Jump to content

mihaicarbunaru

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw-seria 3 E46

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mihaicarbunaru's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • One Year In Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

3

Reputation

  1. Salut! Mulțumesc de răspuns..a rămas un injector blocat și efectiv pisa motorina în cilindru..am schimbat motorul la ea căci a îndoit 3 biele si am găsit motor complet cu tot cu injecție
  2. Mașina în cauză nu pornește,eroare 4b90 rămâne permanent activă și nu se poate șterge,în rail văd doar 10 bar presiune,pompa din rezervor bagă,la injectoare ajunge motorina,pompa de înaltă am schimbat-o,însă în zadar…mașina nu dă altă eroare…Poate a mai pățit cineva asta. Am să scot injectoarele și am să încerc să văd dacă nu cumva este unul blocat,deși nu dă eroare pe ele,poate e blocat pe deschis și scapă motorină în capul pistonului…
  3. Salutare! Ma confrunt cu o problema la un 2.0vvt N42, in mers s a spart termoflotul și a băgat aproape tot uleiul in instalația de răcire,a fost destul de ciudat,fără oil pressure in bord,am scos vreo 300 ml de ulei din baie :)) cu apa la 90,am oprit sa văd ce se întâmpla caci dintr o data nu mai baga caldura și am vazut cum dădea uleiul afara prin vasul de expansiune…am dus o acasă,alt termoflot,ulei nou+filtru,am dat jos capacul la axe sa văd dacă e totul ok,o verificare scurta sa nu se fi rupt ceva din patine și am verificat și uleiul și filtrul de span,am zis ca am scăpat dar nu. Pornirea la rece este foarte zgomotoasă aparent,zici ca bate lanțul in carcasa,scurt pentru câteva secunde si apoi are mersul ei silențios si totuși când am verificat lanțul era perfect întins fără pic de joc.Nici o schimbare in mers,nici un zgomot aparte după cele 3-4 secunde de la pornire…urmeaza sa ii dau baia jos si am sa desfac si axele caci ma gândesc la tacheti ca s au blocat,distribuția are 30.000 dar o iau in considerare si ma gândesc sa verific si fuliile de la axe,din ce m am informat au un pin de blocare de siguranta pentru când motorul are presiune mică de ulei si am citit ca se mai blochează si ma gândesc si la acestea ca sunt o parte din problema. A mai întâmpinat vreun coleg problema,sunt curios voi ce ați găsit când ați desfăcut.. Multumesc!
  4. Am rezolvat,am schimbat motorul pentru ca asta avea compresie mie,si am descoperit ca au fost inversate firele la injectoare din mufa ecu,ai dreq tâmpiți
  5. Salut! Am o problema cu un e46 320d 150hp,mai exact nu pornește. Dupa niste verificari am vazut ca presiunea in rampa era foarte mica (10 bari),am pus alta pompa (aceasta baga 500-600 bari) insa nici un gând...ideea e ca nici erori nu are...am scos injectoarele si conectate la alimentare si conducte pufaie de 2-3 ori,si aia e...are 2 rânduri de injectoare, cu ambele face la fel. Am verificat si compresia,3 cilindri au 15 bari,1 are 20...e putin...dar totuși pornea pana sa umble la injectoare. Menționez ca noile injectoare au fost scrise in ecu Daca a mai patit cineva..
  6. Incerc sa pun poza,dar nu mi da voie,imi arata ca fisierul este prea mare. In orice caz,din ce am vazut pe autodata pe cil 1 camele si pe admisie si pe evacuare trebuie sa fie in acelasi unghi cand axele sunt la punct...ei bine la mine se pare ca pe axa de pe evacuare,acolo unde si este problema, sunt mai inclinati cu cel putin 2-3 dinți desi pinioanele sunt la semn. In concluzie,axa pe evacuare e stramba. Recomand si altor colegi,cand umbla la o distributie rupta de N47,odata cu distributie si culbutori,sa caute si axele cu tot cu suport,chiar daca par in regulă,ii scuteste de timp pierdut.
  7. Ai cum sa imi lasi un numar de telefon? Si iti las maine seara mesaj pe wapp? E mai ușor.. Mulțumesc!
  8. Cred ca asta s a intamplat la acest motor. A spart cativa culbutori, suportul arata bine,fara fisuri. Si ma gandesc ca daca era sa gresesc la montaj,nu pornea (e primul N47) am verificat si reverificat inainte sa il pun sus...sa fie bine pus la punct,a pornit usor,o cheie mai lunga sa traga motorina si la a doua a pornit....dar asta am sa fac,o sa ii caut axe...cred ca pot sa le schimb fara sau dau iar jos tot...daca blochez arborele si axele,scot intinzatorul sa slabesc lantul,am posibilitatea sa desfac pinionul din ce am vazut si am grija sa il pun exact la fel...totusi prima data am sa pun axa le evacuare,caci acolo sparge culbutorii
  9. Nu. Aratau ok,dupa ce l am pus la punct se invartea normal,dar pornit dupa o perioada a spart culbutorii...asta cred,ca ar fi axa pe evacuare
  10. Da,dadea valori gresite,si motorul mergea foarte urat,se tura sacadat,ziceai ca merge in 3,nu tragea, cu el scos zici ca e alta masina. Am pus unul sh original si masina merge. Totusi e bine sa verifici si valori la injectoare, furtunase de vacuum,geometria la turbo. Scoate mufa la debitmetru si vezi cum se comporta
  11. Salut! Am schimbat distribuția la un 2.0 N47. A spart cativa culbutori,s a rupt lantul dintre arbore si pompa de înaltă. Culbutori noi,kit complet de distributie,totul pus si strans dupa specificatii,s au folosit cale. Problema insa,e mai ciudată, desi e la punct si are compresie,dupa 10-15 minute,a spart culbutorii de pe evacuare. I am schimbat,pus totul la loc,a pornit,dupa iar,a spart culbutorii tot pe evacuare,cil 4. Ma gandesc ca sunt probleme la axa de pe evacuare, din moment ce motorul e pus la punct si porneste usor. Totusi este putin mai zgomotos,si ma gandesc ca daca era decalat nu pornea sau acea mers urat,dar el sta perfect la 900 rpm si nu tremura,are mersul rotund.A mai patit cineva?
  12. Salut! Vin cu o problema la un e46 3.0 M57,mai exact,masina in viteza 1-2-3 smuceste,are un mers neregulat...ca si cum ar avea un injector care nu funcționează. Am pus tester, eroare pe egr inca nu am intalnit ca egr ul sa dea astfel de simptome. De mentionat ca face asta dupa ce se încălzește S a mai confruntat cineva? Mulțumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.