Salut! Sa încep cu începutul ca inebunesc.
BMW E90 facelift fără keyless go
Nu mi mergea releul, am dus masina la un service mi a schimbat releul tot aveam eroare pe tester și am mers din nou. Mi au spus ca nu merge din cauza alternatorului ca ii pe ducă și nu incarca bateria bine, eu stand pe poziti și o zi întreaga fără probleme. Mi au spus ca au scos o mufa de la alternator ca să îmi încarce constant cu 14W, aveam eroare "alternator missing"
Bun, asta a fost în martie,deci juma de an am umblat asa, eu acuma de 3 săptămâni vad bateria în bord aproape zilnic, schimb alternatorul și ghiciți ce? După 3 zile cu alternatorul nou apare bateria în bord. Precizez ca eu las cheia în contact dar fără contactul pus peste noapte sau și câte 2 3 zile nopți pana merg cu mașina undeva. Se poate sa îmi mănânce asta bateria ca rămân unele funcții activate ca simte cheia?
[limbaj] mi au stricat o aia când au scos mufa intenționat sa merg la ei iarăși?
Plus, bateria apare recodata ca și cum ar fii schimbata la 140k km, eu am 300k, era pe duse oricum?
Mulțumesc frumos în avans dacă ma lămurește și pe mine ceva