Jump to content

alex_025

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e39 525d

alex_025's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. l-am luat de la o cunostinta nu mi-a cerut bani pe el pentru ca imi era dator dar ce am inteles eu din apropourile lui este cam 300 de euro ,oricum as fi dat oricat sa imi functioneze clima pentru ca muream de cald in masina , mai mult m-a costat toate testarile pana sa stiu sigur ca este compresorul pentru ca era foarte ciudat baga aer si se oprea din senin nu facea nici un zgomot si nu isi explica nimeni defectul , pana la urma am inteles ca in interiorul compresorului este un disc asezat oblic care actioneaza pistoanele si acel disc pe semne scapade pe ax la turatie mai mare sau atunci cand se marea sarcina......
  2. daca vrei ceva fiabil iti recomad Good Year F1 ca si argument am luat azi un canal fara capac pe Barbu Vacarescu si nu am patit nimic nici la jante si nici cauciucurile mi-a ramas pe janta urma de la cauciuc unde a atins janta ! si nu a facut galma si nici janta nu s-a strambat ! iar pe dreapta erau opriti multi cu jante mult mai mici care le sparsesera , daca ai m5 sau cel putin 535 Michelin sunt cele mai bune se lipesc de asfalt de nu iti vine sa crezi dar se si duc repede !
  3. am rezolvat problema cu aerul conditionat ... am schimbat compresorul :twoup: . va multumesc pentru sfaturi si sa nu aveti ghinionul sa va lase aerul conditionat la e 39 mai ales daca are si clima are incredibil de multe sisteme fel de fel de supape si senzori si daca unul nu functioneaza s-a dus dracu' tot eu am verificat tot pana sa ajung sa schimb compresorul si parca nu se mai terminau tot timpul mai era ceva de verificat :twoup:
  4. va multumesc pentru sfaturi , vineri mi-am facut programare la un " baiat destept " pana acum am verificat toata instalatia de climatizare si atunci cand functioneaza totul este perfect nu gaseste nici o eroare temperatura pe evaporator coboara pana la 0 grade , cel cu caream vorbit pentru vineri mi-a spus ca , mai mult ca sigur un contact , va voi tine la curent pentru ca cei de la bmw mi-au dat verdictul direct " trebuie schimbat compresorul !" multumesc frumos !
  5. am o mare problema , aerul conditionat functioneaza cu intrerupere cand porneste si baga foarte rece cand se opreste inexplicabil am verificat freonul in instalatie am verificat cam tot ce se putea electroventilatorul .... atunci cand functioneaza nu indica nici o problema iar cand se opreste pur si simplu decupleaza compresorul ......la bmw mi-au spus ca trebuie alt compresor dar o data ce are momente cand baga foarte rece ma gandesc ca nu poate fi defect compresorul ....chiar nu stiu ce sa fac
  6. recoman tuturor posesorilor de 525 d sa schimbe filtrul epurator , eu l-am schimbat acum doua zile l-am gasit la bmw filaret pe stoc 180 ron si am rezolvat problema cu fumul ceea ce mi se parea stanjenitor atunci cand o acceleram si lasam in spate ca sepia .... multumesc forumului pentru ca m-a informat si ca m-a salvat de la o cheltuiala mare pentru ca la BMW solutia era simpla schimbi injectoarele :twoup:)) dar aveti grija pentru ca rampa de conductori electrici de la injectoare care se afla deasupra filtrului este prinsa in niste suruburi speciale care la prima vedere par nituri asa ca aveti grija sa nu le rupeti pentru ca au filet .
  7. am un set de jante M5 E60 originale bmw ! ca noi ! 1000 euro
  8. nu cred pentru ca la debitul de fum pe care il avea inainte este greu sa fac diferenta . pentru a schimba filtrul epurator trebuie sa merg la service specializat ? sau pot sa imi bag eu manutele ?
  9. am un 525 d din 2002 si am aceiasi problema cu fumul , pote mi se pare mie ca este prea mult in spatele masini si mai ales observ noaptea in farurile celor din spate ( sunt dati cand imi este rusine sa o accelerez mai tare tocmai din cauza asta ) multi mi-au spus ca este normal pentru motorul 2.5 d , in schimb eu i-am facut si un up grade la soft i-am pus un chip de putere ... masina trage foarte bine ( se duce mult peste un 525 d e60 ) si nu am facut incercari doar cu unul insa cei de la aspad mi-au garantat ca nu va fi diferenta la fumegare pentru ca consumul de motorina se reduce si asa este acum pe autostrada imi iese un consum mediu cu jumatate de litru mai putin in acelasi regim de viteza ca inainte de chipuire . exista 525 d e 39 care sa nu scoata fum mult in accelerare puternica ?
  10. verifica galeria de admisie ! am avut aceiasi problema si am constatat ca era fisurata !
  11. saptamana trecuta mi-am cumparat doua faruri noi originale bmw de la augsburg au costat 21 de milioane buc cu tva ! si au venit complete inclusiv bec xenon farurile sunt pentru modelul face lift ! stiu ca aveau si pe producator la 12 mil bucata , dar sincer cred ca poti gasi de pe masini dezmembrate faruri mult mai ieftine pana in 300 de euro perechea cu semnal galben , cele pe care le-am avut inainte pe masina ( cu semnal galben ) le-am dat pe o suma simbolica unui baiat care o lovise in fata ca nu s-a interesat nimeni sa le cumpere de la mine .
  12. da , ca un vuiet , am inteles ca in acel radiator este o presiune foarte mare si orice fisura s-ar auzi ! si plus de asta nu ar mai trage masina , am avut furtunul de la intercooler intepat si nu mai tragea de loc cred ca acelasi lucru ar trebui sa se intample daca orice piesa din acest sitem ar avea o scapare . da , ca un vuiet , am inteles ca in acel radiator este o presiune foarte mare si orice fisura s-ar auzi ! si plus de asta nu ar mai trage masina , am avut furtunul de la intercooler intepat si nu mai tragea de loc cred ca acelasi lucru ar trebui sa se intample daca orice piesa din acest sitem ar avea o scapare . si daca l-as schimba as pune unul mai mare de 530 d stiu ca cu cat este mai mare intercoolerul cu atat sunt mai bune performantele !
  13. alex_025

    BMW 530D e39

    cunoasteti un importator direct de amortizoare sau kit suspensie sport pentru bmw ? pentru ca ce am gasit eu sunt numai hoti care isi pun adausuri enorme ! adica un kit de suspensie sport in germania am auzit ca il gasesti de buna calitate undeva pe la 500-700 euro pe cand la noi nu am gasit sub 1500 no name . iar la reprezentanta un amortizor nou pentru 525 d 2002 este in jur de 10 milioane si arcul vreo 3 mil
  14. alex_025

    BMW 530D e39

    este pret corect ! acum depinde de producator eu azi am cumparat trei brate si o bieleta si am platit 17 milioane un brat este undeva la 5 milioane buc iar cat despre amortizoare am gasit cu 7 mil buc , spune-mi si mie unde ai gasit amortizoare si la ce pret de ti-a iesit oferta asta
  15. desfa-l si daca se poate curata acel strat de ulei imbibat cu praf , intr-o prima etapa curata-l. mai ales daca spui ca masina merge perfect , nu vad de ce ar trebui sa il schimbi :twoup: asa au recomandat cei de la bmw filaret , pentru ca nu se poate lipi si este doar o chestiune de timp pana se va mari acel por prin care l-a acoperit acum cu ulei , sau o fi manevra lor sa mai scape de niste piese de pe stoc . chiar nu stiu ce sa fac ca nici sh nu as pune asta in cazul in care au dreptate .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.