Jump to content

Probleme pornire F30 NFL N47D20C


Recommended Posts

Salutare tuturor,

Am nevoie de ajutor si poate cineva pe aici reuseste sa imi dea o idee pentru a rezolva problema.

(Daca este un moderator care vede acest post, am rugamintea sa imi spuna daca e ok sa postez acelasi topic si pentru categoria Seria 5 pentru vizibilitate mai mare, ele impartind practic acelasi motor)

Detin un F30 NFL cu motorul N47D20C de 184 cai si de un an ma lupt cu o problema legata de pornire, problema ce se manifesta atat la rece cat si la cald, mai exact masina invarte in gol de cele mai multe ori si fie porneste dupa ce ii dau 2-3 chei mai lungi, fie porneste daca ii dau cateva chei scurte, adica nu o las sa dea la automat de nebuna ci maxim 2 secunde (de retinut este ca de asemenea, masina are momente cand porneste sfert ca si cum nimic nu s-ar intampla.

Erorile ce continua sa apara sunt:

Quantity control valve, control: short circuit to ground

Rail pressure monitoring at engine start: Rail pressure too low at engine start

Pe tester, atunci cand masina nu porneste Rail pressure urca foarte greu, adica 20, 50, 80, 130, etc. dar de ceva vreme atunci cand nu vrea sa porneasca, Rail pressure ramane 0 pana cand face toata presiunea odata, chiar peste cea necesara adica vreo 400 (necesara este 300).

Pana acum am facut urmatoarele:
Injectoare verificate pe banc, sunt in parametrii, problema persista

Verificat retur injectoare, sunt in parametrii

Senzor presiune rampa schimbat, original SH, problema persista

Regulator presiune rampa schimbat, original SH, masina a mers o saptamana bine cat a stat pe masina, am cumparat unul original BMW nou, problema a reaparut si persista

Rampa schimbata cu totul cu una stiuta buna, problema persista

Regulator presiune pompa inalte, problema persista

Pompa inalte schimbata, noua BOSCH (a venit cu tot cu regulator), masina a mers impecabil 5000km dar problema a reaparut si persista

Pompa inalte schimbata din nou, noua BOSCH, problema persista

S-a schimbat senzor de presiune si temperatura de dinainte de pompa de inalte, problema persista

S-a montat supapa de sens inainte de pompa de inalte, problema persista

S-au verificat cu manometrul presiunea pana in pompa, este ok

S-a schimbat modul EKPS, problema persista

S-a verificat pompa din rezervor, cu lampa si stetoscop, pompa e functionala dar problema persista

S-a montat (doar de proba) supapa de sens in rezervor, problema persista

S-a facut update de soft, problema persista

Am fost cu masina la 4 mecanici, zic eu foarte bine pregatiti dar nu au reusit sa ii dea de cap, de asemenea am fost si la 2 electricieni, tot nu au reusit sa ii dea de cap.

Electricienii au facut urmatoarele:

Verificat sa nu fie motorina in ECU, este perfect uscat

Verificat cablaje pentru senzor presiune rampa, este ok

Verificat cablaje pentru regulator presiune pompa inalte, este ok

In momentul de fata nu stiu ce sa mai fac, fie ceva din ce am schimbat este defect, fie problema se afla in alta parte dar nimeni nu o gaseste iar aici am nevoie de ajutorul vostru, va rog.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, laurentiu.tim said:

(Daca este un moderator care vede acest post, am rugamintea sa imi spuna daca e ok sa postez acelasi topic si pentru categoria Seria 5 pentru vizibilitate mai mare, ele impartind practic acelasi motor)

Nu este cazul. Am sa adaug si un tag cu F10/F11 si un tag de motorizare, dar poti sa o faci si singur. Nu ai mai multa expunere daca postezi in mai multe locuri, doar mai multa confuzie.

Iar daca vrei, se poate muta si in un loc mai general, gen BMW Autobahn.

image.png

Orice doar nu posturi multiple.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Romulus said:

Nu este cazul. Am sa adaug si un tag cu F10/F11 si un tag de motorizare, dar poti sa o faci si singur. Nu ai mai multa expunere daca postezi in mai multe locuri, doar mai multa confuzie.

Iar daca vrei, se poate muta si in un loc mai general, gen BMW Autobahn.

Daca m-ai putea ajuta cu tag-urile ti-as fi recunoscator, nu stiu exact de unde sa le pun. Am inteles partea cu expunerea, in ceea ce priveste BMW Autobahn, as prefera sa il lasam strict la seria 3-5.
Multumesc de ajutor!

Link to comment
Share on other sites

A verificat cineva distributia daca e inca la punct?

Probabil asta e urmatorul pas.. cum suna motorul dupa ce porneste?

Cati km ar avea facuti masina?

3 hours ago, laurentiu.tim said:

Pe tester, atunci cand masina nu porneste Rail pressure urca foarte greu, adica 20, 50, 80, 130, etc. dar de ceva vreme atunci cand nu vrea sa porneasca, Rail pressure ramane 0 pana cand face toata presiunea odata, chiar peste cea necesara adica vreo 400 (necesara este 300).

Eu am vazut 400 in mod obisnuit iar 6-700 in ture.. 

Dar asta e alta poveste pe care nu merita sa ne incordam.. probabil da sa porneasca cu presiune suficienta.

In ce situatie presiunea din Rail e zero si creste brusc? Ce tester ai folosit. 

As putea sa ma uit la B47 sau M47 sa vad presiunea la pornire pe bimmer tool.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Salutare, distributia nu este de vina pentru ca am aceeasi problema de cand am masina iar distributia a fost inlocuita de mine intre timp, se aude bine motorul exceptand primele cateva minute, daca accelerez foarte usor parca bat putin injectoarele, probabil pentru ca e aer prin instalatie sau ceva. 

Are in jur de 160k.

Legat de presiune poate nu imi mai amintesc eu bine si de fapt este 400 cea normala dar parca asa imi amintesc ca 300 este required pe tester.

Nu stiu sa iti explic in ce situatie creste brusc pentru ca face asa cand vrea ea si factorii sunt aceeasi mereu, nu difera nimic in modul in care o pornesc, mereu e pe plan drept, etc... Imi arata aceleasi chestii si pe bimmer tool si pe insta si pe un tester bosch.

Edited by laurentiu.tim
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.