Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/28/21 in all areas

  1. BMW 435d xdrive (2998ccm) biturbo, 313cp, 630nm. Masina adusa personal din Germania in 2017 la 105.000km, eu fiind primul proprietar al masinii in Romania, al doilea proprietar in total (primul fiind neamtul, va pot da chiar si contactul lui daca exista ceva dubii) Actual: 167.000 km in crestere PRET FIX: 18900Euro - nu imi place si nu vreau sa negociez, consider ca este un pret cel putin corect WBA3S910X0K314105 Echipare INDIVIDUAL- culoare Blue Tanzanite M-pack interior+ext Active cruise control (franeaza in caz de obstacol si pastreaza distanta fata de masina din fata). Navi+HDD Scaune electrice, incalzite Senzori parcare fata/spate + camera spate Carlig remorcare detasabil. Upgrade frane m-performance noi, oem (discuri, etrieri, placute) - montate de mine la ~120.000km Upgrade suspensie KW-v1 coilover reglabila pe inaltime (am si suspensia originala) - montate de mine la ~115.000km Distributie lant schimbata Ulei cutie de viteze schimbat Ulei diferential schimbat EGR + racitor schimbat (recall oficial bmw) Masina este pe firma, platitoare de TVA, pretul fiind fara TVA, pentru persoane fizice gasim o varianta. Mentionez ca de cand este la mine masina am facut o reviziile la maxim 10-14.000km. Majoritatea le-am facut la reprezentanta pentru a aparea in istoric, dar uneori am mai facut si la garaj la un amic care lucreaza la reprezentanta(cred ca am poze de la interventiile facute in afara reprezentantei). Defecte(nu este nimic grav, dar pentru a fi masina 100% perfecta, ar fi bine de remediat): -parbriz fisurat -necesita revopsire bara spate Incidente: -usa sofer lovita - reparata in Germania la reprezentanta de fostul proprietar - apare in istoric la BMW -intrat cineva in spate dreapta - reparatie facuta BMW Bavaria - revopsit bara spate (am poze) -aproximativ aceeasi dauna pe partea stanga spate - gasita in parcare, reparata in regim propriu - revopsit bara + aripa (am poze) Telefon: 0748 675 381
    2 points
  2. SalutareCu cateva saptamani in urma va ceream parerea despre motorizarea 330d vs 330i si hotarasem sa raman la diesel..Am cautat un 330d mai prin toata tara,dar fara un rezultat pozitiv...stiti povestea cu samsarii si masinile impecabile...Imi trecuse ideea sa imi schimb masina(e90 320d),pana de curand,cand din intamplare am dat condus un e92 335i din 2010 cu 60.000km la bord.Am facut o plimbare cu aceasta "bestie" si atat mi-a trebuit ,ptr ca acum sunt posesorul ei :)In tot acest timp pot spune ca masina e" senzatie",ma refer la motorizare,care are undeva la 360cp,fiind remapata la RBN Bucuresti..Ce am remarcat la acest motor,este lipsa lag-ului.accelerarea find instantanee Masina are urmatoarele dotari,imbunatatiri: -Pachet M interior,exterior, -Tapiserie piele-Scaune sport cu memorii si reglaj electric+lombar -Plafon negru M -Trapa -Senzori parcare,ploaie,presiune roti -Keyless go and keyless entry -Pilot automat -Sistem audio Prologic 7 -Bi-xenon adaptive+cornering lights,follow me home,wellcome lights -Pachet lumini interior,exterior -Tot traseul de evacuare schimbat +evacuare dubla -Jante pe 19, Z-Performance. -Oglinzi electrice ,incalzite,heliomate + functia mirror down Mai sunt cateva optiuni,dar acum imi scapa..Ii lipseste navigatia profesionala, dar se poate face retrofit la ea,deja m-am interesat si m-ar ajunge undeva la 1500euro,bord plus navigatia CIC 2010.Momentan are montat un dynavin care isi face treaba destul de bine.Una peste alta,masina imi place la nebunie:)
    1 point
  3. Din pacate nici eu nu mai recomand Dormag. Am fost la ei aproape in fiecare an in ultimii 5 ani (revizii si mici reparatii minore ce s-au ivit), insa de curand am fost refuzat ca e masina prea veche 2004!! Cu toate ca functioneaza si arata mai bine ca modele mult mai recente! Se pare ca nu au nevoie de clienti, in consecinta nu se vor ocupa foarte profesional de cei ce le calca pragul.
    1 point
  4. tu probabil nu stii multe despre dormag sau ai ceva interes sa ii recomanzi . Nu ar trebui sa le calce nimeni pragul la ce prosteala e acolo
    1 point
  5. Felicitari pentru masina! Sa ai grija de ea si poate cand ajung la 50-100k km ti-o cumpar )
    -1 points
  6. Nu am renuntat la idee, chiar am discutat cu o echipa de muncitori care au facut prin curte niste reparatii, despre subiect. Doar l-am amanat un pic, dupa 2 saptamani de lucrari (comanda sotiei), m-am saturat de constructii. Cred ca maine fac un mic proiect. Referitor la ce am scris mai sus, in special legat de jocuri in celalalt cardan, cutie, etc, in mers, nu se simte nimic, absolut nimic (de fapt, cred ca am tutut cardanul din spate doar pentru o f. mica vibratie la 90). Jocurile le-am vazut si eu cand era pe elevator dar nu pot sa ma pronunt dac e ceva normal sau grav. Ca si la alte masini, nici la asta nu am un termen de comparatie, din pacate (adica sa conduc una ok si sa vad diferente).
    -1 points
  7. Cand vor monta cardanul vreau sa fiu si eu de fata. La flansa asta ma gandesc si eu de muuulta vreme dar nici un mecanic nu a verificat macar. O cumpar, firar sa fie, puteti sa-mi indicati un producator bun?
    -1 points
  8. Multumesc, uite, asta e o lucrare destul de complexa, cred eu, pentru care as veni la Bucuresti, la un service de incredere. Le comand pe toate si le schimb pe toate, odata.
    -1 points
  9. Pana atunci trebuie sa rezolv cu cardanul, i-am sunat, a ajuns, astept sa-mi spuna ce si cum.
    -1 points
  10. Cine a pariat pe cardan montat gresit, a avut dreptate. Azi, in alt service, verdictul a fost: flansa si rulment montate gresit. Incredibil!!! La cea mai banala cautare pe yt, vezi cum se pune flansa, sageti, suruburi, etc. Si stati asa, ca asta nu e tot!!! Anul trecut am schimbat fluidele, un surub nestrans la cutia de transfer si a curs uleiul. Zic baietii: sefu ai surubu nestrans la cutie. Ok, am aflat de la ce sunt gemetele, uite aici ulei original BMW, completati. Parca am avut o presimtire azi dimineata si am luat uleiul cu mine (ziceam sa mai fac un schimb, poate s-a adunat ceva span pe acolo). Da mecanicul drumul la ulei, vreo 50-100 ml. Am crezut ca nu vad bine. In concluzie, cu asemenea valori, ma mir ca mai merge, pe bune. Traim niste vremuri de tot rahatul, intr-o tara si mai si.
    -1 points
  11. Nu pot sa stau tot timpul langa masina cand o repara cineva (din pacate). Uite, ma gandeam aseara, , oare ieri o fi pus ulei, in sfarsit, in cutie? Pentru ca, din nou, am plecat de acolo, inainte de operatie (chiar eram nervos si simteam nevoia de o aerisire). Am avut o problema la Passat, acum 2 ani, o chestie banala, nimeni nu-i dadea de cap. Am fost ajutat pe ultima suta de metri de niste baieti priceputi si cu suflet, de pe forumul vw. A doua zi, sambata, vroiam sa o scot la vanzare cu cat ar fi oferit cineva (cca 2k euro, fata de minim 6k). Dar nu asta vroiam sa spun. Atunci, am fost cu ea in 6 service-uri. Unii renuntau mai repede, altii mai greu (apogeul a fost cu un mecanic care vroia sa-mi spele filtrul de particule). Ideea este ca nu am lasat pe nimeni sa umble la ea aiurea. Intrebam, ma gandeam si plecam. La asta, cel putin la ultima interventie, am acceptat foarte usor niste diagnoze. Muuult prea usor. Sper ca acum m-am invatat minte. In alta ordine de idei, am acceptat ideea ca masina asta nu va mai fi ca in tinerete (prea multi proprietari neglijenti, prea multe ghinioane, lipsa mecanic profesionist, posibil costuri mult prea mari). Pentru o perioada de timp o voi lasa asa, voi mai face la sfarsit de saptamana mici reparatii si, daca nu gasesc un cardan in Ro, anul viitor le voi comanda pe amandoua din Germania. Si mai este un lucru: are ceva, nu pot intelege ce anume, care ma face sa tin la ea si sa nu renunt! Conduc toata gama Ford, la servici, masini noi (urmeaza Explorer) dar gandul meu tot la batrana mea doamna ramane. De ce? Nu stiu!
    -1 points
  12. Ieri am inceput refacerea izolatiei pe care am indepartat-o pentru ca mirosea urat (sub bancheta spate si in portbagaj - laterale si podea). Am folosit aluband, 48 lei/mp. Azi vreau sa continui, voi mai cumpara polistiren extrudat de 6mm, folosit pentru montaj parchet si "Placa fonoabsorbanta Cofrag RF 28, izolare fonica, spuma poliuretanica, 1000 x 500 x 30 mm, 4 bucati" 122 lei/2mp. Pe astea vreau sa le pun asa: primul strat, polistiren, stratul 2, burete, atat sub bancheta cat si in portbagaj, pe spatele banchetei si deasupra. Pe lateralele portbagajului voi pune doar burete peste aluband, in special in zona telescoapelor. Sunt curios daca vor fi imbunatatiri. Daca da, contiunui si cu usile. Sambata dimineata am plecat cu ea la o plimbare pe centura. Cu siguranta nu este placebo, vibratiile s-au mai atenuat (totusi, eu zic ca sunt un pic mai mari decat inainte de reparatia cardanului). Se simte o vibratie f. fina pe la 40 pana la 50, incepe sa vibreze pe la 90 pana pe la 110 si mai vibreaza pe la 140 pana la 150. Cel mai mult vibreaza intre 90 si 100 dar poti merge constant, nu e chiar atat de rau. In service, cu rotile pe podea, frana trasa, jocuri in diferentialul spate nu mai erau, doar in cutia de transfer. Saptamana asta trebuie sa rezolv cu surubul rupt de la suportul cutiei de transfer (are 3, 2 intr-o parte, 1 in cealalta, este rupt cel singur). Poate si de acolo e ceva. Evident cer mai multe opinii si, dupa, voi cumpara cele doua cardane, daca este cazul. Sper sa nu fie nevoie si de cutie (deocamdata zgomote nu mai scoate, dar inca nu stiu daca a scapat).
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.