Jump to content

goangaus

Contributors
  • Posts

    341
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

goangaus last won the day on March 20

goangaus had the most liked content!

About goangaus

Previous Fields

  • Masina
    X3 G01 30i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

goangaus's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Reacting Well Rare
  • One Month Later
  • Collaborator Rare

Recent Badges

100

Reputation

  1. Eu am Android, nu stiu cum merge Carplay, mai da și la mine rateuri din camd în când dar cred ca e de la telefon mai mult, am avut câteva zile la rand când nu m-am putut conecta deloc la Android Auto, apoi si-a revenit, probabil a venit vreun update. Dar asta era înainte de ultimul update. Back to ASS
  2. Revin cu ceva update-uri, între timp am facut update de soft la ultima versiune 03 2024 și parca acele downshifturi s-au mai domolit un pic dar tot acolo sunt. În reprezentanta nu au gasit nimic în neregula, doar au resetat adaptarile transmisiei. Aici este alt semn de intrebare, noile valori la cateva săptămâni după reset sunt mult mai mari decât cele dinainte de resetare, încă în limitele acceptate de producator, dar o fi normal? De fapt am ajuns la concluzia ca acele downshifturi nu sunt downshifturi... am conectat Bimmerlink și am afișat în timp real treapta de viteza curentă, și dacă Bimmerlink o funcționa corect îmi arata in trafic ca face downshift din 3 în 2 și abea după apărea acea senzatie de frana de motor, când eram deja în treapta 2. Surpriza vine de la faptul ca se pare, sper sa nu ma înșel, încă testez, ca dacă dezactivez sistemul auto start stop acea senzatie de decelerare pe franare dispare.... peste tot pe net toți recomanda dezactivarea acestei funcții dar eu îmi imaginam ca are legătură doar cu oprirea motorului la oprirea pe loc, nu stiu daca alte sisteme pregătesc cumva motorul si transmisia pentru aceasta oprire. Eu am avut start stop și pe masina anterioara și sunt obișnuit, nu ma deranjează, am zis sa-l folosesc în continuare. De câteva zile merg fără ASS și pare ca lucrurile sunt mult mai ok, pana acum. Am mai testat funcția ASS off înainte de update-ul de soft și resetarea adaptarilor dar problema nu dispărea. Ce părere aveți, ați mai auzit ca ASS sa influențeze motorul/transmisia în felul asta, înainte de oprirea motorului?
  3. Sfatul meu este sa le conduci pe ambele și sa alegi ce îți place. Depinde ce ai avut și înainte, benzina sau diesel. La benzina clar consumul va fi mai mare dar compensează cu lipsa regenerarilor de la diesel și a problemelor aferente.
  4. Rai mai sunteți ... după ce ca a luat omul roti aiurea îl mai faceți și harcea-parcea
  5. Difera in functie de dimensiune, la mine sunt perfect echilibrate cu 245/45/R20 fata si 275/40/R20 spate.
  6. Plus ca au si Logo-ul cam mic Au pus sa se vada din casa...
  7. Se pare ca astea sunt recomandarile BMW, doar ca informatia asta nu apare in nici un manual, vezi mai jos: https://x3.xbimmers.com/forums/showpost.php?p=31081270&postcount=32
  8. Ca fapt divers o discutie pe bimmerpost despre un caz în care cineva a făcut pana pe fata cu RFT, nu a putut fi reparat pentru ca era cui în peretele lateral. A schimbat ambele anvelope pe fata, ca asa a fost sfătuit, dar apoi si-a dat seama ca are profil de 8mm pe fata si 4.5mm pe spate, depasind recomandarea BMW de max 2mm diferenta, deci trebuie schimbate si anvelopele spate. Si uite cum de la o amarata de pana trebuie schimbate toate anvelopele Ce este și mai ciudat este ca informația asta cu maxim 2mm diferențe de circumferința între roti nu apare în documentația publica, gen user manual, doar printr-un TSB sau Ista. În cazul asta ma întreb dacă nu cumva este problema BMW dacă pica cutia de transfer.
  9. Am eu doua seturi de jante R20 staggered, dacă te interesează, ma gândesc sa trec pe 19. Fata 245/45/R20 Spate 275/40/R20 Model M 699, anvelope RFC vara/iarna
  10. Asta e in link-ul de mai sus, nu stiu de ce nu poți vedea: This is the plastic part I mean, which prevents the wiper from lifting: https://photos.app.goo.gl/NVRx8s8N3a772zbc9 When you turn the wiper upside down, this is the little pen/pin you have to push out: https://photos.app.goo.gl/jByzpzj6vmqyHEen9 (in order to get it out completely, you will have to use a small amount of force and some wiggling) This is our little bully thingy: https://photos.app.goo.gl/KQqPsxYRBaZq7WdZ9 After that it will be empty over there: https://photos.app.goo.gl/LNs9YSjckv29sMEh7 And it wil lift (as it should in my opinion): https://photos.app.goo.gl/iWYDtfp1Be9qPJg2A Hope it helps out.
  11. Nu, vorbeam de pozele de aici, era ceva mai jos, de aia am zis sa citești tot: https://g30.bimmerpost.com/forums/showpost.php?p=30827151&postcount=31
  12. Nu știam ca e pentru mine întrebarea, eu am G01 și la mine se ridica fără sa-i fac nimic. Am gasit thread-ul ala și am zis ca poate te ajuta.
  13. La al meu G01 se ridica ușor, ca orice alt ștergător. @Romulus te-ai uitat la pozele din topicul pus mai sus? Spunea cineva acolo de o piesa de plastic care impiedica ridicarea stergatorului.
  14. Vezi dacă ajuta asta, citeste tot topicul: https://g30.bimmerpost.com/forums/showpost.php?p=30827064&postcount=29 Nu știu de ce BMW se complica în halul asta cateodata
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.