Jump to content

Gepeto

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Gepeto's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Reacting Well Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

1

Reputation

  1. @six in line Păi și dacă îi schimb si cuzineții , ar fii șanse să nu crape motorul?
  2. @tzucul Mi se pare amuzant că nu i-au fost dați km inapoi in Romania , ci in Olanda :)))
  3. @tzucul Nu , apar doar următoarele revizii . Navigația este de facelift , mașina fiind non . Probabil de aia?
  4. @wolf20 Că venii vorba de Km , nu știu câți are exact . Pe CarVertical am făcut 2 rapoarte și nu apare nimic la niciunul , pe site u celor de la RAR apar km corecți , nu ar fii dați km înapoi in Rom , dar i-am dat un raport pe auto-records , cu intrarile in service și apare că a fost in service uri autorizate in Olanda , in 2015 avea 232k Km și în 2018 (alt proprietar bănuiesc , ca are service ul făcut in alt oraș ) are 209k Km . Habar nu am daca e vreo eroare de la site , pe tester mi-au pus o mecanicii la care am mai fost și mi-au spus toți ca nu are km inapoi . Nu știu , or face manevre și ăia din Olanda?:)) în bord am 318k Km acum
  5. @wolf20 Nici nu mai știu cu schimburile de ulei . Eu le fac la 9-10k Km , alții zic să îl faci la 5-6k Km :)) .
  6. @RaYn3 Am avut pierderi și pe la capacul de la culbutor , fostul proprietar îi schimbase doar garniturile , dar nu a rezolvat scurgerile . I-am pus capac culbutor nou . Are sens ce spui cu simeringul de la volantă . Eu am cumpărat un simering la recomandările mecanicului 11147797491 . Dacă despre ăsta este vorba , urmează să îl schimb odată cu pompa . @RaYn3 Toată panica m-a luat când i-a picat acum vreo 2-3 luni pompa de ulei lu’ tata la un Passat B6 1.9 și s-a fărâmat motorul , din ce știam motoarele alea sunt super rezistente și am inceput să citesc . Așa am ajuns să aflu că și motorul meu este foarte predispus la problemele cu pompa de ulei . M-am panicat când am văzut că un motor este 5k € și am zis mai bine dau 1k€ să schimb pompa de ulei sa am o oarecare siguranță decât să stau cu teamă că pot ajunge să dau 5k€ pe un motor .
  7. @branevl Nu pot să îmi dau seama dacă mănâncă ulei din cauza faptului că am scurgeri de ulei de la distribuție . Să zic că la 9-10k Km când îi fac schimbul de ulei are aproape 1l lipsă cu aproximație .
  8. @bimmer90f30 Distribuția a fost schimbată de fostul proprietar , dar a schimbat doar pinionul de la pompă , dacă schimbam eu distribuția cu siguranță schimbat și pompa pentru că nu dai jos motorul in fiecare zi și din ce am văzut se recomandă . Nu îmi mănâncă ulei , problema este că am văzut de când am cumpărat-o că îi curge ulei pe jos ( câteva picături ) , dar am zis că îi schimb capacul culbutor și o rezolv . Am pus capac culbutor nou , mi-a curățat mecanicul petele de ulei cu spray de discuri și dupa ce am fost dupa o lună să schimb și galeria de admisie am zis să mă uit pe acolo sa vad dacă mai curge și tot curgea . S-a uitat mai bine mecanicul și mi-a zis că e foarte posibil să curgă pe la distribuție , probabil nu a fost închisă bine dupa ce a fost schimbată distribuția . Așa că am zis să schimb și pompa de ulei și să rezolv și cu scurgerea de ulei de la distribuție . Piesele le-am comandat noi și originale , am zis sa fiu sigur să nu iau ceva AM ca e vorba de motor totuși și nu ajungi in fiecare zi să îl dai jos . @sskkaa Din ce am înțeles , ai dreptate . De la pompa de ulei cică pleacă toate problemele cu cuzineții . Eu sincer i-am făcut schimburile până in 10k , dar nu am habar la cât schimba primul proprietar , probabil la 25-30k , nu am carte de service . @Myx Să știi .
  9. @ADRIAN HD Am sunat la bForce , mi-a făcut preț 400€ manopera .
  10. Vă salut ! Vreau să schimb pompa de ulei la un F10 530D N57 preventiv , mașina are distribuția schimbată la bForce de fostul proprietar ( a lăsat chitanța ) , dar nu a schimbat și pompa de ulei , doar pinionul de la pompă din ce am văzut pe foaie . Am vorbit cu mecanicul la care am mai schimbat piese la mașina și mi-a spus ca îmi ia 1.500€ doar mâna de lucru . Piesele le-am comandat eu pe original . Voi ce părere aveți? Nu sunt in România , sunt in Austria . Țin să precizez că nu este service autorizat , o face el in garaj fără garanție sau ceva .
  11. Dar dacă bateria este pe ducă se simte la pornire? Adică eu am zis că am bateria bună că am fost după 2 saptamani in parcare să o pornesc , am apăsat pe START și a luat o imediat . Sau nu este ăsta un indicator bun de a-ți da seama in ce stare este bateria?:))
  12. Ok , o să caut . Multumesc frumos !
  13. Poți spune și o firmă de redresor cu această functie ?
  14. Problema este că nu am permis până la sfârșitul lui aprilie . Am tot stat cu grija pompei de ulei , mașina are 320k Km și urmează să o schimb luna viitoare . Nu o să o mai pornesc până nu îmi vine permisul , nu știam că este atât de grav pornitul și statul cu ea la relanti . Vă mulțumesc de răspunsuri !
  15. @bogdanlitzoiu Are sens ce spui , din zona EGR ului se aude . O să desfac și filtru de ulei să fiu sigur . Mulțumesc de răspuns !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.