Jump to content

andy bmw bv

Members
  • Posts

    78
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    brasov

Previous Fields

  • Masina
    e 46

andy bmw bv's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. @DyLy nici nu are rost sa te chinui sa intelegi pentru ca nu vei reusi niciodata
  2. logic asa este dar am eliminat varianta asta nu mai am catalizator
  3. am uitat sa precizez la inceput ca am eliminat si precat-ul mai este numai cel de la mijloc
  4. da exista de mult dar eu nu mi-am dat seama mergand cu ea zilnic , abea cand a mers cu ea un prieten si el posesor de 320d si mi-a spus ca nu trage bine am inceput sa investighez cauzele si am eliminat pe rand cele enumerate mai sus
  5. scrie aici in topic care e problema si ce s-a facut pentru remedierea ei fara succes
  6. nu am spus ca softul nu conteaza am spus ca in cazul meu softul nu este vinovat de problema asta si ca am incercat mai multe variante inclusiv softul original si masina trage la aprox 80% din potential indiferent de soft @ relu neatu te bagi in seama fara sa ai treaba cu problema noastra. la noi problema nu e ca vrem masina de 185cp , cel putin la mine toate masinile sunt softate inclusiv un 335d care avea 286cp din fabrica, problema este ca nu reusim sa rezolvam o problema care o au masinile noastre asa ca nu te mai baga ca musca in ......
  7. nu are absolut nici o treaba softul am incercat cel putin 3 variante toate modificate custom pentru ca baiatul care imi face mie softurile imi este preten si a incercat sa ma ajute la mine mai sunt doar doua variante debitmetru nou sau alt ecu
  8. Salutare, am si eu o problema cu un 320d 2002 150 cp masina nu trage cum trebuie. Masina are soft stage 1+ (adica una care merge bine cu acelasi soft a scos 197CP pe dyno) iar a mea merge exact ca un e90 163 cp stock pana acum am schimbat si verificat urmatoarele piese si deja nu mai stiu ce sa ii fac -reconditionat turbo+reglaj geometrie variabila pe stand -schimbat toate garniturile pe traseul turbo-intercooler-galerie admisie -schimbat intercooler pentru ca zemuia putin ulei -schimbat electrovalve turbo+egr noi , curatat egr -inlocuit toate furtunele de vacum (originale BMW) -schimbat MAP senzor -inlocuit filtru epurator -reconditionat total injectoare -inlocut debitmetrul de proba cu altul de pe masina care merge perfect + resetare adaptari ECU Orice parere sau observatie este binevenita pentru ca eu nu mai am idee ce as putea sa ii fac
  9. daca pe mine m-ai intrebat stiu cati are 303.000 am luat-o din germania tot cu probleme la motor si dupa ce am investit 2000 euro in el a crapat din nou dupa nici 12.000km
  10. numai eu stiu 4 cazuri + la mine de doua ori la FL de 150 CP
  11. eu sunt in momentul de fata la al doi-lea arbore rupt cu volante diferite,nu are nici o legatura volanta ,este o problema destul de bine cunoscuta la 2.0 d al meu de de 150cp FL si in afara de bloc si chiulasa am totul nou in el de la primul arbore rupt si dupa 12000 km s-a rupt al doi-lea arbore si m-am hotarat sa schimb motorul cu totul pentru ca altfel e sac fara fund daca te apuci sa bagi bani in el eu am bagat 2000 euro in el sa ma tina 12000 km
  12. la cum arata lovitura cu piese sh originale nu are voie sa treaca de 1000 euro reparatia ,cea mai buna varianta e sa iei banii daca iti dau 3000 euro si mai si ramai cu ceva pentru nervii facuti
  13. fa un deviz de reparatie in audatex la ce service vrei tu si iti spun sigur ca va iesi dauna totala (cam 12.000 - 14.000 ron e numai sistemul de airbag-uri) , ei sunt obligati sa iti dea 75% din valoarea de catalog (ai grija sa nu te fraiereasca acolo pt ca depinde de foarte multe lucruri valoarea) la dauna totala sunt obligati prin lege sa te despagubeasca in 10 zile lucratoare si dupa ce iei banii o repari tu singur si mai si ramai cu ceva cauta un avocat sau jurist bun care se pricepe la litigii cu asguratorii si in 2-3 saptamani ai banii iti spun lucrurile astea in calitate de patron de service si sunt in cunostinta de cauza ca ma cert cu ei daca nu zilnic macar saptamanal
  14. am desfacut chiulasa la motor n42 cu 280.000 km si motorul arata ca nou se vedeau inca urmele de la honuire pe cilindrii daca vrei sa scapi de consumul de ulei schimba simeringurile de la supape si epuratorul si o sa vezi diferenta au ele ca motoare multe probleme dar dupa parerea mea toate sunt cauzate de intretinere si utilizare necorespunzatoare si crede-ma am lucrat la foarte multe n42-uri dupa cum am spus si mai sus am vazut motoare cu km putini care aratau mult mai rau decat altele cu km multi (ma refer la depuneri si uzuri gen ax cu came, ax excentric valvetronic etc...)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.