Jump to content

n43madoarecapu

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

n43madoarecapu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Year In Rare
  • First Post Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut, motoarele mai noi de la bmw (cam de la e90 lci incoace cred) au termostat activ, dirijat de DME. nu e doar o supapa cu arc care se inmoaie de la caldura. Are o rezistenta electrica in el care incalzeste sau nu arcul supapei, in functie de cum crede DME ca are motorul nevoie. Temperaturile la N43 spre exemplu tre' sa fie asa: 1. 105 condus normal. 2. 95 cand ii dai blana 3. 112 cand isi da seama ca mergi la viteza mare si constanta tipic mersului pe autostrada 4. 80 daca stai pe loc la relanti mai mult timp SAU daca ecu detecteaza probleme diverse la motor trece in modul asta tipic unui limp mode Legat de caldura pot fi mai multe cauze: fie e caloriferul din interior infundat, fie senzorul de temperatura e stricat si antigelul e de fapt rece(slabe sanse pentru ca si daca are temperatura scazuta tot poate sa faca cald in interior dupa ceva vreme). La majoritatea masinilor e un iad sa schimbi caloriferul ala, trebuie scos cam tot bordul, acum nu stiu exact, poate e mai simplu la e90.
  2. Salut, daca scoti senzorul e normal sa mearga in continuare fara probleme, va trece pe open loop mode, pe scurt o harta statica de la fabrica, fara adaptari sau alte calcule facute de DME. Nu stiu daca e normal sa se opreasca motorul cand bagi inapoi mufa in timp ce merge si nici nu stiu de ce ar fi asta relevant. Problema pe care o ai poate avea foarte multe surse, ia-le pe rand de la ieftin la scump. Verifica si inlocuieste daca e nevoie, preferabil in ordinea asta: bujii, bobine, senzori de presiune a benzinei(joasa si inalta, joasa trebuie sa fie 5 bari fix, inalta trebuie sa fie minim 150bari fix pana pe la 2krpm sa creasca pana la 200bari pe masura ce o calci, daca ai sub 150bari masina merge intr-un fel de limp mode), supapa pcv, pompa de vacuum, si dupa ajungi la cele mai scumpe: injectoare, senzor nox, catalizator nox. Daca merge destul de prost la relanti sigur ai coduri legate de misfire deci cel mai probabil una din piesele insirate mai sus e stricate, posibil mai multe in cascada. Baga o diagnoza pe INPA, succes.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.