Jump to content

russul

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau

Contact Methods

  • Yahoo
    russu_george@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318is

russul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Vand motor cutie calculator 318 e36 1995 115 cp, masina a suferit un accident in urma caruia nu a mai fost rentabil sa se repare, drept urmare caroseria a fost vanduta la tinichigerie si a ramas motorul, cutia si calculatorul. Motorul si cutia in stare buna de functionare, ambreiaj nou sachs. Pret : 1000 lei fix tel 0740.895.730
  2. exact ce spuneam in primul post, fara contradictii puerile, tipic pt forumul asta fiecare se da mai destept ca altul, nu vreau sa jignesc pe nimeni dar in loc sa spuneti ceva pertinent incepem sa ne contrazicem aiurea... ma refeream ca s-au inceput modificarile pe un 320 care a ajuns la 300 si ceva de cp si abia apoi a fost dus la 500 cu cilindreea de 2.8. Consider ca discutia pe tema "cilindreea lui rabane" :)) e terminata, daca mai aveti de spus on topic astept, daca nu, multumesc pt raspunsurile deja date si astept alte pareri mai bune.
  3. Si eu m-am referit la 320 nu la 2.0 in ultimul post "Una dintre masinile oficiale RBN Tuning, BMW E36 320i fabricatie 1997"
  4. multumesc pt raspuns, proiectul lui rabane e pe un 320, http://www.rbn-tuning.ro/forum/index.php?topic=107.0
  5. eu personal nu imi permit atat realizarea cat si intretinerea unui asemenea proiect, dar ma gandeam pentru cei care pot sa-si puna de exemplu garrett gt47 pe o masina ce ar trebui sa faca in linii mari si o luasem pas cu pas si eram curios in priviinta asta. LE: Rbn a modificat un 320 deci la baza e un arbore cotit care era menit sa suporte 150 de cai dar limita de sus care ar fi? eu personal nu imi permit atat realizarea cat si intretinerea unui asemenea proiect, dar ma gandeam pentru cei care pot sa-si puna de exemplu garrett gt47 pe o masina ce ar trebui sa faca in linii mari si o luasem pas cu pas si eram curios in priviinta asta.
  6. banuiesc ca s-a gandit cineva la un moment dat, am cautat si nu am gasit o explicatie. Alta chestie peste tot se gasesc pistoane si biele forjate de toate felurile dar pentru aplicatii extreme arbore mai rar... mai foarte rar. LE: uitasem sa iti raspund la intrebare, anume ca poate unii oameni si-au facut o configuratie fara sa schimbe arborele si s-a intamplat sa cedeze din cauza puterii.
  7. In cazul unei conversii turbo a unui motor aspirat se schimba pistoanele cat si biele stock cu unele forjate, nimeni nu aduce in discutie arborele cotit. Va rog sa imi lamuriti si mie enigma "Cati cai suporta maxim un arbore cotit stock, de exemplu la S52 sau S54?".Rog numai raspunsuri productive fara certuri sau contradictii puerile, va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  8. Sal, n`am inteles prea bine dar au am nevoie doar de geamul pt oglinda de la pasager, ai ceva de genul ? Ms anticipat
  9. Despre ce episod e vorba? as vrea si eu sa-l vad. Sal, nu mai tin minte episodul dar uite un link cu o parte din episod, http://www.youtube.com/watch?v=WRk1fA2q2Hg
  10. pacat daca e asa, chiar are functii mult mai utile cel advanced... :)
  11. Salut, am si eu o nelamurire, masina mea este echipata cu obc simple dar daca as gasi unul advanced se potriveste? daca am fost destul de clar am atasat 2 poze cu ce am eu si cu cel advanced. Multumesc mult.
  12. am editat o poza azi :):D sper sa va placa :)
  13. scuze, n-am vazut :) ms pt sfat
  14. :)) imi place cum gandesti dar noul bmw coupe 320i cu aproape nimic optional :) e 34.000 de eur asa ca mai bine o tin din scurt pe asta :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.