Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

zuzen

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Brașov

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

zuzen's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Pentru cei care s-au mai intalnit cu asemenea probleme sau doresc sa stie ce optiuni au, pe F20 LCI se pot pune diferite rapoarte provenite de la seria 1 pana la seria 4 (cata vreme se respecta tipul de carcasa si offsetul planetarelor). Sa aveti plimbari frumoase cu diferentiale sanatoase
  2. La F20 am avut o problema similara si s-a dovedit a fi din soft, nu avea DTCs; recomand monitorizarea parametrilor motorului in mers.
  3. Al meu a facut cateva mii, la inceput a fost un fel de fosnait metalic, relativ subtil, apoi un mornait la anumite viteze care s-a amplificat usor. Am sa caut unul la dezmembrari, ce ma intriga in acest moment este raportul final, care pare sa fie o varianta extrema de efficient dynamics 2.78 in loc de 3.08 sau 2.93. N-am nimic de obiectat la un raport mai scurt insa s-ar putea ca masinii sa nu-i placa si sa trebuiasca o reconfigurare in ECU. Intuiesc bine ?
  4. Raspunsul este ca da, pare ca daca exista ulei in diferential si se merge cu atentie in afara spectrului de rezonanta, se pot face multi km. In afara de cei din Arad (Ubydeal) cu care am vorbit si par foarte profi, exista optiuni decente si prin Brasov ?
  5. E rulmentul de transmisie cardanic, rulmentii de la planetare i-am verificat si sunt ok. Problema e ca s-a nimerit in concediu. Oare ma pot intoarce cu masina pe rotile ei ?
  6. Salu'tare Pare ca aventura cu al meu F20 LCI continua, de aceasta data rulmentul de transmisie din grup pare sa fi cedat la aproximativ un an dupa schimbarea semeringului. Coincidenta sau nu, a aparut ca un zgomot de frecventa inalta ce s-a transmormat intr-unul metalic asemanator cu cel al unui rulment de presiune uzat (fier pe fier). Ce optiuni am ? Din ce am mai citit pe forum si cautat, bmw nu vinde acest rulment separat. In situatia data, se poate folosi masina sau trebuie imobilizata imediat ?
  7. Revin cu noutati: S-a rezolvat printr-un update de software, fizic masina nu avea nimic (daca va puteti imagina asta).
  8. Fix acela am facut si l-a trecut, in mai multe runde, cu si fara adaptation. Daca scoti o mufa (aproape oricare, dar importanta, maf, vnt, etc) este limitat cuplul insa raspunsul la aceleratie e mult imbunatatit si consumul scade. Fara maf, presiunea diferentiala in dpf este excelenta. Actuatorul turbinei a fost schimbat pe recall impreuna cu cativa senzori, poate ar fi bine sa verific calibrarea lor.
  9. Zero erori, nici macar in reprezentanta nu au gasit nimic, trece testele in ISTA, inclusiv acela de dpf/egr cand o tine la 4000rpm. Merge mai bine cand e rece ceea ce sugereza probmele tocmai la egr-ul schimbat pe recall (cum spunea si domnul de pe youtube, aceste egr-uri noi sunt de mai slaba calitate)
  10. Vana de bypass are intr-adevar actionare vacumatica insa vana EGR pare a fi racita cu apa si actionata electric, cel putin la B37/47
  11. Acesta este furtunasul de vacuum ? La B37/B47 doar EGR bypass este actionat prin vacuum, supapa EGR este electronica.
  12. Confirm, totusi am impresia ca mi-au scapat niste senzori asa ca voi relua distractia
  13. Din pacate nu am inregistrat comportamentul de dinaintea recall-ului insa sunt sceptic ca update-ul de software include doar acel warning. Nivelurile de asistare la servo, boost-ul s-au schimbat intre moduri (Eco, Comfort, etc). Daca ECU ar fi open source am putea sti si noi ce se intampla la resoftari. Am inregistrat si temperatura si e stabila, nu scade sub 86 si trece de 90C. Banui ca ar putea fi o necorelare pe senzori insa aceasta sa nu fie neaparat vizibila pe OBD, esantionarea acestor dispozitive "hobby" e destul de lenta. MAF-ul pare in regula, deviatie zero in cea mai mare parte a timpului. Oare e posibil ca egr-ul sa fie calibrat aiurea si de fapt sa nu se inchida complet ? Cat despre oil ash, e pe la 40g (100k km left) insa din ce stiu e estimativ pe baza de km. Soot-ul in acest moment poate fi oricat din moment ce regenerarile active sunt doar niste tentative.
  14. Cu multa munca, am intregistrat live data si am agregat datele intr-un viz tool trecand printr-un sql pentru coerenta pe timescale (punctele nu sunt spatiate la fel la record, si cred ca e conceput cu sample nealinat pentru a se distinge de toolurile mai profi). @Godini La B37/47 egr-ul nu e "by wire" ?
  15. Am mai observat ca atunci cand motorul este oprit incarcarea dpf este diferita. Senzorii de presiune diferentiala sunt bosch, toti par originali si relativ decent calibrati (cu motorul oprit am 0.003 diferenta de presiune in dpf, iar in idle tinde spre 0.01). Ce am mai observat este ca la rece in regimuri de turatie joasa setpointul de boost nu este atins (setpoint 0.5 bari, map 0.3bari) insa isi revine pe masura ce intra in temperatura (ceea ce-mi pare normal).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.