Jump to content

suncika

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525 TDS

suncika's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am suportul pe care-l cauti(pun maine o poza). Nu am (nu gasesc) intinzatorul (poate a plecat la remat). Ce alte piese mai ai nevoie?
  2. Multumesc dar la acest pret puteam sa dau un search si gasesc zeci de compresoare. Doar ca nu sunt dispus sa dau atat pe compresor. Ideea este ca compresorul meu e bun doar ca s-a blocat rulmentul de la sistemul de cuplare si s-a rupt ceva. In concluzie daca as gasi unul defect problema s-ar rezolva.
  3. Caut compresor ac pentru E34 525TDS chiar si defect. Ma intereseaza capacul din fata cu sistemul de cuplare. Cred ca se potriveste si de pe e36.
  4. Salut Daca tot sunteti la diferential. Puteti sa-mi spuneti cum aflu raportul diferentialului? Scrie undeva pe el? Merci
  5. Salut Ma intereseaza 2 buc 245/45/17. Te rog poze si un pret
  6. Cu multumiri dar s-a rezolvat. Nu am schimbat toata pompa numai capacul electric. Dar pentru asta am cumparat o masina intreaga. Asa ca daca este cineva interesat am o gramada de piese pt E34 525TDS
  7. Caut pompa injectie pt 525 TDS din 1993 La mine presupun nu am probleme cu pompa ci posibil cu partea electrica (capacul electric). Caut pompa sa-l desfac sa vad ce are inauntru sa incerc partea electrica. Astept oferte la sandor.vida@yahoo.co.uk
  8. Salutare Am si eu o problema la care lucrez de zile bune si nu dau de urma. Poate cineva ma poate ajuta. Am un 525 TDS automat din 1993. Problema a pornit de la faptul ca am facut plinul (80l) de la cineva (motorina ieftina cu care umblu cu 3 masini de 5 ani) dupa 300 km s-a ridicat relantul pe la 1000-1100 rpm, facea fluctuatii si scotea fum, dar mergea de rupea asfaltul. Dupa inca 100-200 km scotea fum de nu mai puteam parca cu spatele. Masina a stat nemiscat vreo 10 zile am pornit si si-a revenit, relant 600 ca lumea, fum nimic. Am mai adaugat motorina de la pompa sa se amestece ca banuiam ca era din cauza motrinei. Am facut inca 200-300 km. Intr-o dimineata masina a pornit la sfert de cheie dar nu se accelera de loc. Parca nici nu exista pedala de acceleratie. Dupa 20-30 minute mers in relant si-a revenit. A doua zi la fel. A treia zi dupa 30 minute de incalzire dupa ce a revenit nu mai avea putere daca il bagam in viteza, abia am ajuns acasa. De atunci nu vrea sa porneasca, chiar daca porneste se si opreste imediat, sau in cel mai bun caz merge in relant. Am dat jost toata motorina. Am pus 20 litri de motorina de la pompa + o solutie de curatat injectoare care trebuia pus la 250 litri. Am pornit motorul (in 2 ore) pana sa reusesc sa mearga in relant, ca tot pornea si se oprea. Am lasat sa mearga motorul vreo 6 ore pana s-a terminat motorina. (am schimbat si filtrul de motorina) Am mai pus motorina to nu mergea. Am sunat un mecanic cu testerul. A venit a constata ca cutia ok, am probleme la un senzor de la pedala de frana,pedala de acceleratie ok, dar nu se conecteaza cu motorul... Am desfacut capacul pompei de injectie (partea electronica) am curatat, am pus inapoi si am inceput sa-l reglez. Motorul ori porneste usor se accelereaza si se opreste, ori porneste greu, merge in relant dar nu se accelereaza. cand merge in relant daca apas de capac se tureaza pana un moment dat dupa care se opreste. Am luat la masuratori. Masuram supapa de motorina care este exact langa capacul pompei de injectie (care intrerupe alimentarea pompei can se scoate cheia) La pornire este curent pana se accelereaza motorul pana la aprox 900-1000rpm cand se intrerupe si revine cand se opreste motorul. Se aude un bazait interesant din capacul pompei de injectie can motorul se opreste. Interesant este ca si pana cand mergea masina la pornire se simtea ca porneste se accelereaza pe la 800-900 se intrerupe si revine la 600. Va rog sa ma ajutati. Am incercat tot ce mi-a trecut prin cap.
  9. Porneste perfect. Relant stabil. Pedala de acceleratie parca nici nu ar fi. Dupa 20-30 minute de incalzire incepe sa se accelereze dar pleaca foarte lent (daca este deal nici nu pleaca). Dupa vreo 10 km merge perfect. Exizsta vreun senzor care nu permite accelerarea daca motorul este rece?
  10. Buna Am un E34 525TDS automatic. Mergea super dar de la o zi la alta ma-am trezit ca pornesc motorul si apas degeaba acceleratia. Dupa vreo 20 minute incalzire incepe sa se accelereze. Dar daca incerc sa plec pleaca foarte lent din loc si se accelereaza doar dupa cateva zeci de metrii. Puteti sa-mi dati idei? Multumesc
  11. Daca ar fi asa, ar insemna ca atunci cand cobori o panta, masina sa tot retrogradeze si sa ajungi sa mergi cu a 1a, ceea ce nu-ti doresti. Si daca s-ar intampla asa, ca sa o tii in treapta dorita (a 5a) la vale inseamna ca ar trebui sa o accelerezi, ceea ce nu vrei sa faci in conditii de serpentine. Tocmai asta mi-as dori. Vine iarna, incepe sa-mi placa ca nu am treaba cu schimbatorul.....Am primit informatii de la cineva care are WV automat si ala asa face. Mi se pare o lipsa din partea masinii. Oricum, ma multumeste faptul ca nu am probleme la masina ci asa este conceputa. Multumesc
  12. Cred ca nu ati inteles problema mea. Ma dau cu 120 km/h in viteza 5 cu 2000rpm. Incerc sa reduc viteza fara sa franez(cobor o panta), nu mai apas acceleratia. Masina incetineste pana la 80 unde turometrul ajunge la 600 si asa fuge mai departe masina. Eu presupun ca in momentul in care turometrul scade sub 1500rpm cutia ar trebui sa schimbe automat in viteza a 4-a si asa mai departe.
  13. Salut Am un BMW 525TDS din 1993. Este primul meu BMW seria 5 si prima mea masina cu cutia automata. Dupa primele sute de cilometri mi-am dat seama ca nu am frana de motor. Adica daca nu mai apas pedala de acceleratie turometrul revine la relant si masina merge mai departe. Daca schimb viteza in trepte 4-3-2 im-i frneaza dar nu schimba vitezele in jos. Intrebarea mea ar fi daca acest lucru este normal, adica trebuie sa schimb eu sau este o defectiune a cutiei de viteze? Cu multumiri
  14. Salut Ai cumva carlig remorcare pt E34 si la ce pret? Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.