Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/24/23 in Posts
-
2 points
-
200 lei sa vopsești volanul? pai costa un 300 lei retapitatul.2 points
-
Jante aliaj originale BMW STYLE 319, 17 inch PRET PENTRU MEMBRII FORUMULUI 2.300 LEI. Motivul vanzarii: am achizitionat un set de anvelope all season, asa ca nu-mi mai sunt necesare 2 seturi de roti complete. Anvelope potrivite: 225/50 R17 Model: style 319 MADE in GERMANY Part number rims: 36116789142 7,5J X 17EH2+, IS 34 Compatible si cu mai multe modele BMW. Stare perfecta, ca noi. Se vand impreuna cu anvelopele din poze. BONUS: set capacele centrale noi BMW Nu trimit prin curier. Doar predare personala in Bucuresti. Link: https://www.olx.ro/d/oferta/jante-originale-bmw-x1-style-319-17-bonus-capacele-centrale-roti-IDh87K3.html?reason=ip|lister1 point
-
1 point
-
Salut @Alexandru Nica, Da am rezolvat, la mine nu a fost nici de la filtrul de aer, nici de la MAF sau MAP. A fost conducta care pleaca din galeria de evacuare catre senzorul de presiune gaze evacuare. Acea conducta era efectiv blocata cu cenusa, la fel si intrarea in senzor. Le-am curatat si nici pana acum nu am mai avut probleme. Gasesti in imagine reperele:1 point
-
Da, dar dacă îl iei de la noi, îți dă statul 5k Rezervorul e mai mic pentru ca ocupa loc și bateria. Dar pe mine nu ma deranjează, oricum fac pauza la vreo 400km.1 point
-
1 point
-
De curand am fost nevoit sa inchiriez o masina, intr-o calatorie in strainatate. Desi am rezervat un model "popular", din motive de disponibilitate firma de inchirieri mi-a oferit la acelasi cost un G20 330e non-LCI. Nu am refuzat. Am plecat cu bateria complet descarcata si nu am cuplat masina niciodata la priza. Am parcurs cca. 400 Km, din care cca. 80 Km in oras iar restul de 320 Km pe autostrada. Apoi, dintr-un motiv obiectiv (poveste lunga, irelevanta pentru acest topic), firma de inchirieri mi-a schimbat masina cu un alt G20, de data aceasta 330i LCI. Cu ea am parcurs cca. 2.000 Km, din care cca. 200 Km in oras iar restul pe autostrada. Pentru ca a fost o ocazie unica de a experimenta, cu ambele modele am mers numai in regim "Eco Pro" si respectand strict limitele de viteza. Practica a confirmat ceea ce era de asteptat. Atat timp cat nu este utilizata preponderent in oras, varianta Hybrid nu ofera absolut niciun avantaj palpabil. Cu ambele am realizat un consum undeva in jurul a 6.2 l/100Km (+/- nesemnificativ). Modelul 330e Hybrid este mai greu si are spatiu mai mic in portbagaj, iar modelul 330i este, in general, o idee mai placut la condus. Comentariu colateral: tabloul de bord de la varianta LCI, care este un mare monitor LCD, este - dupa gustul meu - un gigantic pas inapoi.1 point
-
Am mers in modul sport individual,setare care nu opreste motorul termic (suspensia,cutia si directia setata pe confort ) si in modul hibrid.Practic am mers doar pe benzina pe drumurile nationale iar la urcare-coborare si unde s-a circulat sub 50km/h am mers pe hibrid deci electric1 point
-
Pret 599 EURO Set jante aliaj originale BMW style 642 pe 18” Distanta intre prezoane: 5 x 112 8J x 18 - ET 30 DOT 4416 Jantele sunt CA NOI. Sunt echipate cu cauciucuri de vara Bridgestone, dimensiuni 245/50/18, dintre care 2 cauciucuri au profil aproximativ 5 mm, iar celelalte 2 cauciucuri au profil aproximativ 4 mm. DOT 09.2019 si 35.2018 Jantele sunt echipate si echilibrate de fabrica. (inca sunt la prima echipare) Senzorii de presiune si capacele centrale sunt incluse in pret. Nu sunt strambe, sudate sau revopsite. Tara de provenienta: Germania. Nu au fost rulate pe teritoriul Romaniei. Predare personala in Alexandria (fara costuri de transport) si livrare prin curier in restul oraselor. Nu sunt interesat de schimburi. Nu vand jantele sau cauciucurile separat. Multumesc! Pt poze suplimentare PM si va trimit pe whatsaap.1 point
-
Inca ceva de vazut, ma rog acum vad ca ai S-ul dar cred ca se aplica pe partea mecanica1 point
-
Exact ce a zis, cablaje, bobina, pompa de benzina teoretic poate muri si ea daca ai mizerie multa in rezervor, cel mai sigur mergi la ceva service moto si acolo ar trebui sa gasesti pe cineva care si ai dea de cap vezi si video asta daca nu l-ai vazut deja1 point
-
Orice motor care sta timp indelungat are nevoie de o revizie temeinica: toate fluidele schimbate, baterie noua, bujii noi poate chiar si injectoare. Verificat partea electrica, la motoarele vechi problemele electrice se depisteaza mai usor neavand atata tehnologie si module pe ele. Cat timp a stat motorul pana sa-l pornesti? Nici nu stiu daca pe BMW K75S poti pune diagnoza.1 point
-
@ValentinIonut22, cred ca este improbabil sa afli solutia aici pe forum. In principiu, daca un motor are probleme dupa ce (a) a functionat OK la ultima ultilizare si (b) a stat o perioada de timp mai lunga fara a fi pornit, cauza ar trebui sa fie mai degraba de origine electrica / electronica, decat mecanica. Ma gandesc ca ar fi bine sa inlocuiesti benzina veche cu una proaspata (daca nu ai facut deja acest lucru) si apoi sa incepi sa investighezi cu atentie si in amanunt sistemul de injectie si aprindere (inclusiv cablajul aferent).1 point
-
Luna mai a anului trecut m am gandit sa fac un pic masina sa se auda si am decis sa elimin opf ul si rezonatorul, o ameliorare de 10% zic eu....1 point
-
1 point
-
Salut Am vazut in ultima perioada o gramada de discutii despre cit de des ar trebui sa schimbi uleiul - dar daca producatorul recomanda ~30000 km pt ulei OEM- atunci baga ulei OEM si schimba cum zice el - ca motoarele au fost testate milioane de km - iar producatorul este convins 100% ca daca urmezi indicatiile lui nu vei avea probleme Nu mi-e clar de ce ai vrea sa bagi alt fel de ulei si sa-l schimbi in alt interval - mai ales ca nimeni nu a testat combinatia respectiva - poti da de un tip de ulei care ar trebui schimbat la 5000 km , sau la 10000 sau la 2000 km - nu ai de unde sa stii - ca nimeni nu a testat acel ulei Mi se pare ca pentru o suma infima (diferenta de la ulei OEM la un ulei aftermarket) - riscurile sunt prea mari - mai ales in ziua de azi - cand motoarele si uleiul sunt design -uite impreuna. Da, motoarele pica la un moment dat din diverse motive - pompe de ulei, uzura interna, imperfectiuni ale pieselor - dar logica zice ca bagandu-i ulei OEM pentru care a fost testat - sansele se reduc considerabil Bagand ulei aftermarket de pe raft - Ravenol, OMV, Liqui moly, Castrol etc - este ca orice alta piesa aftermarket - s-ar putea sa tina - dar este foarte probabil sa nu tina - probabil ca si de accea ar fi intelept schimbul mult mai des Dar de ce sa-mi bat capul sa schimb uleiul la 10000 km - cu un ulei aftermarket - care foarte probabil sa nu fie ce ii trebuie motorului - decit sa pun OEM si sa-l schimb cand zice masina ? Sansele sa se duca motorul de la uleiul aftermarket este de citeva ori mai mari decit de la cel OEM - chiar daca cel OEM il schimb mai rar0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00