Jump to content

AdiB672

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

AdiB672's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut grup, recent de vreo 2-3 saptamani am cumparat si eu un E46 din 2001 motor de 2.0 diesel NFL 204D1 136cp. Baiatul de la care am cumparat-o mi-a zis clar ca i pompa de injectie dusa, am schimbat-o si tot nu vrea sa porneasca, intre timp am observat ca olenderele erau inversate intre ele, aveam supapa pe tur nu pe retur, presiunea fiind pe retur. Le-am schimbat inapoi, presiunea e mai buna acum pe tur. Intre timp am zis ca poate am injectoarele duse sau ceva, i am scos injectorul 1 (cel dinspre far) ca sa verific si injectorul si presiunea din pompa Am presiune calumea, injectoarele merg, pompa am pus-o babeste la semn ( am pus motorul pe semn si am tot invartit de pompa pana a dat motorina pe conducta de la injectorul 1 am dat o vreo 2-3mm inapoi si am montat-o ) Am incercat sa o pornesc si cu spray? si merge doar cat ii dau spray, cum nu ii mai dau spray cum moare instant.. Nu mi raspunde nici la pedala de acceleratie nici nimic.. Acum un prieten ce i mecanic mi a zis sa schimb calculatorul de pe pompa veche cu pompa noua intre ele deoarece nu este sincronizata pompa cu ECU, aveti vreo parere despre asta? Am sanse sa o pornesc daca ii schimb calculatorul ala? Ca si erori imi da ceva la bujii, ceva cu DDE3, Boost Presure Sensor, Needle Motion Sensor.. Va rog frumos, care va pricepeti, ajutati-ma.. Eroarea cu Injection Quantity Regulation am rezolvat-o, nu era pe semn pompa, iar EGR ul apare ptca sm toata galeria de admisie data jos, restu au ramas la fel…
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.