Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/24/20 in all areas

  1. Imi asum tot ceea ce s-a intamplat.Nu regret ca am cumparat masina, cel putin pentru optiuni si modul in care arata( o sa va las si poze cu ea), pentru ca mi-am dorit-o dintodeauna. Insa acesti bani care acum vor fi cheltuiti pe reparatii, erau pusi deoparte pentru diferite modificari estetice( pachet m, suspensii, colantare si multe altele).Nu m-am plans, nu dau vina pe cel care mi-a vandut-o si nici atat pe producator. Reviziile cum am spus si mai devreme au fost facute acum 300 km adica 3 saptamani, asadar nu am luat masina doar sa ii dau cheie si sa alerg cu ea.Azi am cumparat si motorul pentru ca nu imi place sa aman, pur si simplu ma simteam stresat cu gandul ca sta de 1 saptamana in service..Sper doar ca dupa aceasta reparatie sa ma pot bucura cum trebuie de ea.Va multumesc pentru sfaturile date si o sa revin pe parcurs cu noi detalii in legatura cu montajul motorului sh.
    4 points
  2. ar trebui redenumit topicul in ”dinamica distrugerii unui motor n47. premise.execuție.concluzii” asta dacĂŁ-mi permite inițiatorul puțin haz de necaz. eu cred cĂŁ efectele vazute in poze au avut mai multe cauze: 1 . ungere insuficientĂŁ datoritĂŁ colmatĂŁrii partiale a circuituli de ungere (sorb, filtru, canale) din cauza piliturii de aluminiu, preexistentĂŁ in baie datoritĂŁ unor probleme anterioare 2. incidentul cu treapta de vitezĂŁ acel ”mechanical over rev” care a pus presiune imensĂŁ pe cuzineti, s-a rupt pelicula de ulei , s-a frecat metal pe metal, au rezultat bucatile de cuzinet (bucati mari de metal similare cu poza colegului dinu_n de mai sus ). 3 s-a mers asa, bucatile mari de cuzinet au colmatat și mia mult sorbul, ceea ce a condus la o ungere si mai proastĂŁ, si care a dus probabil la distrugerea si celorlalti cuzineti. dacĂŁ ar fi sĂŁ ghicesc probabil cĂŁ primul a cedat cel care este cel mai departe de pompa de ulei si la care uleiul a ajuns cel mai greu și deja deteriorat. Te rog sĂŁ ne spui ce ulei ai folosit și ce filtru. DacĂŁ este posibil sĂŁ iei filtrul si sa il diseci sĂŁ vedem ce este ĂŽnauntru. La nievelul de șpan existent un filtru probabil s-ar colmata imediat si uleiul ar merge nefitrat (prin supapa de bypass ) Acum dacĂŁ te hotarasti la un motor sh, inainte sa il urci ar fi bine sa ii examinezi baia de ulei ca si la acesta, sa nu cumva sa ai surprize, daca exista pilitura sa o cureți, sa verifici distributia, surci totul sus curat, si dupa 1 luna schimbat uleiul si verificat ce curge ... pilitura, jeg...2 piulite etc
    3 points
  3. mie mi sa pare elocventa poza cu sorbul in care sunt bucati de cuzinet. motorul ala e irecuperabil. sau mĂŁ rog , mult prea scump pentru a fi reparat. nu inteleg cum te poti indoi cĂŁ sunt cuzinetii cand vezi bucati din ei prin baie ...
    3 points
  4. @dinu_m este intr-adevĂŁr un cumul de factori si toti au la bazĂŁ intretinerea, plecand de la recomandarile absolut cretine ale producatorilor de aschimba uleiul la 30.000 km, pana la calitatea uleiului, a filtrelor (aer , ulei, combustibil) a combustibilului in sine. incidentul cu treapta gresita a fost doar picatura care a umplut paharul , cĂŁ bubuiau cuzinetii peste 10k, 20k sau 50k este alta discutie , dar in starea in care arata uleiul ala bubuiau oricum. privind partea buna a problemei bine ca erai aproape de casa si nu la dracu in praznic. Din punctul meu de vedere uleiul si filtrele ar trebui schimbate la maxim 10.000 km . Si mai putin dacĂŁ se merge turat, drumuri scurte etc. Uleiul se schimba pe jos, pe la busonul de scurgere (nu tras pe la jojĂŁ cu pompa). Mecanicul ar trebui sa arunce o privire la cum arata uleiul ce reziduuri sunt etc. Filtre de calitate, momentan eu folosesc mahle/ knecht, pana acum cativa ani am folosit mann dar au trecut și ĂŁia productia in china . Am uitat: daca se schimba motorul , neaparat trebuie curatate canalele de ungere catre turbo, ca șpanul ala a ajuns si acolo ...
    2 points
  5. Fara doar si poate nu e vina ta, nu ai ce sa iti asumi, tu ai facut un lucru normal, ai schimbat consumabilele si ai mers cu ea. Proprietarii anteriori au tras de masina si cand au simtit ca finalul e aproape au dat-o mai departe ... Eu am tot avut benzinare , tocmai pentru ca mi-am asumat un consum mai mare decat sa am turbo, injectie directa, si distributii prin spate. Chiar a fost un factor important sa nu aibe distributia in spate. de exemplu si audi s-a tampit si apus lanturile in spate la motoarele pe benzina v6 ... that was a no go
    1 point
  6. Pai sorbul nu sa infundat cand sa supraturat motorul! Sa infundat apoi turatie mare,temperatura ridicata, uleiul schimbat la 30 mii cum zice producatorul ! Si sau gripat cuzinetii de la lipsa ungere apoi sa produs pilitura care a ajuns in sistemul de ungere apoi sau rupt bucatile si au ajuns in sorb!e ca un domino toate pleaca de la proasta interetinere! Ulei de proasta calitate,intervale de service mult prea mari pentru tara noastra exploatare etc
    1 point
  7. Mai oameni buni ! Motorul ala a mers fara ungere sorbul infundat si va spun eu ca pilitura aia e de la cuzineti! Nu inteleg ce e asa de greu sorbul infundat lipsa presiune ulei frecare fara ungere produs pilitura! Unde exista frecate intr un motor? Intre cuzinetii de la palier si cuzinetii biele plus segmenti pe suprafata cilindrilor! Va place sa va conraziceti dar nu stiti cum functioneaza un motor ! Oricum am zis ca numai scriu aici !asa arata un cujinet luat la frecat fara ulei ca sa va faceti o idee!
    1 point
  8. Pai si de unde crezi tu ca e pilitura aia?? Vorbesti fara sa stii jignesti si nu dai un sfat omului! Asa sunt oameni rai in ziua de azi ! In loc sa dai un sfat arunci cu vorbe aiurea in cei ce incearca sa il ajute...oricum nu cred ca ai vazut vreodata un n47 desfacut cap coada ...dar asta e alta problema! Au fost cazuri cand cuzineti de la palier au iesit prin simeringul de la arbore in fulie ...da na de unde sa stii tu...Eu numai zic nimic !
    1 point
  9. orice se poate; dar retrofit de trapa nu cred ca merita - inlocuire plafon cu unul cu trapa (se taie plafonul-tabla de pe masina ta si se sudeaza cel din dezmembrari) - modul control trapa + cablaje + codari banuiesc ca sare lejer de 1000 euro.
    1 point
  10. Pe bavauto gasesti oem. 280 lei ora de manopera..si un mecanic privat iti ia 400 lei pentru un schimb de ambreiaj..
    1 point
  11. E un feature ce exista deja pe F40 (posibil si pe alte modele) si era inevitabil ca aici se ajunge. Personal nu sunt foarte incantat, cheia creaza o legatura cu masina, de ex esti undeva la o masa, sau la birou... ai cheia langa tine sau in buzunar si parca simti ca ai acolo ceva al tau, ca e ceva ce te leaga de masina. Nu am fost incantat nici cu cheile ce de pe E9x, E60 LCI, F-uri etc, cu atat mai putin cele de G. Cea "diamant" de la E46 ramane printre ultimele chei "mecanice" facute de BMW si printre preferatele mele. Poate sunt eu mai oldschool la capitolul asta, insa e doar parerea mea.
    1 point
  12. Ar fi bine sa nu radem de necazul OP-ului.. Dar pentru mine e elocvent ce am subliniat din afirmatia ta. Se poate si asa! Pe de alta parte stiu sigur (tot .incercat sa caut pe forum..) inca un topic deschis cu aceiasi situatie; bagat in treapta inferioara avand turatie mare pentru treapta urmatoare.. dar stiu aproape sigur ca acel user nu s-a plans de zgomote, batai la repornirea motorului.. Asadar aviz celor care gresesc treapta... daca sunt zgomote la repornire sau in relanti pregatiti bani de un alt motor. :flowers:
    0 points
  13. Ok. Ce a infundat sorbul cand a schimbat treapta gresit? Vreau sa inteleg ce s-a intamplat chiar daca aia e uzura de pe cuzineti.
    0 points
  14. Din pacate nu prea mai ai ce sa faci acum....vibrochen terminat,cuzineti ...reparatia costa mult prea mult.Iei un motor SH ,verifici distributia si poate o schimbi sau nu.Depinde de tine,faci calcule cu pixul in mana .Si pentru ca tot ne plictisim....sa raspundem si la baiatul specialist pe angrenajul biela/manivela. Raspunsul se afla in poza 2 pusa de omul cu beleaua si nu mai detaliez.Nu am jignit pe nimeni prin postarea mea,singurul jignit esti chiar tu prin postarea ta. Eu chiar stiu ce vorbesc,cuzinetii nu se invart pe ...nimic.Ma deranjeaza ca o dai in manipulare ieftina .....gratuit ,Cel mai simplu dar si cel mai greu lucru este sa recunosti cand gresesti. Mai e un Fraerica Geamantan care ti-a dat si plus.
    0 points
  15. De stresul asta cu Corona cred ca am inceput si eu sa ma exprim mai .......dar tu mai bine te opresti .Poate la tine in motor se invart cuzinetii pe vibrochen......pe bune peste greselile de gramatica am sarit by default.Legat de problema omuluii....pilitura aia inseamna ca motorul ala e gata.
    -1 points
  16. Salutare, ai observat diferente notabile intre versiunea noua si cea de dinainte? Multumesc!
    -1 points
  17. Dinu m, si eu ma indoiesc ca ar fi cuzinetii. Dar daca tu insisti, poti sa spui mai exact care cuzineti anume!? Din cunostintele mele limitate, stiu ca, cuzinetii sunt montati pe arborele cotit/vibrochen.. mai sunt altii in alta parte care sa fie afectati de turatia mare!? Ce nu inteleg e cum de a foat afectat motorul!? Lci93, banuiesc ca le-ai povestit mecanicilor care au demontat motorul ce ai facut/patit. Ei ce au zis? Care e cauza dupa ei? Dorubimotorul, am crezut ca eu sunt ironic, dar, nu e bine sa ne spui ce nu este bine in poza 2, ca sa te credem pe deplin!?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.