Jump to content

denislucian

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E91 318D

denislucian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salut, Revin cu un update la acest topic, într-adevăr, tot in zona termostatului a fost problema, mai exact corpul termostat. Probabil vreo fisura ceva, cine stie… l-am schimbat si acuma ajunge in 94 si deschide pana pe la 87-88. Pe langa asta, problema cu caldura pe care am avut-o era la webasto, aparent e mort si cand se cuplează senzorul de temperatură exterioară de 3 grade si sub, nu mai pornea si imi sufla doar rece. L-am decuplat si acuma e totul in regula. Zi faina!
  2. Dilutia este de 1 la 1, antigel albastru. Ca si brand, nu am mai gasit Hepu, alt brand, nu mai stiu exact denumirea.
  3. Da, chiar ma uit, mai ales acuma de cand am problema, inainte de fiecare pornire si arata intre 7-10 grade (tin masina in parcare subterana). In 5 minute ajunge in jurul a 20 de grade si dupaia se opreste pe la 33-40 si cu greu mai urca la 50-55 daca stau mult in trafic. Acuma, asta cred ca inseamna ca ar functiona destul de ok. Sau poate o avea totusi ceva buba si sa citeasca gresit. O sa vorbesc sa incercam sa scoatem EGR-ul torusi, sa vedem daca are sau nu termostat si acolo. Dar daca nu am, cam acolo mi se cam incheie optiunile, ca alte idei eu nu mai am. O sa mai fac o romaneasca, sa pun niste cartoane sau ceva in fata radiatorului, sa vad daca se ridica sau nu mai mult temperatura.
  4. Eu din ce stiu, si ce am mai cautat, pe modelul asta de n47 nu ar fi termostat EGR. Acuma aici, poate ma puteti ajuta voi sa stiu sigur. Eu am vazut ca la EGR este un mic radiator, dar ma gandesc ca e pentru racirea gazelor. Cat despre aerisire, eu zic ca da, ca l-am schimbat la un mecanic. Din ce am citit pe net si cautat, modelul asta nu ar avea, cum am explicat mai sus.
  5. Salutare, Ma numesc Denis, posesor de seria 3 E91 318D 143 cp N47. Problema mea este urmatoare, lichidul meu de racire nu vrea sa urce peste 50-60 de grade (si ajunge la temperatira asta dupa o folosire indelungata si foarte greu). Termostatul a fost schimbat a 2-a oara anul asta, prima oara am pus Gates prin februarie, iar acuma 2 saptamani am pus original BMW. Problema inca persista. Caldura am in masina, cel putin acuma. In trecut am avut problema si cu asta, chiar inainte si dupa ce am schimbat ultimul termostat. Am avut o perioada de cateva zile in care aerul suflat in masina era rece ca afara, nu inteleg care este motivul de a bagat rece si acuma baga cald, chiar ca antigelul este la 50 de grade. Comportamentul asta a fost si daca puneam sa sufle cald normal si daca porneam compresorul de clima. Probabil, in momentul de fata, daca schimb de pe cald pe rece, de la rotita din mijloc, sigur voi avea iarasi aceasta problema. Presiune mare nu am, fluxul de lichid care curge in vas este constant si nivelul este maxim. Alte defecte la acest sistem nu stiu sa fie. Daca aveti ceva sfaturi sau informatii sau daca ati mai intalnit o astfel de problema, ma puteti ajuta? Multumesc frumos!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.