Jump to content

F20 Grup / Diferential / Rulment transmisie


Recommended Posts

Salu'tare

Pare ca aventura cu al meu F20 LCI continua, de aceasta data rulmentul de transmisie din grup pare sa fi cedat la aproximativ un an dupa schimbarea semeringului.

Coincidenta sau nu, a aparut ca un zgomot de frecventa inalta ce s-a transmormat intr-unul metalic asemanator cu cel al unui rulment de presiune uzat (fier pe fier).

Ce optiuni am ? Din ce am mai citit pe forum si cautat, bmw nu vinde acest rulment separat. In situatia data, se poate folosi masina sau trebuie imobilizata imediat ?

Link to comment
Share on other sites

Rulmentul e în grupul spate?Dacă da,se găsesc rulmenți,mai greu dar se găsesc.Am căutat pt E91 și am găsit prin alte țări ,undeva pe la 200 euro setul de 3 rulmenți.Ideea e să știi exact ce rulmenți să cauți.Sau trimiți grupul la Ubydeal Arad pentru recondiționare.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

E rulmentul de transmisie cardanic, rulmentii de la planetare i-am verificat si sunt ok. Problema e ca s-a nimerit in concediu. 

Oare ma pot intoarce cu masina pe rotile ei ?

 image.thumb.png.62fdc6ffee45296d0e4232fc531577a3.png

Edited by zuzen
Link to comment
Share on other sites

  • RedCap changed the title to F20 Grup / Diferential / Rulment transmisie
  • 2 weeks later...

Raspunsul este ca da, pare ca daca exista ulei in diferential si se merge cu atentie in afara spectrului de rezonanta, se pot face multi km.

In afara de cei din Arad (Ubydeal) cu care am vorbit si par foarte profi, exista optiuni decente si prin Brasov ?

Link to comment
Share on other sites

Cunosc pe cineva care a trimis grupul la facut la Ubydeal si l-a tinut fix 2 ani 🙂. Eu unul as merge pe ceva second hand, exact cum am si facut, si am peste 2 ani, fără probleme, am dat fix ca pret cat costa kitul de rulmenți și simeringuri, 1000 lei. Se poate verifica la mâna, cand se cumpără. Daca rotești de partea planetară, si nu agață deloc, simți ca merge totul cursiv si frumos, ulei nou si ala merge mult si bine.

Am mers eu cu grupul huruind , mult si bine , ba chiar Iasi-Brasov si nu am ramas în drum, dar rulmenții aveau bilele pătrate când l-am desfacut.

Link to comment
Share on other sites

Al meu a facut cateva mii, la inceput a fost un fel de fosnait metalic, relativ subtil, apoi un mornait la anumite viteze care s-a amplificat usor. Am sa caut unul la dezmembrari, ce ma intriga in acest moment este raportul final, care pare sa fie o varianta extrema de efficient dynamics 2.78 in loc de 3.08 sau 2.93. N-am nimic de obiectat la un raport mai scurt insa s-ar putea ca masinii sa nu-i placa si sa trebuiasca o reconfigurare in ECU. Intuiesc bine ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pentru cei care s-au mai intalnit cu asemenea probleme sau doresc sa stie ce optiuni au, pe F20 LCI se pot pune diferite rapoarte provenite de la seria 1 pana la seria 4 (cata vreme se respecta tipul de carcasa si offsetul planetarelor).

Sa aveti plimbari frumoase cu diferentiale sanatoase 🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.