Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Stefan Alexandru

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E46 2.8i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Stefan Alexandru's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Am inteles, multumesc frumos, asa am gasit (furtun cu surub) de la baietii care mi-au facut “swap-ul” :)). Am si un furtun care nu intra in nimic, practic este lasat sub admisie, la care am auzit odata un zgomot ciudat la motor, am deschis capota si m am dus direct la acel furtun, l am infundat cu degetul si nu se mai auzea nimic, el tragea aer pe acolo, verific pe net si iti spun imediat despre acel furtun
  2. Vreau, te rog sa mi spui daca “14” si “19” sunt “dopuri” La mine “19” este infundat (anulat) iar in “14” imi intra un furtun care nu stiu de unde vine
  3. Fix azi m am uitat acolo ca am avut admisia data jos, nu am niciun fel de dopulet
  4. Daa, am incercat asta, nu iese pe nicaieri, am dat admisia jos azi si furtunele par ok
  5. Debitmetru bun, am probat altul, am mers si cu el scos, probabil aer fals, multumesc.
  6. Revin cu o intrebare, daca scot mufa la debitmetru, pentru 2 secunde scad turatiile motorului pe la 4-500 apoi revin la 800, este ok?
  7. Pe 10-60 merge cam de 2 ani masina..nu cred ca ar fii de la ulei
  8. Catalizator numai am. Ca ulei am bagat la ultimul schimb, Liqui Moly 10-w60.
  9. Bujiile sunt noi, bobinele in stare perfecta. O sa verific si vanosii, multumesc.
  10. Rareori, la cald imi mai da un miss si scad turele dar putin si isi revine imediat, nu e ceva deranjant. Nu este impresia, m am tot gandit la asta si eu :)) pana am facut diferenta , aveam video mai vechi si am facut test si acum, este diferenta.
  11. Salut, am un e46 cu swap la motorul m52b28tu, cel dublu vanos. De ceva timp am simtit o pierdere de putere la motor, urca mai greu acul de la kilometraj, ca simptome nimic, nu intrerupe, nu oscileaza relanti-ul. O parere ar fii de folos, multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.