Jump to content

cristi822

Members
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 318i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cristi822's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Year In Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

16

Reputation

  1. Salut , Solenoizii au fost si la mine primul primul gand si i am schibat direct cu altii noi de origine , evident ca impactul a fost zero, si cei vechi erau impecabili ....., deci acelasi comportament cu scaderea de turatii aleatorie....., daca vreodata am sa gasesc rezolvarea cu bucurie am sa o scriu pe forum pff ca am uitat ......cum este masina dupa reparatie ? esti multumit de rezultat ?
  2. Salutare , Multe felicitari pentru efort si abnegatie, sunt putini ca tine ....am urmarit tot ce ne ai scris , ne poti spune te rog cum mai este situatia cu scaderea turatiilor dupa ce calci ambreiajul ......si al meu N43 de pe E90 tot asa se comporta uneori , eu il pacalesc si merg cu AC pe ON tot anul dar nu prea cred ca ce fac eu e chiar corect Mutumesc
  3. Salut , spuneai ca te poti astepta la costuri si de aprox 10000 Ron, pai bloc nou + pistoane este 17000 Ron la Bav auto pt N43 , este clar aprope dublu la pret dar este nou BMW
  4. Mircea " ASTA" baiatul a avut si el o intrebare , eu i am raspuns politicos la fel si colegul de mai sus , incearca te rog sa pastrezi o decenta a limbajului nu ma cunosti nu te cunosc......deci nu ne tragem de sireturi pe aici
  5. Salut , eu am avut mai multe oferte de genul 8800 RON distribuitie completa cu dat jos cadrul motor + baia de ulei si calat si la pompa de ulei si schimbat si acolo lantul , am avut si de 14000 RON la reprezentanta in Pitesti tot cu lucrare completa, dar am avut si pe 4900 RON la BForce dar cu inlocuire doar lant superior ei sustineau ca nu umbla in parte de jos a motorul ca nu este nevoie .......parerile sunt impartite aici cum ca se poate si fara a da baia jos ca nu se vor misca arbori de contrabalans la pompa de ulei desi la manualul BMW spune ca este obligatoriu sa se blocheze si acolo Deci sunt intr un dubiu total cum si cine are dreptate si mai este un aspect important si anume trusa de cale......desi pe net sunt preturi si la 400- 500 RON o trusa de cale pentru N43 am avut parte de un service BMW in Bucuresti altul decat BForce care au refuzat sa faca lucrarea fara cale de origine BMW , au spus ca nu isi asuma sa puna motorul la puct cu cale din China. Daca sunt baieti cu N43 care au pus distributie la service BMW sau mecanic particular as aprecia mult sfaturile lor si dca au avut probleme sau nu Multumesc
  6. Salut , Incearca o manevra ...porneste AC-ul tine butonul cu fulg aprins mereu chiar daca e iarna ca oricum nu face frig si vezi daca mai face Si pe a mea o mai apuca fix la fel dar inca nu i am dat de cap si am aceeasi masina/motor ca al tau
  7. Cum 2000 RON.......20 de milioane din alea vechi............, Gabv20 omule de ce nu ai intrebat pe aici daca e ok sa faci traznaia asta , tipul ala de pe farcebook habar nu are despre ce facea sau nu facea senzorul ala si cum influenta injectia masini.......ia citeste link-ul de mai jos si vezi si trage tu concluzia https://bimmerprofs.com/disprogramming-nox-system/
  8. Salut Adrian, Cum a spus si colegul mai sus vino aici cu erorile masinii ( sigur sunt cateva ) , nu te apuca de aruncat cu banii in N43 ca asa cum ti-a fost spus 9 din 10 mecanici nu stiu de unde sa il apuce . Citeste toate postarile despre N43 de aici de pe forum si ai sa vezi ce provocari vei avea .... Mult succes si te asteptam pe aici cu vesti noi
  9. Si catalizatorul difera intre versiunea de 143 si cea de 170 , la cel de 143 toti cei 4 "serpisori" vin intr o singura incinta la cel de 170 sunt doua perechi
  10. Salut, ATE/ATE am pus si eu in primavara franeaza bine dar........vibreaza volanul putin pe la 80-90 si apoi se linisteste si nu, nu este din echilibrare anvelope pentru ca nu exista acest simptom cu discurile vechi si uzate dar de origine...... Bafta la alegere
  11. Salut, La motorul asta nu o sa mearga in veci GPL , nu o sa gasesti sa iti functioneze sau poate se vor gasi unii sa zica ca iti monteaza si apoi va merge foare rau motorul Citeste putin forumul despre seria de motoare N43 si N53 sa vezi cat de complexa e treaba
  12. Salut, Incearca sa iei legatura cu baietii astia https://bimmerprofs.com/ , doar cu asta se ocupa N43 si N53 dar ca sa iti spuna ce are masina iti trebuie diagnoza INPA si ISTA Sunt o multime de erori acolo destul de diferite si fara parerea unui specialist in motoarele aste vei alerga din mecanic in service , pote esti in apropiere de cineva de pe forum de aici sa te ajute cu INPA / ISTA sa faci o diagnoza corecta. Si eu am trecut prin mute cu N43 cam jumatate de an de lupta cu el .....si pana nu mi am luat diagnoza si am apelat la ei nu am rezolvat mai nimica din pacate.... Desi pare simplu motorul asta e tare pretentios si complicat poate inghiti sute si chiar mii de Euro si sa mearga tot prost sau si mai prost...... Bafta multa
  13. Salutare , Uite 2A26 = eficienta redusa catalizator CO2 in modul de lucru stratificat ( cam rau asta indica ca mai mult ca sigur catalizatorul de CO2 este cam gata) 29F4 eficienta redusa catalizator CO2 in modul de lucru omogen 2C2D daca nu ma insel este un mesaj de eroare pentru sonda Lambda cea de pana in catalizatorul de CO2, atentie sunt 2 mai ai una fix dupa catalizator. Te rog nu confunda catalizatorul de CO2 care este legat de imediat dupa evacuarea din _chiulasa_ pana in racordul flexibil , cu catalizatorul de NOx care este la mijlocul masinii si imediat dupa el este senzirul de NOx Sigur merge nu merge in modul de injectie cu amestec sarac ( stratified charge operation ) Ca sa nu inebunesti finaciar pentru ca un catalizator de CO2 costa 4500 Ron (experienta proprie dupa ce am avut 2A26 la N43 al meu ), incearca norocul si pune o sonda lambda noua + reseteaza toate adaptarile masinii ( ai nevoie de INPA 2.023 si/sau ISTA) si poate pote .......dar toate mesaje;e alea legate de catalizatorul de CO2 nu sunt deloc promitatoare
  14. Urmareste si link-ul asta si daca al tau N53 isi schimba mersul ca asta din clip esti 100% ca ai un motor ce merge ca la carte , modul de injectie il poti schimba daca apesi usor acceleratia la ralanti pana in 2000-2500 rpm
  15. Salut , Daca senzorul de NOx nu are memorata nici o eroare nu exista motiv sa il schimbi ba si mai mult daca masina ta nu are nici o eroare pe catalizatoare & senzor NOx sau nu ai misfire pe nici unul din cei 6 fratiori ai mari sanse ca motorul tau sa mearga perfect Motorul tau este din categoria motoarelor lean burn engines , aceste motoare folosesc in anumite conditii de functionare un amestec fff sarac => mult oxigen Daca mai ai drum pe la cei de la ITP sa ii intrebi cu frumosul daca nu cumva exista si motoare la care se accepta valori ale sondelor Lambda intre 2 si 3 , valori ce corespund mersului in injectie stratificata adica fix cum a fost proiectat motorul tau de BMW Am meu N43 are sondele lamba la 2.5 in timpul mersului in injectie stratificata si fix asa trebuie sa mearga https://bimmerprofs.com/misfires-exhaust-gases/
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.