Jump to content

rzv

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e38, 730d, 2002

rzv's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Debitmetrul nu l-am schimbat eu, il schimbase fostul propietar cu 1 luna inainte sa cumpar eu masina. Multumesc mult ca te-ai oferit sa ma ajuti, dar eu nu locuiesc in Romania.
  2. Salut tuturor, am un BMW E39, din 1997, 528i, cutie steptronic, 215000 km reali. De ceva timp are ezitari la pornire la rece, de multe ori porneste abia la a 2-a cheie, iar in masina se simte un tremurat destul de puternic, motorul nu merge rotund, desi acul de la turometru nu oscileaza absolut deloc. Dupa ce apa ajunge aproape de jumatate, tremuratul se simte mult mai slab si numai la relanti. In mers parca nu mai are putere, trage ceva dar nu cum ar trebui sa traga la 192 cai, iar consumul e foarte mare ( a crescut cam cu 30% de cand au aparut problemele astea). Inca un lucru pe care l-am remarcat e ca daca pun mana pe motor in dreptul injectoarelor se simt niste trepidatii care clar nu ar trebui sa fie. La service mi-au zis ca trebuie schimbate injectoarele, asta asa la ochi fara nici un test. Problema e ca eu vreau sa vand masina in maxim 1 an si sa-mi iau un 530 E60, deci nu vreau sa ma arunc sa bag exagerat de multi bani in ea, pt ca nu o sa-i recuperez nici macar partial. Mentionez ca masina are filtru de aer, de benzina si bujiile noi, originale, iar debitmetrul are 1 an si jumatate si vreo 50000 km. Deci, ceva sugestii, ce credeti ca ar putea avea masina din experientele voastre? Pot exista si alte variante in afara de schimbarea injectoarelor, nu de alta dar mi-e frica ca daca le schimb si masina merge la fel, o sa ajung la povestea cu " hai sa schimbam si aia si aialalta sa vedem daca merge asa". Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  3. Saptamana viitoare ajung in Bucuresti, acolo ma intereseaza pretul.
  4. Salut, as vrea sa stiu si eu cat costa la reprezentanta o diagnoza computerizata completa ( motor, cutie, etc). Masina este un BMW E39, 528i, cutie steptronic, an fabricatie 1997. Multumesc anticipat
  5. Pe mobile.de apar 528i din 96-98 si cu euro 2 si cu euro 3. Eu am sunat la asigurari ( aici taxele si impozitul se calculeaza si se platesc odata cu asigurarea) si mi-au spus ca masina e incadrata ca fiind euro 3 si e taxata in consecinta. Iar pickel-ul ( itp) este de culoare alba ( e un abtipild gen rovinieta dar mult mai securizat in parbriz, fara el nu poti circula, iti iei amenda 2000 euro, e valabil maxim 1 an, la taxiuri 3 luni :-D ) deci pt. masini putin poluante. Tinand cont ca aici verificarea tehnica a masinilor se face la sange si nu exista nici un fel de varianta ocolitoare, banuiesc ca or sti ei ce zic.
  6. Aveti cumva idee daca se poate pune magazie de cd-uri pe masina? Daca da, trebuie facute ceva modificari? Masina are acum casetofon, am primit la ea si un adaptor caseta-ipod dar nu imi place sa imi atarne firul ala din bord. Si inca o problema, telefonul din cotiera nu imi recunoaste sim cardul, sa functioneze oare numai cu sim-uri vechi de 3v? Apropos Ciupanezule, ai avut dreptate, masina este incadrata la euro 3, desi este fabricatie 02/1997
  7. Are cineva idee BMW 528i din 02/1997 ce norma de poluare are ca nu reusesc sa gasesc informatia asta prin talon sau in cartea masinii
  8. Da, masina am luat-o pentru mine, intentionez sa o tin cam maxim 1 an si jumatate, cand o sa-mi iau E60, dar momentan astea au fost posibilitatile mele financiare, am bagat in casa o gramada de bani, am considerat ca e mai importanta decat masina. Consider ca am avut mare noroc cu masina asta, ca am apucat sa o iau direct de la propietarul austriac. Si aici e plin de samsari de masini ( 80% sarbi si tigani-sarbi si restul turci) care cumpara tot ce prind la pret bun si le revand mult mai scump sau incearca sa vanda niste cazane supertiganite si manarite pe post de masini. Deh... obiceiuri balcanice. Aici nici un austriac care se respecta nu o sa cumpere vreodata o masina de la sarbi, turci sau ...romani ( chiar ma astept sa am probleme cand am sa vreau sa o vand :-D ) Apropos, ca un fapt extrem de amuzant, in Viena BMW-urile E39, E36 si E46 sunt vazute foarte rau de majoritatea nativilor austrieci ca fiind masini aproape exclusiv de sarbi ( a se citi golani). Suna cunoscut parca, nu? :)
  9. Ok, in primul rand multumesc pt pareri celor care au postat. Azi am luat masina ( prim propietar, o are de noua )cu 6400 euro, cu jentile late pe 17" din poza cu cauciucuri de vara noi plus inca un set de jante de tabla de 16" cu cauciucuri de iarna tot noi. Pielea arata exceptional de bine in ciuda nr. de kilometri, iar vopseaua nu are aproape nici o zgarietura, se vede clar ca masina a fost foarte bine ingrijita. Are si toba finala originala Remus. La service la BMW mi-au spus ca trebuie sa ii schimb bujiile si curea plus intinzator la alternator, in rest masina nu are nici un fel de probleme, functioneaza in parametrii normali. Saptamana viitoare e programata la revizie. Va dau si pretul, poate va intereseaza sa faceti o comparatie cu Romania. precizez ca toate consumabilele sunt originale BMW. 1. motor ulei 0w30, filtru ulei 2. filtru benzina 3. filtru aer 4. filtru polen cu carbon activ 5. ulei cutie ZF, filtru, garnitura ( ei zic ca nu e neaparat nevoie, a fost schimbat la 175000 km dar vreau sa dorm linistit asa ca il mai schimb o data) 6. ulei diferential 7. ulei servotronic 8. placute de frana fata-spate, lichid de frana 9. antigel 10. bujii, curea si intinzator alternator 11. reparatie instalatie spalare faruri 12. recalibrare totala a masinii dpdv electronic, inclusiv reprogramare cutie steptronic ( sincer asta nu am inteles prea bine la ce se refera, dar banuiesc ca stiu ei ce fac) Toata distractia asta costa 1143 euro, cu tot cu tva la service BMW Viena. Nu stiu daca e mult sau e putin fata de Romania, poate va faceti voi o parere.
  10. Crede-ma ca nu am avut nici cea mai mica intentie :-D , acum sper ca s-a inteles exact ce vreau sa aud de la voi.
  11. Imi pare rau, e greseala mea, am uitat sa va spun ca eu locuiesc in Austria, deci nu ma intereseaza partea de inmatriculare in Ro. Masina va fi inmatriculata pe numele meu cu numere de Viena, costurile totale( casco, impozit, etc) sunt de 1400 euro/an. Pe mine ma intereseaza parerea voastra vis-a-vis de masina in sine.
  12. Salut, as fi foarte interesat de parerea voastra privind urmatoarea masina: http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht...fahrzeug=170535 E39, 528i, din 1997, 210.000 km, are cutie steptronic, piele, xenon, etc, as zice eu ca are cam de toate pentru anul ei de fabricatie. Am fost si am vazut-o, arata si merge bine, toate functioneaza pe ea, se vede ca a fost ingrijita numai in Austria. Am citit topicul referitor la motoarele cu nikasil dar nu cred ca mai e o problema la kilometrajul pe care il are. Pretul la care propietarul e dispus sa o vanda este de 6500 euro. Daca stie cineva as vrea sa stiu cat consuma real in conditiile din Bucuresti. Voi ce credeti, merita sau nu? Multumesc anticipat pt raspunsuri.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.