Jump to content

badboy2k

Members
  • Posts

    60
  • Joined

  • Last visited

badboy2k's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. bey, a degenerat prea mult discutia. momentan nu sunt in stare de M iar masina e a familiei, de concediu. io imi vad nasu in bucuresti cu fiesta mea iar cand voi fi p piciarele mele va fi alta poveste. nu-mi permit sa cer altceva decat am primit parintilor. si nu te rogi de ea, doar e nevoie de mai multa atentie in depasiri :blink: iar pt ciupanezu, apelativul era la sensul propriu, nu aveam ganduri de caterink. consider ca la trasul linieie toti au bucatica lor din marca bavareza. si inca odata subliniez destinatia masinii, de concediu, si crede-ma, daca gaseam 525d in starea in care e asta, p aia as fi luat-o. crezi k mie nu-mi pare rau ca la acelasi consum putea fi mai mult? sunt multumit ca merge impecabil, iar la cat e folosita, isi face treaba. salutari
  2. prietene, nu inteleg cum iti poti da cu parerea nici macar vazand masina respectiva. si crede-ma ca am cum sa-mi dau seama daca trage sau nu masina pt ca am mers si eu cu 2-3 masini la viata mea. am si cronometrat un 0-100 daca vrei sa stii cu ea si e in specificatii, dar nu asta conteaza. modelu nu e deloc d ocolit ca masina de familie. mie mi se pare excelenta pt consum si confort si spatiu. de viteza sunt satul la cati prieteni am pierdut ei. cand va veni vremea unei masini de viteza, va fi un M, dar acum, ca masina de concediu, imi indeplineste cerintele. cat despre cei care se pricep, am si eu p cineva care se priecepe mai bine, zic eu, dar iar nu trebuie sa ma credeti, iar masina pusa pe interfata si cautata in toate locurile posibile afiseaza aceeasi km, cu oarecare mici diferente.
  3. nu s-a suparat nimeni. eu nu am zis niciodata ca masina nu trage. ba mi se pare excelent cum merge un 2.0D la 180 fara efort, tinand cont d ce greutate trage ( si aici compar cu un golf 4 la aceeasi motorizare ) tocmai d-asta sunt sigur ca acei km sunt reali. de altfel, nici nu cumparam masina daca motorul dadea vreun semn d oboseala, ca sa zic asa. apropo, mai sunt inca 2 sau 3 locuri secrete in care se inreg km la e39 si prin modul de cheie banuiesc, ca te referi la cheile insasi.
  4. amice, nu te supara, dar nu cred ca ai tu vreun drept sa vb despre masina mea. daca eu iti spun ca are 150 atat are, pana nu te uiti tu la ea si-mi zici altfel. si nu cred ca e cazul sa-mi vb despre cunostinte auto ca parca bag mana-n foc, ca nu esti trecut prin transporturi. spune-mi un lucru macar... ai idee in cate locuri se inreg kilometrii la un bmw e39? de curiozitate asa...
  5. crede-ma, ca are 140... sau ma rog, avea, ca acum a mai adaugat cativa. daca nu ar fi fost asa, nici n-as fi cumparat-o. :blink: intre timp tel l-am dat draq (era frumos sa fi mers) iar pilotu e banal d usor d folosit. are un but cu care il pornesti dupa ce iei picioru de pe pedale si iti tine viteza, + si - ghiciti pt ce, si inca unu sa-l reactivezi dak l-ai dezactivat apasand una din pedale
  6. Despre coduri vezi de ex. aici: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=303141
  7. Ideea e ca fara un tester bun nu prea ai cum sa-i dai de cap. Ziceai ca pe CS "da niste erori care nu le-am gasit in manual" apoi ca "Pe Carsoft totul este OK" !?! Ce erori a dat totusi? Cauta pe net, trebuie sa existe ceva info. Cum sa nu dea erori daca intra in limp mode? Inainte de a demonta injectoarele inca pornea? Rau, dar totusi mergea, nu? Atunci nu inteleg de ce atunci cand sunt scoase deschid numai o data... Sa fie DDE-ul atat de destept? Nu cred. Oricum poti pune 5 la loc si sa lasi doar unul afara. Ziceai ca ai schimbat aproape toti senzorii...inclusiv cel de la axa cu came, arborele cotit si de presiune de admisie?
  8. nope...am renuntat complet la el si mi-am luat o casca bluetooth :blink: cea mai buna solutie! provoca prea multi nervi...
  9. badboy2k

    WEBASTO

    525da, tine-ne la curent. Si al meu porneste aiurea(cand descui/ deschizi usa/ pornesti radio etc.) dar numai vreo 2 min. si se opreste. Porneste doar ventilatorul, nu si pompa de circulatie, de motorina, flacara si restul. M-am documentat (ex aici gasiti materiale interesante: http://www.techwebasto.com/thermosystems_automotive.htm, l-am si demontat de pe masina, am verificat fiecare componenta. Toate par ok numai pompa de recirculare a facut ceva figuri la inceput: ba pornea, ba nu pornea. Apoi si-a dat drumul. L-am pus la loc si nici o schimbare(face la fel). Din doua una: ori e din cauza erorilor memorate de IKE ori e vreun controller dus! Treaba cu controller-ele e mai complicata: atat Webasto cat si IKE si IHKA au cate unul in dotare si comunica intre ele pe K-bus(atas). Dificil de aflat care da sau executa comenzi aiurea. Mai mult, BMW nu se baga in controller-ul Webasto(daca da eroare schimba agredatul cu totul) si nici Webasto/Bosch nu au acces la controller-ele BMW, nici macar la codurile de eroare stocate sau la protocolul de comunicatie pe bus. Inca mai sper sa fie suficienta doar stergerea erorilor...poate cineva confirma daca dupa un nr./frecventa de erori IKE nu mai permite pornirea webasto, chiar daca intre timp acesta a fost reparat, pana ce nu sunt sterse si erorile? Altfel, mai degraba iau unul nou dar generic, fara nici un fel de bus si integrare cu BMW, doar cu timer/telecomanda pe pinul 1.
  10. N-am mai intrat de mult pe forum...scuze! Ai mai descoperit ceva? Ai facut testul de etanseitate(presiune de aer in sist. de racire)? Cat de repede scade nivelul de antigel, la 100km sau pe ora/zi? Esti sigur ca nu sunt si vapori de antigel in fumul de esapament? Din cate spui insa problema e mai complicata si ma tem ca nu se poate diagnostica pe forum, de la distanta. Cel mai indicat ar fi: 1. Sa o pui pe un tester adevarat, GT1/DIS sau ediabas/inpa. NU CS! 2. Sa verifici garnitura de chiulasa, etanseitatea si compresia in cilindri! Injectoarele si pompa zici ca sunt schimbate...sunt noi? esti sigur ca sunt in regula? Dar care a fost primul simptom: a aparut dintr-o data la o pornire la rece, sau treptat? Poate in urma unor interventii/schimbari de piese? S-a supraincalzit vreodata? Turbina se poate repara. Se produc si in RO. Dar nu inainte de a gasi cauza defectarii. Oricum si cu turbina dusa tot trebuia sa mearga binisor si regulat pana spre 2000 ture.
  11. Mai intai trebuie sa vezi ce fel de fum e: de la antigel(scade nivelul din vas?) sau de motorina prost puverizata si nearsa/turbo. Foloseste simturile: gust(antigel), miros, pipait(unsuros la motoria). Daca e antigel posibil sa fie garnitura de chiulasa sau chiar vreo fisura. Incearca sa descoperi si de unde provine antigel-ul pe turbo. Eventual poti crea presiune in sist. de racire(cu motorul oprit) si sa vezi de unde apare.
  12. atentie mare!! nu franati in forta cat sunt franele noi!! riscati sa stricati o proaspata investitie si nu numai!. se franeaza progresiv pana cand apare suprafata aia lucioasa. in mom ala nu mai ai probleme nici cu forta nici cu rugina.
  13. E39/520D/2001.. nusu luna :)/ motor M47/.... subwoofer aditional :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.