Jump to content

IonelAlexandru

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

IonelAlexandru's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salutari. Am si eu un e60 520d 163 cp m47.De la un timp a inceput sa faca presiune mare pe circuitul de racire. Imi da antigelul afara pe la furtunul de jos de la vasul de expansiune, este sub el.Nu pierde foarte mult dar pica.. mai ales daca merg mult cu ea si dupa stau pe loc , sunt furtunele tun. I-am schimbat oringul dar tot pica.am schimbat si busonul de la vas crezand ca de la el este.Deci mie nu imi da cu apa afara pe la buson .S-a facut si test de _chiulasa pe la gura de la vas, acela cu solutie sa vad daca are gaze iar rezultatul a fost negativ.Deci circutul si-l face normal. Ulterior am facut egr off fizc si din soft il avea de cand am luat-o dar fizic il avea pe motor ,racitorul de gaze eu l am scos.Dar problema este ca a inceput sa faca de cand il aveam pus.Ma gandesc sa nu fie din cauza asta ca l-am scos .Dar din spusele mecanicului ar fi garnitura de _chiulasa_ fisurata si e la inceput, adica ar fi ciupita .Si cand e motorul rece, gen a doua zi desfac busonul si pâsie !Caludra imi baga binisor in mers,asta ar fi ca am scos racitorul de gaze si nu mai am termostat acolo si ar fi pe deschis permanent. baga mai mult cand sta pe loc.Dar nu imi fierbe apa si nu trece peste temperatura critica de a face asta Deci aici nu e vorba ca imi baga ulei in antigel sau antigel in ulei, are doar presiune.Si nici la esapament nu am fum alb.Va rog sa ma ajutati cu niste pareri ce as putea sa incerc sa schimb.Ar trebuii pun la loc racitorul de gaze dar nu ar avea nici o treaba cu asa ceva.Momentan nu am schimbat nimic, termostat principal sau alte chestii Multumesc! va atasez un video, nu este de la mine dar in genul lui imi face si mie.
  2. Caldura imi baga, imi baga mai bine cand stau pe loc decat in mers
  3. Salutari. Am un e60 520d 2007, m47 si de la un timp a inceput sa faca presiune mare pe circuitul de racire. Imi da antigelul afara pe la furtunul de jos de la vasul de expansiune, returul cred ca esta acela, nu pierde foarte mult dar pica..I-am schimbat oringul dar tot pica.am schimbat si busonul crezand ca de la el este, nu a mai facut nimic dupa ce am dat o tura si cred ca nu ajunsese apa la 90 dar a inceput din nou sa-mi pice.S a facut si test de _chiulasa_ pe la gura de la vas sa vad daca are gaze iar rezultatul fost negativ sa zic asa . Deci circutul si-l face normal, temperatura este normala. Dar din spusele mecanicului ar fi garnitura de _chiulasa_ fisurata si e la inceput asa ca mi-a spus ca 90% ar fii asta. Ieri am mai facut un test si nu a mai facut, dar presiune tot am!!A zis sa mai merg asa o saptamana sa se pronunte mai clar.Si cand e motorul rece si desfac busonul pâsie cam mult ce-i drept!Caludra imi baga binisor in mers, baga mai mult cand sta pe loc. Deci aici nu e vorba ca imi baga ulei in antigel sau antigel in ulei, are doar presiune!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.