Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/23/11 in all areas

  1. A venit iarna.....asta e abia inceputul RIP X 50 in avans
    1 point
  2. vand e36 318i motor m43 an 1997 - dublu climatronic cu recirculare automata a aerului - incalzire in scaune - oglinzi incalzite - jante de iarna de tabla cu cauciucuri dunlop wintersport3d rulate aprox 2000 km - jante de vara aliaj 7jx15 h2 IS47, 2 cauciucuri 205/60/15 - bari transversale originale - 219.000 km achizitionata personal din germania in sept. 2008, rulata in tara 50.000 km piese schimbate pana acum: - baterie bosh silver 60 amperi - telescoape spate - cot debitmetru - ulei cutie si diferential original bmw - pivoti fata - placute frana fata ATE + senzor - tamburi, saboti, cilindrii receptori si cabluri frana de mana spate - curea transmisie contitech si intinzator + rola ina - schimbat freon in instalatie - filtre si ulei bmw 5w40 parbrizul este crepat aprox 30 cm in partea dreapta jos pret: 3550 euro negociabil 0744365556
    1 point
  3. Excelenta comparatie, gindita si muncita - nota 10 cu felicitari. Fiecare din noi are un punct de vedere si toti au dreptate. Deoarece exista multe puncte de vedere am sa-l spun si pe al meu referitor la 520d. Avind citeva seria 3 (320d, 318d), nu m-am gindit niciodata sa cumpar seria 5, mai ales 520d, o astfel de masina mai under power. Acum 2 ani am vazut un E39 MPaket (2003 albastru metalizat) si mi-a placut instant, suspensii sport, piele, jante de M5 (dimensiuni diferite fata spate) etc... Am mers cu ea si accelera ca un E46 318d. Am cumparat masina si am inceput sa o aranjez putin: - i-am curatat tot ce se poate curata la un diesel ca sa-l revigorezi: intercooler, galerie de admisie, EGR, MAF - schimbat toate filtrele, ulei subtire 0W30 Castrol, Rezultate: o masina mare, foarte confortabila, consum mediu (Buc - Coasta de Azur dus si intors) pe 5000 Km cam 5,4 %, consum in Bucuresti 6,7% acum iarna (nu in bara la bara). Ce-i lipseste - dieselul de 4 cil are o vibratie usoara din "nascare" care te face permanent sa-i simti turatia, dar pentru mine nu e obositoare ci este chiar ca un indicator al mersului motorului. Personal i-am schimbat suportii motorului crezind ca se imbunatateste ceva dar n-a fost mare lucru, i-am schimbat degeaba, (suportii sunt cu vacuum, la viteza mare vacuumul este aplicat suportilor si mai coboara putin motorul sa fie mai stabila). Accelereaza binisor, nu te face de rusine dar este loc de mai bine, fuge fara probleme 206 - 210 Km/h (in Germania), poti sa o mentii la 150 -170 fara probleme sute de km ca nu oboseste deloc. Daca vrei sa faci chiar economie la combustibil (sa ai si tu un avantaj la un motor mic si o masina mare) poi scoate la 82 - 90Km/h si mers uniform 4,0 %. In testele mele special pentru consum minim, vara cu motorul incalzit, cauciucuri umflate etc.. am obtinuit de la Ploiesti la Bucuresti si 3,8% dar m-am tiriit pe sosea, am profitat de orice sa obtin un consum mic. Exemplarul asta cu suspenii coborite este extrem de stabil in curbe, poti sa mergi tare in curbe si este extrem de stabila, nu se apleaca deloc, zboara doar totul in masina datorita fortei centrifuge. Pe serpentinele de la Predeal spre Bucuresti in urcare totdeauna merg tare si din cite tin minte am depasit tot ce am intilnit. Cum se simte la drum: sotia mea care nu este experta in masini mi-a spus masina asta este masina asta merge ca un tren, iti inspira incredere si siguranta. Comparatie cu E60, 525d (2004, steptronic). De curind am mers 2 saptamini cu un E60 525d, automata (steptronic), este altceva, pe cit e de mare accelereaza fata de 520d de nu-ti vine sa crezi. Nici o vibratie inautru, si motorul asta de 6 cilindri este perfect echilibrat si trage de rupe. Accelerezi fuge imediat, tot imi venea sa caut schimbatorul de viteze, dar te obisnuiesti repede cu 2 pedale. Totul e in plus fata de 520d, este si mai grea (fara combustibil are 1670 Kg fata de 1485 Kg la E39 520D). Cu plinul facut si 2 persoane are 1900 Kg). Este practic alta masina. Consumul insa in oras s-a dus la 10 -11%, in bara la bara a ajuns si la 13,5%, dar afara la mers uniform este cam 6,7%. Consumabilele toate sunt cu 30% mai scumpe. In baia de ulei intra 8,3 litri de ulei, la 520d 5,5 litri. A trebuit sa-i schimb uleiul si filtrul m-a dus la 670RON - la 520d parca este cam 450RON. Simplist: dai un ban bun dar stai in fata. Finalul pentru 520D - masina mare, confortabila cu performante bune fata de alte masini si cred ca la marimea ei este cea mai economica. Daca este intretinuta bine obtii chiar performante cu binisor peste medie. Am avut si E46 320d si 318d citiva ani, seria 5 este mult mai confortabila e ceva mai mare. Pina te obisnuiesti cu dimensiunile ia ceva timp si daca nu le ai cu manevratul prin parcari e util un PDC - eu n-am, m-am obisnuit cu ea in 6 luni fara sa o ating. Seria 3 este o masina foarte buna, excelenta, dar daca ai trecut la seria 5 nu-ti mai vine sa te intorci la seria 3. Este ca si cum ai vrea sa te muti din confortul unui apartement de 3 camere inapoi la 2 camere, nu-ti mai gasesti locul. Eu am trecut de prima tinerete si nu-mi mai doresc sa fiu primul la demaraj dar confort si viteza (cind e cazul) nu renunt.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.