Jump to content

laurentiu.tim

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    F30 2.0 184cp 2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

laurentiu.tim's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Filtrul de motorina a fost schimbat la ultima revizie care s-a intamplat fix dupa ce am luat masina cand oricum se manifesta problema dar nu a rezolvat-o.
  2. Salutare, distributia nu este de vina pentru ca am aceeasi problema de cand am masina iar distributia a fost inlocuita de mine intre timp, se aude bine motorul exceptand primele cateva minute, daca accelerez foarte usor parca bat putin injectoarele, probabil pentru ca e aer prin instalatie sau ceva. Are in jur de 160k. Legat de presiune poate nu imi mai amintesc eu bine si de fapt este 400 cea normala dar parca asa imi amintesc ca 300 este required pe tester. Nu stiu sa iti explic in ce situatie creste brusc pentru ca face asa cand vrea ea si factorii sunt aceeasi mereu, nu difera nimic in modul in care o pornesc, mereu e pe plan drept, etc... Imi arata aceleasi chestii si pe bimmer tool si pe insta si pe un tester bosch.
  3. Daca m-ai putea ajuta cu tag-urile ti-as fi recunoscator, nu stiu exact de unde sa le pun. Am inteles partea cu expunerea, in ceea ce priveste BMW Autobahn, as prefera sa il lasam strict la seria 3-5. Multumesc de ajutor!
  4. Salutare tuturor, Am nevoie de ajutor si poate cineva pe aici reuseste sa imi dea o idee pentru a rezolva problema. (Daca este un moderator care vede acest post, am rugamintea sa imi spuna daca e ok sa postez acelasi topic si pentru categoria Seria 5 pentru vizibilitate mai mare, ele impartind practic acelasi motor) Detin un F30 NFL cu motorul N47D20C de 184 cai si de un an ma lupt cu o problema legata de pornire, problema ce se manifesta atat la rece cat si la cald, mai exact masina invarte in gol de cele mai multe ori si fie porneste dupa ce ii dau 2-3 chei mai lungi, fie porneste daca ii dau cateva chei scurte, adica nu o las sa dea la automat de nebuna ci maxim 2 secunde (de retinut este ca de asemenea, masina are momente cand porneste sfert ca si cum nimic nu s-ar intampla. Erorile ce continua sa apara sunt: Quantity control valve, control: short circuit to ground Rail pressure monitoring at engine start: Rail pressure too low at engine start Pe tester, atunci cand masina nu porneste Rail pressure urca foarte greu, adica 20, 50, 80, 130, etc. dar de ceva vreme atunci cand nu vrea sa porneasca, Rail pressure ramane 0 pana cand face toata presiunea odata, chiar peste cea necesara adica vreo 400 (necesara este 300). Pana acum am facut urmatoarele: Injectoare verificate pe banc, sunt in parametrii, problema persista Verificat retur injectoare, sunt in parametrii Senzor presiune rampa schimbat, original SH, problema persista Regulator presiune rampa schimbat, original SH, masina a mers o saptamana bine cat a stat pe masina, am cumparat unul original BMW nou, problema a reaparut si persista Rampa schimbata cu totul cu una stiuta buna, problema persista Regulator presiune pompa inalte, problema persista Pompa inalte schimbata, noua BOSCH (a venit cu tot cu regulator), masina a mers impecabil 5000km dar problema a reaparut si persista Pompa inalte schimbata din nou, noua BOSCH, problema persista S-a schimbat senzor de presiune si temperatura de dinainte de pompa de inalte, problema persista S-a montat supapa de sens inainte de pompa de inalte, problema persista S-au verificat cu manometrul presiunea pana in pompa, este ok S-a schimbat modul EKPS, problema persista S-a verificat pompa din rezervor, cu lampa si stetoscop, pompa e functionala dar problema persista S-a montat (doar de proba) supapa de sens in rezervor, problema persista S-a facut update de soft, problema persista Am fost cu masina la 4 mecanici, zic eu foarte bine pregatiti dar nu au reusit sa ii dea de cap, de asemenea am fost si la 2 electricieni, tot nu au reusit sa ii dea de cap. Electricienii au facut urmatoarele: Verificat sa nu fie motorina in ECU, este perfect uscat Verificat cablaje pentru senzor presiune rampa, este ok Verificat cablaje pentru regulator presiune pompa inalte, este ok In momentul de fata nu stiu ce sa mai fac, fie ceva din ce am schimbat este defect, fie problema se afla in alta parte dar nimeni nu o gaseste iar aici am nevoie de ajutorul vostru, va rog.
  5. Mi se pare un sunet destul de specific insa inafara de injectoare ce ar putea fi? Testul de injectoare a fost facut la prima pornire dimineata, a stat masina la mecanic peste noapte. Stiu ca se pot reconditiona, asta mi-a spus si cel la care le-am verificat in vara doar ca atunci dupa spusele lui nu erau piese de schimb disponibile. Voi lua totusi in calcul sa le caut deja reconditionate daca e cazul.
  6. Salutare, Masina in cauza este un F30 2012, 2.0 diesel, cod motor N47D20C. Acesta este sunetul pe care cateodata il aud pana se incalzeste motorul: Suspectez a fi sunet de injector, in vara toate 4 au fost verificate pe banc, dupa verificare am schimbat 1 pentru ca avea returul mare. Acum, fiind rece probabil, a inceput simfonia si cred ca este fix cel pe care l-am schimbat (fiind unul SH pe care prostia mea, nu l-am mai verificat pe banc) insa nu sunt sigur si as dori si parerea voastra. Mecanicul le-a verificat cu testerul iar valorile sunt ok, cea mai mare fiind pe cilindrul trei +0.6, el mi-a spus ca in baza valorilor e aproape imposibil sa se auda asa. Merci anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.