Salutare tuturor,
Am nevoie de ajutor si poate cineva pe aici reuseste sa imi dea o idee pentru a rezolva problema.
(Daca este un moderator care vede acest post, am rugamintea sa imi spuna daca e ok sa postez acelasi topic si pentru categoria Seria 5 pentru vizibilitate mai mare, ele impartind practic acelasi motor)
Detin un F30 NFL cu motorul N47D20C de 184 cai si de un an ma lupt cu o problema legata de pornire, problema ce se manifesta atat la rece cat si la cald, mai exact masina invarte in gol de cele mai multe ori si fie porneste dupa ce ii dau 2-3 chei mai lungi, fie porneste daca ii dau cateva chei scurte, adica nu o las sa dea la automat de nebuna ci maxim 2 secunde (de retinut este ca de asemenea, masina are momente cand porneste sfert ca si cum nimic nu s-ar intampla.
Erorile ce continua sa apara sunt:
Quantity control valve, control: short circuit to ground
Rail pressure monitoring at engine start: Rail pressure too low at engine start
Pe tester, atunci cand masina nu porneste Rail pressure urca foarte greu, adica 20, 50, 80, 130, etc. dar de ceva vreme atunci cand nu vrea sa porneasca, Rail pressure ramane 0 pana cand face toata presiunea odata, chiar peste cea necesara adica vreo 400 (necesara este 300).
Pana acum am facut urmatoarele:
Injectoare verificate pe banc, sunt in parametrii, problema persista
Verificat retur injectoare, sunt in parametrii
Senzor presiune rampa schimbat, original SH, problema persista
Regulator presiune rampa schimbat, original SH, masina a mers o saptamana bine cat a stat pe masina, am cumparat unul original BMW nou, problema a reaparut si persista
Rampa schimbata cu totul cu una stiuta buna, problema persista
Regulator presiune pompa inalte, problema persista
Pompa inalte schimbata, noua BOSCH (a venit cu tot cu regulator), masina a mers impecabil 5000km dar problema a reaparut si persista
Pompa inalte schimbata din nou, noua BOSCH, problema persista
S-a schimbat senzor de presiune si temperatura de dinainte de pompa de inalte, problema persista
S-a montat supapa de sens inainte de pompa de inalte, problema persista
S-au verificat cu manometrul presiunea pana in pompa, este ok
S-a schimbat modul EKPS, problema persista
S-a verificat pompa din rezervor, cu lampa si stetoscop, pompa e functionala dar problema persista
S-a montat (doar de proba) supapa de sens in rezervor, problema persista
S-a facut update de soft, problema persista
Am fost cu masina la 4 mecanici, zic eu foarte bine pregatiti dar nu au reusit sa ii dea de cap, de asemenea am fost si la 2 electricieni, tot nu au reusit sa ii dea de cap.
Electricienii au facut urmatoarele:
Verificat sa nu fie motorina in ECU, este perfect uscat
Verificat cablaje pentru senzor presiune rampa, este ok
Verificat cablaje pentru regulator presiune pompa inalte, este ok
In momentul de fata nu stiu ce sa mai fac, fie ceva din ce am schimbat este defect, fie problema se afla in alta parte dar nimeni nu o gaseste iar aici am nevoie de ajutorul vostru, va rog.