Jump to content

madavulpe

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90 318d

madavulpe's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • One Year In Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Eu măcar am încercat. Am zis să numai creez alt post
  2. Crezi că la E90 Sedan, tot acolo sunt scurgerile. Pentru că la mine mochetele sunt uscate.
  3. Și al meu mănâncă în exces, chiar ultimul timp. În spate e curat, la evacuare nu dă fum. În schimb pe scut găsesc ulei.
  4. Deci revin cu un update după o perioadă de timp: deci până la urmă am schimbat firul respectiv. Problemele pe partea electrică nu mai am, până la urmă am schimbat și placa+ de pe baterie.
  5. Mulțumesc mult! Oricum mașina stă pe dreapta, nu am plecat nicăieri cu ea. De-asta îmi e teamă, că rămân cu ea fix in mijlocul drumului.
  6. Deci, am pus Carista pe ea: am șters toate erorile, numai una singură rămâne: 41F1 ventilator electric, scurt circuit la B-.
  7. Nu știu dacă e bine: Așa îmi făcea seara când am ajuns la ea. Mașina avea lumină în torpedou, dar nu și în bord
  8. Da sunt conștient, că E90 a adus multe îmbunătățiri față de E46.
  9. Da, voi reveni cu update, imediat ce fac constatarea. Am avut un băiat cu mine aseară, el o știe mai bine că doar ia fost mecanic la fostul proprietar. Am pornit-o a doua oară când sa o bag în curte din drum, mi-a murit iar, am umblat la siguranțe, am tras de fire plus după la placa aceea de plus de bine pe baterie. El mi-a zis să o schimb că aceea ar fi problemă
  10. Mașina a fost pornită, a stat un minut pornită, am plecat cu ea către muncă și nici în 500 de metri, mi-a încetat curentul, tot, bordul, panoul de clima, faruri, tot. Nu aveam curent, beznă totală. Până acum nu mi sa întâmplat nimic de genul. Am umblat la siguranțe, la baterie, nimic. Are baterie nouă, alternatorul a fost verificat pe vară. Nu am mai avut probleme de genul până acum, să rămân brusc fără curent. Update: Aseară am venit acasă, și mașina bâzâia, ceva din zona siguranțelor. Am scos borna plus de pe baterie, am lăsat puțin, m-am uitat la siguranțe să văd dacă sunt arse, nimic. Am pus borna la loc, sa aprins bordul, dar licărea totul ca și cum făcea scurt pe undeva.
  11. Al meu a rămas fără curent în mers, cineva mi-a zis că ar fi placa aceea de borne plus de pe baterie. Dar eu nu cred asta. De ce: mașina din momentul porniri, nu îți merge cu curent din alternator.
  12. La mine problema e alta: am mers zilele trecute cu mașina, făcând naveta aproximativ 50 de km dus-intors. Ieri am făcut curățenie în mașină, a fost pornită 5 minute, totul ok, azi dimineață am pornit mașina, am lăsat-o vreo 1-2, am plecat cu ea și nici după 500 de metri sa oprit brusc. Fără simptom, fără eroare. Bateria are un an, deci o scot din discuție. Ce nu înțeleg de ce vitezometru a rămas blocat, inclusiv turometru. Nu am gram de curent pe ea, m-am uitat pe la siguranțe, pe la firele de curent cele roșii. Nimic nu pare aiurea.
  13. Uitați aici linkul de pe YouTube: Enjoy!
  14. Cum vă pot arăta ce am găsit în electromotor? Cărbunii măcinați, bobina aia pe care stau cărbunii sa strâmbat
  15. Mulțumesc, dar numai am curent pe ea. Așa că, consumă cât poate, dacă mai are de unde
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.