Jump to content

MGK27

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

MGK27's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Da stiu asta, dar de ce cu ecu de 1.8 ii da debit mare de benzina si o ineaca ?
  2. Sall, Am un BMW e36 1.8is(cel de 140cp) din 1995. El a fost un e36 1.8 simplu(115cp) Am schimbat motoru am pus 1.8is pe masina provenit de pe un compact, a meu fiind sedan. Am pus cu calculatorul de pe motor, adica 1.8is nu a vrut sa porneasca.Am lasat calculatorul de la 1.8 a pornit.Parea ca totul merge rotund, doar la pornire se tura de 2-3 ori pana la 2k ture si dupa se aseza.Dupa cateva zile dupa ce am umblat cu el.A inceput sa se inece,oscila urat la relantii,se mai oprea uneori la relantii si consuma foarte multa benzina( am bagat vreo 45 de litri in ea si in 200km a cazut acu pana la rosu).M-am uitat la furtune am schimbat ce am vazut ca e crapat/rupt. Am pus clapeta de acceleratie cu admisie si debitmetru de aer de pe un 1.6. Pentru ca era rupt furtunu ce mergea de la debitmetru in clapeta si nu am avut altu o sa merg sa cumpar unu.Dupa ce am schimbat asta, pornea frumos si nu se mai tura. Daca o accelerez mai tare scoate fum negru de zici ca e diesel infundat. As vrea sa stiu daca problema e de la alimentare, trage aer fals sau daca din cauza ca are computeru de 1.8 si nu ii indica ce trebuie. Masina trage in sarcina la turatii peste 3k,dar daca vreau sa merg frumos la 2k ture incepe sa o innece, merge intrerupt cumva.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.