Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/26/17 in all areas

  1. Salutare. Din pacate de aproape 2 ani nu mai am bmw si am intrat mai rar pe club. Acum ma gandeam sa imi iau un e90 si am inceput sa ma mai uit pe site. In 2 ani vad ca s.a cam dus tot. Vanatori autorizati de piese pe site nu mai sunt deloc, nici macar service.uri auto. Ce.i drept de cand cumparase clubul cataxxl el era singurul vanzator autorizat, pe ceilalti ii bann-ase. Acum si el e banat. Am cautat si service.ul lui Brandex, nu mai e topicul. Se multa lumea pe alt site sau ce se intampla?
    5 points
  2. Schimbat bujie, sters eroare pe tester. totul ok .. insa masina intra imediat in limp... la 2-3 km dupa ce stergeam erorile. Asa ca am investigat putin pe un site din afara tarii cum fac baietii regenerare fortata la bmw. Procedura este urmatoarea: 1 bucata tester ( eu folosesc delphi ds150e ) 1 bucata pasager Iesit pe autostrada ovidiu-agigea CONSTANT cu 65km/h pe pilot in treapa 2. (pe avarii langa banda de urgenta, noaptea oricum) Am asteptat pana cand termostatul indica temp. apei peste 80 grade, iar temperatura DPF peste 300 grade. Moment in care am pus pasagerul (conectat cu testerul la masina) sa citeasca si sa stearga erorile de DPF fara pauza, rapid. Masina intra, apoi iesea dupa cateva secunde din regenerare.. (simptome? acul de la consum crestea de la 10L/100km la 20 instant... Dupa incercari repetate masina a intrat in regenerare si nu a mai iesit pentru vreo 5-10 minute.. Toata procedura de regenerare s-a desfacurat cum am explicat mai sus. Nu mai dati banii la cine stie ce cunostatori de regenerari sau alte tampenii. Dureaza totul 10-15 minute daca aveti unde sa circulati constant cu 60-70 la ora pe pilot in treapta 2. NU accelerati mai tare de 60-70 la ora (minim 60 trebuie pentru regenerare) deci optati pentru 70 la ora. Daca aveti o viteza mai mare de 70-80, masina nu mai are puterea de a incinge foarte tare dpf-ul ca sa se produca regenerarea, deoarece este frig afara iar daca circulati cu o viteza mare, vantul raceste dpf-ul. In cazul meu erau aprox 0 grade afara iar dpf-ul la aceasta viteza s-a incins suficient si regenerarea a avut loc fara probleme. Inainte de regenerarea fortata cum am explicat mai sus, aveam presiune la evacuarea (back pressure) aprox 70 milibari la relanti (sau cum se numeroteaza) Dupa regenerarea fortata in mers cu tester-ul, aceasta a scazut la 9 la relanti! Masina ruleaza perfect acum Si garantez faptul ca DPF-ul de pe BMW, este APROAPE nemuritor. Este oarecum cat lifetime-ul masinii daca masina ruleaza perfect. In general DPF-ul se infunda mult mai rapid daca aveti o problema la o bujie (regenerarea nu mai are loc) SAU o problema la EGR, TURBO, etc... Daca toate acestea merg in mintile lor, si isi fac treaba 100% cum scrie pe hartie, dpf-ul duce mult si bine atata timp cat nu aveti nici o eroare pe masina la motor. Mentionez faptul pentru cei care nu stiti, LA BMW, orice eroare prezenta (LA MOTOR), indiferent cat de mica sau de mare este problema, regenerarea nu mai are loc. Calculatorul BMW nu cere regenerarea dpf atata timp cat exista o eroare la motor. Asa ca inainte sa taiati cu flexul dpf-ul sau sa va bateti loc de masina cu astfel de executii ( da-i ca merge'), verificati sa nu cumva sa aveti o alta problema in alta parte.... Alegeti varianta ieftina, baga flex-ul... ca merge...ce conteaza daca poluezi in ultimul hal...si se mai mira lumea de ce a crescut rata de cancer...
    2 points
  3. Salut, M-am reintors in familia BMW dupa ft multi ani in care am fost ft. atasat de aceasta marca. Dupa ce am avut un M4 cabrio si un 911 991.2 Carrera S (cu care am avut ceva probleme, ploua inauntru ) am facut un salt la partea de comfort ( cel putin asa sper ) Masina este un M6 Gran Coupe Competition Pack. Are 3000 km si este fabricata in 2016. poze aici : https://flic.kr/s/aHskz6nstP S1CAASelection of COP relevant vehicles S1CCAAuto start/stop function S1CDABrake Energy Regeneration S223ADynamic Damping Control S2MKAM double-clutch transmiss. w/Drivelogic S2NKAM Carbon ceramic brake S2NZABMW LA wheel, M Double Spoke 343 S2PAAWheel bolt retainer S2VBATire pressure display S302AAlarm system S323ASoft-Close-Automatic doors S3AGAReversing camera S415ASun-blind, rear S416ARoller sun vizor, rear lateral S423AFloor mats, velours S430AInterior/outside mirror with auto dip S441ASmoker package S488ALumbar support, driver and passenger S494ASeat heating driver/passenger S4MAAM multifunction seat S4MCAInterior moldings Carbon Fibre S4URAAmbient interior lighting S508APark Distance Control (PDC) S548AKilometer-calibrated speedometer S552AAdaptive LED headlight S5ACAHigh-beam assistant S5AGALane-change warning S5ASADriving Assistant S5DLASurround View S609ANavigation system Professional S610AHead-up display S654ADAB tuner S698AArea-Code 2 for DVD S6ACAIntelligent emergency SOS call S6AEATeleservices S6AKAConnected Drive Services S6AMAReal-Time Traffic Information S6ANAConcierge Services S6APARemote Services S6ARAInternet S6F2ABang&Olufsen High End Surround Sound S6FVAOnline Entertainment S6NWAPhoning with wireless charging S6WDAWLAN Hotspot S760AHigh gloss shadow line S761AIndividual sunshade glazing S776AHeadliner in Alcantara anthracite S7MAACompetition package S7MEAM Driver's Package S845AAcoustic belt warning S868ALanguage version, Dutch S877ADelete cross-pattern operation S886AOn-board vehicle literature Dutch S8KAADummy-SALAPA S8S2ACoding alarm signal S8S3AAutomatic locking when driving off S8TFAActive pedestrian protection S8THARoad sign detection S9AAAOuter skin protection
    1 point
  4. In vacanta de Craciun am avut ocazia sa testez anvelopele, o alegere f.buna.
    1 point
  5. Nu ma fi asa sigur, ca sunt filtre de particule si cu 300.000 km., care sunt bune. Conteaza cel mai mult modul de exploatare. Daca mergi mult in oras, il termini cum ai spus tu, dar daca mergi pe autobanda, te tine mult si bine.
    1 point
  6. N-ar trebui sa fac nimic. Cand am cautat masina am cumparat vreo 10 rapoarte de pe acel site, si acolo exista kilometrajul la fiecare intrare in service, precum si eventualele accidente. Asta este experienta mea vis-a-vis de acel site. Nu ti-am dat eu minus, dar o fac acum.
    1 point
  7. Nu prea difera preturile la consumabile. F10 530D, punte fata: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW51-EUR-07-2010-F10-BMW-530d&diagId=31_0824 F10 535D, punte fata: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA71-EUR-01-2012-F10-BMW-535d&diagId=31_0824 Sunt exact aceleasi repere, codurile exact la fel, deci piesele sunt identice. Releul e la fel. Ce difera in unele cazuri sunt discurile. 530/535/M550d/550i au toate acelasi sistem de franare, ma refer la etrieri, pompa etc. Se poate verifica pe realoem, piesele au codurile identice. Vorbesc de sistemul standard. Ce difera e dimensiunea discurilor. 530d se poate echipa in 2 variante: 348X30 fata si 330X20 spate sau 348X36 fata si 345X24 spate. 535d vine doar cu 348X36 fata si 345X24 spate. Ca si pret, un set complet care contine 4 discuri si 2 perechi de placute OE BMW le-am vazut pe ebay la un magazin din Germania la pretul de ~660 euro pentru varianta cu discurile mai mici si ~900 euro pentru discurile care vin pe 535.
    1 point
  8. Te inseli. In orice caz, nu e nicio problema, poti recomanda tu alt site.
    1 point
  9. Www.autodna.ro Ai 10€ bĂŁnuiesc.
    1 point
  10. Ceva nu se potriveste in povestea ta, daca e luata de tine, pentru tine, cum de ai scos-o la vanzare cu numere rosii de Germania ?! sau ai luat-o pentru tine, asa, pentru o luna ... sau, cum zic altii, ca nu au avut cu ce sa vina acasa din Germania ... Sper sa nu te supere comentariul meu, spor la vanzare, ai o masina frumoasa.
    1 point
  11. Am mai trecut un prag ... 250.000km, masina se comporta f.bine. Intre timp am reconditionat ambele seturi de jante, vara/iarna, am luat anvelope de iarna NEXEN WG2. Visul frumos cu style 128 s-a terminat, multumesc lui Acero ca m-a ajutat cu setul pana am reconditionat eu jantele. Am facut si o mica pregatire de iarna: - spalat cu ONR; - aplicat bilt hamber cleanser polish cu DA cu pad negru; - aplicat bilt hamber autobalm; - aplicat menzerna power lock atat pe masina cat si pe jante; - aplicat pe anvelope (vara/iarna) Meguiar's gold glass endurance high gloss. In interior mafra 3 in 1 pt piele si SONAX plastic cleaner.
    1 point
  12. 135 am sarit cu ele o bordura, a sarit pur si simplu masina in sus cu mine, nu am vazut-o, eram in treapta a 3-a...nu s-au zgariat/spart/indoit (verificate)... am ramas masca...am crezut ca mi s-au rupt rotile cel putin, foarte solide 135, 128 sunt foarte frumoase...dar trebuie sa ai un anume stil de mers ca sa intretii masina ok cu jantele alea.
    1 point
  13. Atunci lasa frate KM reali in bord nu ii mai modifica si nu te mai deranjeaza nimeni cu telefoane sa puna o intrebare absolut normala cand cumperi o masina.
    1 point
  14. Caracterul GT al masinii se cunoaste , mult mai comfortabila decat celelalte. Nu am condus-o foarte mult deocamdata , dar cutia cu dublu ambreiaj se cam balbaie la mers in aglomeratia de oras. Calitatea materialelor si designul interior imi plac foarte mult. Franele carbon-ceramice nu sunt atat de zgomotoase la rece precum se vorbeste pe forumuri. In rest nu as schimba mai nimic la masina in afara de presuri , care nu prea imi plac.
    0 points
  15. -1 points
  16. daca puteti sa imi recomandati si mie o cheie compatibila pentru filtrul de ulei masina: bmw x5 e70 30d
    -1 points
  17. Domnilor, nu va inrijorati pentru mine, desi va multumesc pentru grija si sfaturi, dar e genul de masina buna si curata, luata de mine pentru mine, si pusa la vanzare intr-un mod simplu si corect. daca se vinde bine, daca nu, nu(ca toate celelalte masini ale mele dintre care 2,3 s-au vandut chiar aici pe forum, cu oamneni mulltumiti). nu traiesc din asta( era si greu dupa cum spune si colegul, vanzand o masina la 2 ani :goodjob: ), ci e doar o pasinune, de aceea iau doar masini bune, corecte, care daca raman la mine sa ma multumeasca pe deplin. va multumesc si va doresc multa bafta stima
    -1 points
  18. An fabricatie 2001. 179000km. Istoric reparatii si piese inlocuite.Pret 5000 euro . Pentru detalii tel 0736056156
    -1 points
  19. Salut, te intereseaza schimb cu https://www.olx.ro/oferta/jante-cu-anvelope-de-iarna-bmw-ID9OoFj.html , plus diferenta?
    -1 points
  20. Da, in 2007. Iar modelele de N47 cu 163 cp sunt cu Efficient Dynamics.
    -1 points
  21. Deci o poti folosi si la drumuri mai lungi sau pe o perioada de timp mai mare, asta e bine. Cat despre cutie, iti dai seama ca nu e in elementul ei in mers bara la bara, dar nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji in privinta fiabilitatii daca o folosesti asa pe termen lung, desi oricum nu cred ca asta e planul tau. Banuiesc ca nu dureaza mult sa se incalzeasca franele, sau? Eh, presurile sa fie cea mai mica problema ) De curiozitate, ce anvelope "chinui"?
    -1 points
  22. cand ai o problema cu o bujie , se schimba toate plus releul. Eu am patit pe e90 330d, si pe x5 e70, si cel putin 50-60 mii de km ar trebui sa nu mai ai probleme nu are rost sa schimbi cate o bujie ca te va costa mai mult manopera, de fiecare data cat despre filtrul de particule, sunt sigur ca dupa 175 de mii 200 de mii va incepe sa cedeze, nu cred ca exista cineva aici sa mearga cu aceste masini in conditii ideale tot timpul...
    -1 points
  23. Salutare, Trebuie sa recunosc masina are multe probleme si nu stiu daca mai pot investi in ea daca nu gasesc pe cineva serios sa o repare. De ce spun asta? pentru ca nu am fost satisfacut de mecanici. Chiar am avut intentii bune si mi-a placut masina, imi place dar acum sta parcata si nu imi mai vine sa ma urca in ea. Problemele cu, care m-am confruntat la alta masina nu am intalnit si nu cred o sa mai intalnesc. Cum a spus fostul proprietar are ceva special masina asta, e unica. Pot sa confirm ca a avut dreptate, nu pot sa mint am primit multe laude dar m-am confruntat si cu neplaceri de-a dreptul rusinoase pentru marca ei, asa ca sunt intr-o dilema... sa o trimit in ro pe remorca sa fie reparata sau o trimit in ro pe remorca la dezmembrare, sunt dispus sa investesc in ea 2-3 mii euro doar atunci cand acel mecanic nici nu pune testarul pe ea nici nu ii da cheie sa auda motorul si sa imi poata spuna sa stau linistit ca o repara. Va spun in mare problemele - IBS, Turbo, Inchidere centralizata, Senzori parcare, Airberg(centuri), poate lant slabit (parerea mecanicului), eroare geamuri, baterie moarta din cauza "IBS ului reparat recent de mecanici" Poate am mai uitat mici amanunte dar in principiu cam problemele astea ma fac nelinistit. Poate ma ajutati cu un sfat eu am ajuns la neputinta.
    -1 points
  24. Salutare. Am si eu un E60 din 2005, motorizarea de 2.5 D . Problemele mele apar inca din primele zile ale achizitionarii masinii,si anume in vara mai exact pe data de 1 august Ei bine... am achizitionat masina din germania de la seful meu. Masina Era a dansului cu 225000 km reali de noua...in ultimii 5 ani masina a stat intr un garaj fara a fi folosita... la o discutie cu dansul cum ca mi as dori o masina second hand si as dori ca dansul sa o cumpere sa mi faca un leasing la ea, m a intrebat ce tip de masina mi as dori si am optat pt un A6 de prin 2005-2007 sau um 5-ar din acelasi interval de vechime, la care dansul i mi spune ca are unul nefolosit de 5 ani si masina are o stare impecabila... Zis si facut am fost sa vedem masina, urmand ca eu sa plec in urmatoarele zile in vacanta.. am vazut o.. masina are o stare ireprosabila estetic, nici ce a mai mica zgarietura...cand am ajuns la ea...nu pot descrie cum arata...plina de paianjeni si prafuita in ultimul hal. a pornit la prima cheie dupa montarea bateriei, am mers i am reinnoit actele apoi am dus o la spalatorie... nu am mers cu ea in urmatoarele zile pana in ziua plecarii...mi am pus bagaju si am taiat o spre tara masina se comporta ireprosabil din orice punct de vedere. tragea si inca trage grav pt cei 177 cp ai ei masina mi a dat o pe garantie cum ca el va suporta orice fel de reparatie a masinii in urmatorul an pana la achitarea ei...de asemenea taxele sunt suportate de dansul.. ei bine masina am dus o pana in vama la arad fara nici ce a mai mica problema la performante mai "ridicate" sa spunem... ( i am dat de au luat o toti dracii) mai pe romaneste... apoi pana in arad jneva pe nationalul ala ... am luat o groapa foarte adanca ...aveam ceva viteza ..vreo 170 sau asa.. m am oprit am verificat totul ok.. in urmatorii 3 km ...m i s a oprit navigatia cu tot cu radio... am dat vina pe un scurt circuit din cauza socului precedent si mi am continuat deplasarea... ei bine problemele abea incepeau... am observat la un popas camd am efectuat o manevra cu spatele ca senzorii nu mi mai mergeau... apoi pana in craiova cu vreo 30 km am observat ca e foarte lasata de spate... pernele de pe spate s au lasat... am ajuns acasa cu ea iar a2a zi dimineata masina era complet lasata din perne...nu se putea conduce . va dati seama ca l am sjnat pe domnul sef i am povestit si mi a zis sa o duc la reprezentanta bmw din zona mea...am incercat sa mi fac o programare si ma programasera in vreo 3 saptamani pt diagnoza.. va dati seama ca n am putut astepta din moment ce eram in vacanta si nu aveam cu ce ma deplasa ..asa ca am sunat un prieten electrician si dupa o zi de cautari...( greseala lui ..a inceput din fata de la motor) am ajuns pe fire pana in portbagaj sub roata de rezerva... acolo surpriza mare. vreo 2 litri de apa gasit unde sunt modulele alea pt senzori parcare calculatorul pernelor de aer... etc.. mirosea foarte urat apa aceea si totul era oxidat... m am dus in primulparc pt dezmembrari si am gasit un e60 si mi am luat modulul pt senzori...modululnpt pernele de aer...ceva relee etc... problema rezolvata... masina mergea din nou impecabil..toata distractia... vreo 5000 lei... la nici 2 saptamani m am trezit ca nu mai tragea ... ceva furtune crapate...le am schimbat ...totul ok in ziua plecarii cu 40 grade afara ...am ramas fara servo si ac .... m i a rupt cureaua la accesorii din cauza Ac ului...acea joc...nu mai stiu cum se numeste chestia aia care produce aerul rece ..l am anulat alta curea accesorii si am venit cu geamurile deschise pana in D ... aici a preluat el masina a dus o in service si a reparat o... a adus o inapoi m am trezit ca m i se ard becurile... am inceput cu pozitiile spate ... apoi stopuri pe frana .. lumini marsarier... lumini pt ceata... mai interesant e ca dupa ce le schimbam ..erorile unora le stergea in timp ce altele persistau..de exemplu inca am in prezent luminile pe marsarier defecte... (asa zice ea) dar ele merg.. stop frana pe dreapta si ceata stanga.... ai recent de vreo2 luni..cam de cand a scazut tem0eratura...cand pornesc masina merge intrerupt 5 secunde...turometru fluctueaza si motorul intrerupe...apoi dupa acele 5 secunde erge in parametri normal dar inca are un sunet ciudat de lers motorul 0ret de 1 minut...prea putin notabil dar e acolo... mai interesant e ca daca turez masina si o tin intr o turatie constanta chiar si la cald in jurul turelor 1100-1500 doar pe N motorul trepideaza... daca o enervez tare ... si trag pe ea cutia nu mi schimba decat cu ajutorul meu din pedala in treptele 3 si 4 ... adica o turez pana la refuz ajung cu ea la 4000 ture si daca o las mai moale...logic ar fi sa mi urce treapta ..insa ea se mentine acolo. dar ajutand o ...(dandu i un impuls scurt din pedala) i mi schimba treapta... asta se intampla doar cand trag tare pe ea ... daca merg lejer nu are nici o problema ...schimba perfect ... de ceva timp se aude si mai tare motorul... masina obisnuia sa fie foarte silentioasa insa acum ii aud motorul cumva chinuindu se ...toata lumea i mi spune ca e normal insa ei nu stiu cum obisnuia sa se auda masina asta... testerul nu da nici o eroare ...nici macar una micuta.. am tot incercat sa le explic si mi au zis ca masina e ok si sa i dau pana o sa cedeze ceva si atunci se va repara... iar cireasa de pe tort face ca,chiar azi la 245.000 km am mers in oras un pic si dintr o data mi s a ars becul pe scurta stanga... am dat sa l schimb...nimic...problema persista...am verificat siguranta si este buna...filamentul este intreg... mi a cam scos fire albe masinuta asta... nici nu pot s o arunc ...dar nici sa dau necazul meu altuia...si ma scuzati daca v am plictisit cu romanul meu insa as dori daca v i s a mai intamplat si voua ceva asemanator si a ti gasit rezolvare sa mi ziceti si mie cam la ce sa ma astept.... multumesc mult si sarbatori fericite.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.