Salut, am un BMW F10 2.0d cod motor n47 și ieri dimineață când am verificat nivelul la ulei am constatat cu stupoare că nivelul uleiul meu era aproape de minim. Mașina are 6k km cu uleiul acesta, ultima dată a fost schimbat la 8k iar acum aveam in plan tot la 8k sa îl schimb. Ideea este că am mai verificat acum vreo 3k km nivelul la ulei și era la maxim. Am văzut pe scut sub ea o pata de ulei dar nu exagerată, pe jos nimic curs, pe la motor nu se vede ulei curs, nu da fum, trage bine, nu a dat nici-un semn că ar papa ulei. O voi duce la mecanic luni sa vad care e treaba, acum am completat cu 1l și este la maxim, dar până acum nu au fost probleme de genul. A mai pățit cineva chestii de genul? Să fie de la prea multe regenerări, sa fie de la faptul că uneori merg pe distante scurte, vreo 8 km maxim? Nu ii dau in gura când e motorul rece, nu îmi bat joc de ea, a fost întreținută. Zilele trecute ce i-am mai dat talpa dar după ce se încălzea motorul și mă macină acum faptul că i-am dat și nivelul era la minim, dar nu am știut de nivelul ei, mai ales că nu verificam daca știam că de la schimb la schimb nu mănâncă. Sper sa nu ii fi creat ceva daune prin motor, mai ales că n47 este și pretențios.