Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/29/12 in all areas

  1. Salut, sa va spun patania ... daca ii pot spune patzanie...Duminica, 30 grade afara, rezervorul plin, masina de 2 saptamani, drum lung... Din pacate a trebuit sa ma avantez la un drum de 400km fara a testa/ verifica masina mai amanuntit inainte. 4 persoane, bagaje peste limita, da-i sa sune. Plecam din Tg. Mures spre Bucuresti si de acolo spre Campina, unde era capatul de linie. Toate bune si frumoase pe drum, masina se prezenta foarte bine, motorul nu zdranganea, nu trepida, tragea beton, accelera de parca "mergeam cu vantul ", nu brusca..nu nimic, ce mai m-am indragostit iremediabil de acest E34. In fine, ajungem la Campinba, parchez masina in fata scolii, chef cu colegii ca nu ne mai vazuseram de 2 luni. A 4-a zi, hai sa vad ce e cu ea si ma duc spre parcare. Cand ajung acolo am simit ca mi-a stat inima cand am vazut dita-mai baltoaca sub masina. Da-i...urgent, verificare furtune, rezervoare, coliere chestii- trestii ca intr-un final sa gasesc locul cu pricina, capacul de la termostat. Bun... ma interesez, sun, RealOem, Forumuri..intr-un final gasesc un nr de telefon al unui proprietar de Service BMW, si nu doar cu "prioritate BMW" ci BMW dedicat. Bun, pun mana pe tastatura, ii scriu - nimic. Sun o data, de 2 ori...nimic. ZIc, a 3-a oara e cu noroc, dupa ce vedeam cu din masina se scurge pe ora ce trece mai mult antigel. Surpirza, a raspuns la telefon...cam plictisit omul ( poate l-am deranjat de la masa, mea culpa ) si dupa ce ii explic problema mea..."Nu rezolvam E34-uri "... Deci cand am azuit asta, si tonul pe care a zis-o deja imi imaginam un "ceafa lata" din specia "rromulus capitalus". In fine, iau si sun un mecanic din Ilfov... "Sunt in concediu << tut>> <<tut>> <<tut>>... Stateam si ma uitam ca bou'n calendar. Deja ma gandeam, am gresit eu cu ceva ? am cumva o masina "de unica folosinta" ? iti trebuie facultate sa schimbi o garnitura ? Sau pur si simplu acele service-uri dedicate BMW sunt asa de bine cotate pe piata si au o clientela asa de buna incat isi permit ( ? ) sa dea cu flit in asa fel unor posibili clineti ( fideli ) ?? Deja ma luasera toti dracii si am zis, bag piciorul , dau un ban da' stau in fatza ! Dupa ce mi-ai trecut dracii stateam cu curu' pe capota si ma intrebam : " Dau un ban...dar cui ?" Si l-am sunat pe mecanicul care se mai "uita" din cand in cand la masina cand aveam eu un pitic de genul " bazaie ceva pe la bord, nu te uiti ? Bine, dar unde bazaie ? Nu stiu, cauta si tu..." Surpiza, acest "personaj " - mecanicul, cu care nu schimbam decat 2-3 vorbe pe la revizii imi zice asa " Stai calm, unde esti ? ( Campina, Prahova ) Aha, cam la 250km, da ? Bun, hai ca iau eu piesele, iti aduc bon, si o facem, bine ? Cam in 4 ore sunt acolo. Te sunc and ajung" - Iar ma uitam ca bou'n calendar la telefon... Trec cele 4 ore si numa' vad o masina de MS cum intra pe aleea de la scoala si "hop" din ea mecanicul. Ma uitam la el ca la martieni, el se uita la mine ca la statui, si colegii mei se uitau unii la altii ca la extraterestrii. Si incepe omul, jos radioatoare, jos furtune, scos capac, schimbat garnitura , pus capac, umplut cu antigel - timp de lucru 3 ore cu pauzele de tigari si povestit. Deci, sa facem un calcul, Garnitura capac Termostat + Coliere + furtune + Manopera + Antigel + Deplasare = 850 Ron. Ca idee, la Reprr. BMW - doar piesele erau undeva la 700 lei...ceea ce ma face sa zic urmatorul lucru : " ... " Si acum stau si ma intreb, desi nu e o suma exagerata dar, totusi, cui nu iar sta bine cu 850 lei in 2-3 ore ? Si acum ma "bantuie" replica aceea... cum sa fii service BMW si sa nu lucrezi la modele mai vechi de E39 sau de 2000' ?
    1 point
  2. Turtle Wax sunt pe la "subsol" intr-un top al produselor de detailing. Recomand Meguiar, ChemicalGuys, Mothers, etc. Lacul original de pe BMW e foarte tare (chiar daca se zgarie usor ). Cu orbital de 500 wati, de abia am scos cateva zgarieturi foarte mici , apeland in final la 3M fast cut (destul de agresiv ). Mi-a luat 25-28 ore pentru 3 pasi cu orbitalul. Toti profesionistii folosesc rotativa ( cu lana = foarte agresiv ) pe BMW datorita lacului foarte tare . (Aveam si eu dar trebuie sa stii ce faci pentru ca poti sa arzi vopseaua ). In concluzie la mana, pur si simplu e operatiunea munca in "zadar" , rezultate 0. Mai repede o decontaminare cu clei, un glaze Poorboy's world Black Hole (pentru culori inchise). Asta are si filler in el deci acopera zgarieturile. Dupa aia un sealant si 2 randuri de ceara carnuba sau sintetica (Meguiar Gold ). Asta fiind o solutie mult mai buna de pierdut timpul fata de polish cu mana. Eu la zgarieturi punctuale, nu ma mai complic cu orbitala pentru ca dureaza mult, fac direct wet-sanding cu smirghel de 1500-2000 si dupa aia finisez cu masina. Sant colegi pe forum care fac detailing profesionist si pot confirma cele de mai sus. BMW -ul nu e Honda sa tragi o foaie de hartie pe vopsea si sa ramana urme in lac. Mai bine te duci la un profesionist ca sa nu-ti para rau dupa aia. Ca sa te apuci doar de polish/detailing iti trebuie scule si consumabile de 300-400 euro (fiecare ceara/polish bun e de pe la 30 euro in sus + paduri + etc si 2-3 zile de munca ). Doar un clei bun e 20-30 euro, il folosesti o data si il arunci.
    1 point
  3. nu-mi plac tavele de la evacuare, in rest pare tanara si nervoasa
    1 point
  4. Sigur ca se adapteaza, o sa vedeti ca masinile celor care sufera din cauza pretului carburantilor au tendinta de a consuma mai putin, pentru a nu-si supara posesorii, Se intampla uneori sa se ajunga pana acolo incat se inregistreaza consumuri sub cele specificate de producator.
    1 point
  5. pai cum spuneam, bmw nu face recall decat daca peirde procese in State la greu si atunci face doar in US. Dar cum in US nu se vinde diesel de loc.. ... asta e solutia, trebuie insistat.
    1 point
  6. Nu se poate remedia. Acest "surub" modifica presiunea in toata transmisia. Problema este ca amelioreaza treptele 1-2, iar treptele 3-4-5 raman fara ulei. Se modifica pas cu pas, in general aud pe la mecanici mari reparatori de cutii, intre 10-20 de pasi. O data inaintata pozitia "surubului" nu se poate reveni la cea din fabrica fara ruperea dintilor.
    1 point
  7. omul vrea mere si ii vinzi pere?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.