Jump to content

bobox

Contributors
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

About bobox

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj Napoca

Previous Fields

  • Masina
    G30 540dx

Recent Profile Visitors

188 profile views

bobox's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Contributor 2024 Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

15

Reputation

  1. Salutare din nou. Azi a fost zi de curățenie și m-am apucat să fac ce îmi propusesem de ceva vreme, dar din lipsă de timp am tot amânat, adică un "home made detailing". La exterior am: spălat-o și dat-o cu ceară de la Meguiar's aplicat tratament hidrofob pe geamuri cu TURTLE WAX Clearvue La interior am: aspirat tot ce se putea aspira curățat pielea cu Koch Chemie Pol Star hidratat pielea cu Koch Chemie Leather Star aplicat protecție ceramică Gyeon Q2 Leather Shield curățat plasticele cu Koch Chemie Top Star curățat instrumentele de bord cu șervețele pentru ochelari, W5 Poze cu rezoluție mai bună AICI. Azi mașina are la 103,909 km.
  2. La vechiul F10 mi-a băgat nasul și la hărți și la alte minuni, dar aveam timp mai mult de pierdut pe net În altă ordine de idei, la Cluj un update de hărți e 1000 de lei. Am preferat să dau 300 de lei și să îmi iau de-o grijă.
  3. Vă salut. Ieri 06.03.2024 am făcut revizia la Bavaria Cluj, chiar dacă nu a trecut nici măcar un an de la ultima revizie better be safe than sorry. Acum sper să nu cad în extrema cealaltă și să fac revizii la 6 luni Pe lângă revizie am făcut și update de soft la ce era outdated și urmează să updatez și hărțile că am ieșit puțin din țară și m-am trezit conducând pe imaș. Hărțile ce le am acum sunt din 2019. Da, știu, le pot lua de pe net și cu un stick fac update-ul, dar vreau să le am pe toate de la mama lor. Spor în toate.
  4. Nu-mi spulbera visul
  5. Salutare din nou, azi am lăsat mașina la reprezentanță în Cluj și concluzia a fost că EGR-ul arată impecabil (după verificarea cu camera endoscopică) și nu s-au constatat alte pierderi. Recomandarea a fost să merg liniștit și în cazul în care se va mai întâmpla, voi fi sunat de ei în baza alertei pe care mașina o va trimite. În altă ordine de idei, am înțeles că BMW a renunțat la fabricarea EGR-urilor în Korea de Sud și au mutat producția la un alt partener în Germania (nu mai rețin numele) ceea ce ar explica întârzierile și odată cu asta să pună capăt incendiilor cauzate de scăpările de antigel pe la EGR. Se pare că voi primi the new and improved EGR, doar că nu se știe când
  6. Salutare. N-am mai scris nimic de ceva vreme și mă simțeam dator cu un update. De fapt două: 1. Am instalat modulul 4G cu o cartelă Orange și am stabilizat-o să nu mai consume baterie cu un disable la motion detection + protecție baterie setată la 12,4V (opțiune care nu era disponibilă cu hardware kit UP03). Prefer să taie modulul curentul la cameră și nu mașina. 2. M-a prins o eroare de antigel acum 2 zile. Instant m-am gândit că iau foc pe drum și am fost rapid la APAN Motors să "compleCtez" cu antigel și să-i facă o diagnoză. Cu ocazia asta am verificat și EGR-ul și mi-au spus că este etanș. Urmează să investighez problema mai amănunțit, cel mai probabil la anul, să văd pe unde și-a făcut loc să scape. De menționat faptul că în vară când am luat mașina antigelul era la limită, iar acum era undeva cu 1-2 mm sub limită. În perioada asta am făcut cam 9000km. Dacă ați avut probleme similare aștept opinii, sugestii, recomandări, orice e bine primit. Altfel, vă doresc la mulți ani și un an nou mult mai bun. P.S: EGR-ul nou încă nu a ajuns la Cluj.
  7. Prin "ține camera în permanență pornită" asta voiam să spun, că senzorii de mișcare sunt funcționali. Se pare că asta mă încurcă pe mine. Am să montez și modulul 4G cândva că tare am impresia că e ceva mai performant ca harware kit-ul UP03.
  8. Nu cred că e vorba de vreo siguranță, ci mai degrabă de ce face camera. Motion detection va ține camera în permanență pornită, iar în momentul în care detectează mișcare în câmpul vizual, în funcție de setarea sensitivității, va înregistra sau nu pe card. Parking mode pune camera în standby și înregistrează doar când detectează impact sau sunete puternice. Asta e concluzia pe care am tras-o, s-ar putea să nu fie cea mai bună
  9. 3 zile consecutive fără erori de baterie după ce am dezactivat motion detection.
  10. E pe drum modulul 4G. Sunt curios dacă funcționează în același fel și la A810. Teoretic nu ar trebui să fie nici o diferență, dar am să văd după mi-oi face curaj să-l montez.
  11. Foarte interesant că ai setare pentru protecția baterieri. Sunt curios dacă e o chestiune ce ține de cameră sau de modul. Între timp am dezactivat motion detection cu totul să văd dacă mai dă erori.
  12. Interesant... Azi dimineața mi-a aruncat iar mesaj de battery management. Am motion detection setat la low sensitivity. Am să-l scot cu totul să văd dacă mai face figuri. Între timp am dat comandă și de modul 4G era la ofertă și nu m-am putut abține.
  13. Salutare, din nou. Weekendul ăsta am terminat de montat noua cameră de bord, după ce am renunțat la Garmin 67w. Am mers pe good old faithful 70mai, modelul nou, 810 (față/spate) + hardware kit. Hardware kit-ul l-am montat pe panoul de siguranțe de sub torpedou. Am folosit siguranțele F28 (pentru vcc+, adică curent continuu) și F59 (acc+, accesorii) care erau libere și prelungitoare standard ACU. Aștept să văd dacă și cu camera asta voi avea mesaje de eroare legate de baterie. Garminul era conectat pe portul OBD, avea protecție pentru baterie și dacă lăsam mașina mai mult de 24 de ore nepornită, găseam eroare de battery management + adio control prin aplicație, keyless entry, oglinzi rabatate automat, etc. Pe F10 am avut modelul 70mai A800s, dar foarte rar am primit mesaje de battery management. Să fie G30 așa sensibil la consumatori sau să fie din cauza faptului că am conectat-o pe niște siguranțe inexistente și din cauza asta mașina să vadă consum acolo unde nu ar trebui să fie? P.S: posibil să schimb hardware kit-ul curent cu unul 4G ca să primesc alerte în timp real.
  14. Azi a venit rândul plăcuțelor de frână spate. Inițial am vrut să schimb și discurile, dar s-a constatat că mai au ”carne” pentru încă un set de plăcuțe, așa că mers pe recomandarea mecanicului de a le schimba abia la următoarea tură de plăcuțe. Mai mult de atât, nu am găsit discuri 370X24 pe stoc.
  15. Cred că Blizzark LM005 e o alegere excelentă. They had me at A class pe suprafață umedă
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.