Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/24/25 in all areas

  1. Salutare şi bine v-am regăsit! După aproape 10 ani de când am vândut E34, am revenit în familia BMW. Oscilam între Miata, SLK, Z4 şi Z3, a câştigat cel din urmă pentru că celelalte erau prea moderne sau neîngrijite. Nici acesta nu e în cea mai bună formă, dar e o bază bună de pornire. M-a bucurat faptul că funcţionează tot (deşi decapotarea a făcut figuri după ce l-am adus acasă, a trebuit să încerc de mai multe ori să ajut plafonul să se retracteze, timp în care şi-a revenit), că nu a fost maltratat şi că a mai venit cu nişte lucruri la pachet (al doilea set de roţi, un hardtop şi un tonneau cover). Celălalt set de roţi e format din jante BBS Style 42, modulare, ET41, două 7.5J şi două 8.5J, dar cu gume de iarnă. Roţile de vară încă nu m-am prins ce jante au, par ceva aftermarket (ştie cineva?). Pe spate există şi distanţiere, vor dispărea. Planul e să rămân doar cu BBS-urile, dar cu gumele de vară. Back to stock. Las aici o listă cu dotările: Editions and packages S704 M Sports suspension S710 M Leather steering wheel S719 Sports Edition S785 White direction indicator lights Comfort and interior equipment S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S441 Smoker package S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger Multimedia S658 Radio BMW Business CD RDS S676 HiFi speaker system Driver assistance and lightning S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S530 Air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer Wheels and drive S209 Differential lock 25% S210 Dynamic stability control S243 Airbag for front passenger S260 Side airbag for driver/passenger S263 LA wheels with mixed tyres Environment and safety S305 Remote control for central locking S320 Deleted, model lettering S345 Chrome Line Interieur S388 Softtop, black S395 Rollover protection system S398 Softtop, electromech. semiautom. S801 German version S818 Battery master switch S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 On-board literature, German Am parcat maşina în service şi am început să strâng piese. Uleiul din motor e negru, deci cred că n-a fost schimbat prea curând. Încep cu o revizie generală, am comandat toate uleiurile şi toate filtrele, bujii, ştergătoare, preventiv şi sonda lambda. Şi mai vedem apoi ce apare de schimbat (zdrăngăne ceva la gropi). Plănuiesc să schimb suspensia, doar amortizoarele faţă mai sunt cele originale şi par duse, arcurile sunt ceva Eibach sport, iar amortizoarele spate au fost schimbate recent cu unele Monroe. Printre planuri se mai numără şi o terosonare a burţii. Aici mai multe poze: https://imgur.com/a/z3-0m5Cy6N
    1 point
  2. Am mai bifat o (pen)ultimă reparație pe anul acesta: kitul complet de ambreiaj și tampoanele de motor și de cutie. Volantul cu joc uriaș, de aici venea cloncănitul pe care l-am bănuit inițial din rulmentul intermediar și apoi din diferențial: Zic penultima fiindcă, odată ce am îndepărtat cutia, s-a arătat la față un furtun care pierdea antigel. Am văzut că scade ușor nivelul din vas, dar mă așteptam la ce e mai rău, nefiind nicio scurgere la vedere. M-am mai liniștit. Nu se găsește decât pe original, așa că peste o săptămână mă întorc să-l schimb. Gata cu zgomotele neplăcute, mașina e din nou închegată și plăcută la condus. Legat de vibrații, la o probă cu mașina suspendată am descoperit că anvelopele pe 16 sunt “pătrate”. Am omis să le umflu la 3 bar când am pus-o la iernat... Am pus iar roțile modulare pe 17 și mașina rulează fin. Nu prea mă îndur să merg cu astea, așa că voi cumpăra 4 anvelope noi pe 16 și modularele intră la păstrare.
    1 point
  3. Stiu ca suna ca un cliseu, dar cel mai bun BMW (sau orice alta marca) este cel pe care ti-l permiti. Si aici evident ma refer atat la pretul initial de achizitie, cat si la ce urmeaza dupa (asigurare RCA, care e mare la tineri, impozit, anvelope, revizii anuale, reparatii). Acum la subiect, eu daca as putea da timpul inapoi, mi-as lua urmatoarea configuratie: - E91/E90 (pe primul loc ar fi E91, dar daca as gasi un E90 bun atunci e ok si E90) - motor M47 (cel cu distributia in fata), in orice varianta de putere (oricum nu va trage ca un M57 3.0 d, deci indiferent ca e 122/163, e mai mult decat suficient pt Romania). - cutie viteze manuala, tractiune spate. - suspensie standard (nu sport). - interior din stofa (deci nu piele). Acuma daca gasesti interiorul sport ar fi super, dar si scaunele standard sunt ok (posibil sa se poata face retro-fit). - jante aliaj pe 16 - de preferat fara navigatie (parerea mea), pt ca oricum folosim telefonul. Eu oricum nu ascult nici muzica (ascult doar motorul ) si nici nu stau pe telefon cand conduc, dar aici fiecare cu preferintele lui. 3000 Eur pt achizitie poate cam putin pt un E91 rezonabil, dar mai important e sa ai inca aprox 1000-1500 Eur pt niste mentenanta "initiala" ca sa zic asa (adica banii care ii vei baga in masina la inceput, ca sa o aduci pe "linia de plutire"). Bafta!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.