Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/22/25 in all areas

  1. foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos. e modelul cu putere redusa? pentru check engine e senzorul nox, mai este cand da rateuri mai ales cand e foarte cald afara, am patit-o si eu odata sau de doua ori cu al meu f10
    1 point
  2. huh? tu vorbesti in numele la tot forumul sau toata populatia? masinile chinezesti electrice nu sunt ieftine, nu sunt departe de un bmw nou
    1 point
  3. Salutare grup! Dupa mult timp de gandire am luat o decizie si am ales sa cumpar pe cea facelift cu motor B47. Deja o am de cateva saptamani si sunt multumit de ea insa recent mi sa aprins check engine si folosind un tester ce il am la indemana am vazut ca e o eroare de la filtrul de particule, un senzor acolo nu functioneaza corespunzator. Ma puteti ajuta cu detalii despre asta? Atasez mai jos poze cu masina si cu eroarea. Multumesc!
    1 point
  4. Asa cred si eu ca s-a intamplat la mine. Am mers mult in ultimele 2 sapt in Bucuresti, soot ul a ajuns la 27 grame, regenerari a inceput sa faca de pe la 19-20grame, dar fara succes. M-am panicat putin, ca sunt plecat din tara si ma gandeam ca regenerarea este blocata si mai merg pana se incarca filtrul, apoi limitare si gata. O las asa stie ea ce sa faca.
    1 point
  5. Azi m-am răsplătit cu o plimbare în ritm alert, la ceas de seară, pe Trans-Cislău. A fost o plăcere, spre disperarea soției. Poze m-am trezit târziu să fac, eram deja aproape de casă. Am fost mai degrabă atent la cum merge mașina. În afară de frâne, nu mai am ce să-i reproșez (discuri, plăcuțe, lichid, toate noi, dar pedala cam moale după frânări succesive). O să schimb și furtunașele de pe față (pe spate sunt noi deja) și pun un lichid mai “fierbinte”. Bine, poate și evacuarea, care e din alt film (tuturor le place, numai mie nu). M-am dotat deja cu un catalizator nou (cel de pe mașină e destul de ruginit la îmbinări, dar nu-l schimb încă), mai am de luat o tobă originală și altă bară spate, apoi intră la revopsit integral. Cel mai probabil, la anul. De anvelope mai eram curios, dar sunt foarte bune, peste așteptări. Nu le-am auzit glasul, bine, și Z-ul e ușor, și nici eu n-am exagerat, mai ales că a fost prima dată când m-am dat “în carusel” cu el, dar au ținut “kartul” exemplar pe șine. M-am bucurat și că n-au cerut mulți plumbi (de la 0 la 20 g per roată). Direcția e fantastică, cursă super scurtă și “incisivă”, nu de puține ori a căutat pasagera mânerul ușii cu ambele mâini. Data viitoare revin cu poze mai reușite (aka “iluminate”) și cu peisajul.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.