Jump to content

WBF

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520D

WBF's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Mersi de raspunsuri Pana una alta, am indoielei maxime ca este filtrul. L-am dat jos si l-am suflat.Era destul de jegos. Pus inapoi si nici o diferenta. Dupa doua zile masina si-a revenit brusc. A mers ok o saptamana, ieri in timpul mersului s-a dus naibii din nou. O sa incerc sa vad debitmetru.
  2. Salut. Am si eu o problema cu E60-ul. Brusc nu mai vrea sa accelereze, puterea a scazut drastic. Am suspectat filtrul de motorina, l-am schimbat imediat si tot acelasi lucru. Am fost la un test la AutoTransilvania si dupa ce am vazut cam ce cred ei ca este de facut, banuiesc ca nu sunt siguri de treaba si au ales varinata cu "sa schimbam tot ce apucam" Pentru inceput filtrul de particule . Ei zic ca este cu siguranta filtrul, masina zice ca mai are 25000 de km de facut cu el. Banuiesc ca nu s-a infundat brusc, in decurs de 2 km. Ei mai zic ca ar fi ok de schimbat galeria de admisie, o-ring intercooler/turbo (admisie/teava de presiune). Am inteles treaba cu galeria, cu minunile de clapete, cu scapat ulei. Treaba cu etanseitatea la turbo in schimb ma pune pe ganduri.Da, acolo vad un oring care sa cedeze si brusc sa ma trezesc din masina in caruta. S-au mai gandit si la o inlocuire de releu EDC. Sincer, nu am auzit de relee care "aprope sa functioneze". Opinii?
  3. E39 520D Masina cu motor prea mic pentru cat este de mare. Pana acum 2 zile am avut pe ea jante originale pe 15. Cred ca am dreptul sa afirm ca stiu cum trage masina, nu de alta dar i-am facut vreo 100000km , toti cu jentile pe 15. Am schimbat acum 2 zile jentile cu un set original , pe 17. Diferente: Minime la demaraj. Tinuta de drum impecabila acum. Comfort putin redus. Consumul s-a modificat, respectiv a crescut. Greutatea unei jante+anvelopa pe 17 este aproape dubla fata de 15. Ambele seturi sunt OEM nu pacalici replica sau ceva.
  4. Dupa doua E39, unul benzinar(523, prefacelift) si unul diesel (520D, facelift) pot sa spun ca trecerea la E60(525D) a fost si este o dezamagire. La E39 aveam o masina la care finisajele si confortul erau ceva normal. La E60, au inceput nemtii sa faca economii la calitatea materialelor. Ma simt ca intr-o skoda octavia cand ma sui in E60 . E39 la nivel de securitate mi-a aratat ce inseamna ( am primit cadou o betoniera de 16 tone in portiera stanga fata, m-a tarat 11 metri si mi-a facut 523-ul dauna totala dar am scapat in viata, cu cateva zgarieturi ) E39 este inca de recomandat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.