Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/18/25 in Posts

  1. Nu de mult timp m-am pricopsit cu acest E24 de prima generatie, din 1981, bazat pe E12. Pentru ca a fost prima mea masina, initial am cautat un E34, dar cand am gasit acest rechin a fost dragoste la prima vedere. De cand o am, am comandat ce piese au fost pe stoc la diferiti furnizori, sau prin Germania, dar altele sunt destul de greu de gasit. Am pus pneuri noi pe jantele OEM(195/70/14, nu radeti) Am reparat inchiderea centralizata si actuatorul capacului rezervorului de benzina si am schimbat pompa de ambreiaj. De asemenea am deblocat pompa de la spalatorul de parbriz. Am cumparat difuzoare moderne si am tras cabluri noi pana la locasurile de la cele spate. Radioul original cu 2 iesiri se pare ca nu prea poate sa duca 4 difuzoare. Probabil mai trebuie cumparat un amplificator. Mai am niste piese care asteapta sa fie montate. Vitezometrul nu functioneaza. Inca incerc sa vad care este problema. Mai sunt in cautare de chedere pentru usi. Momentan incerc sa construiesc in curte un garaj din panouri sandwich, intrucat am doar o pergola deschisa si la ploaie cu vant lateral mai picura pe masina.
    1 point
  2. Am terminat garajul de care vorbeam in primul post. Ca idee, a montat cineva aer conditionat aftermarket pe ceva vintage?
    1 point
  3. După "mentenanța capitală", am dus mașina la unghiul de fugă. Fața am cerut în mod expres s-o facă după un M3 E93. Diferența la manevrabilitate este imensă. Sugerez tuturor care detin E9x sa facă acest upgrade! Din păcate pentru cei cu xDrive, nu este posibil.
    1 point
  4. quick update am băgat mașina în service, pentru o revizie, revizie care constă în: x4 brațe față M3 E92/E93 - deși puteam să aleg ce este după seria de șasiu, am ales cele de M3 pentru că sunt cunoscute ca fiind superioare ca și manevrabilitate. x4 amortizoare față-spate - au fost scurse x1 turbo bank 2 - turbo de la cilindrii 4-6 a avut wastegate rattle + oil leak imens garnituri evacuare, garnituri turbo, garnitura charge-pipe x2 planetare x2 protecții amortizoare față x2 flanșe amortizoare față bujii, filtre, ulei schimbat intercoolerul cu unul 5" după ce mașina va ieși din service, vom trece pe MHD Stage 2+ (420HP) mă gândesc pe viitor și la niște arcuri Eibach Pro-Kit pe față, să coboare mașina 2-3cm.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.