Jump to content

TM99BZR

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ID : raulbzr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TIMISOARA

Previous Fields

  • Masina
    E60 525d

TM99BZR's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut baieti ,sunt nou pe aici si sper sa nu supar pe nimeni dar caut problema mea de cateva zile si nu am gasit nici un post pe tema asta. Problema este la un e60525d 2005 , am ccc bussines(display mic) si am urmatoarea problema sacaitoare,cand folosesc radio ccc-ul se blocheaza ,nu se mai aude radioul,nu mai merge nici stick-ul,nimic,dupa cateva secunde isi revine ,si tot asa . Nu are un moment anume cand face,face cand il apuca,dar e deranjat.E senzatia de CD care e zgariat sau care tot sare si se intrerupe muzica. Stiti cumva care este cauza?!
  2. salut baieti am un 316icoupe M43B16 , am un zgomor ciudat dar doar dimineata cand is minusuri afara , pana porneste motorul 1-2 secunde cand invarte motorul se aude un sunet metalic ,sa mai lovit cineva de problema asta ? nu face ziua cand e mai cald am incercat sa o pornesc la diferite ore ale zilei ? e din electromotor ?
  3. baietii aveti ideea cumva , daca catalizatorul lipseste cat creste consumul?ce am observat e ca filtru de benzina e de cand e masina , deci banuiesc ca si asta ar putea sa creasca consumul,cu relantiul sa mai remediat problema , mai variaza un pic dar numai la rece , si la cald (20-40rpm) , problema era debitmetrul.valva PCV , si cea ICV , cum se poate verifica daca lucreaza in parametri?
  4. am schimbat acuma debitmetru , termostatul , si furtunul PCV , acuma masina merge bine , si parca a mai prins viata , sonda lambda am verificato e buna , relantiul nu mai fluctueaza decat foarte foarte putin (20-40rpm) , iii fac consumul si va spun daca sa rezolvat problema , multumesc mult pentru sfaturi
  5. Revin cu vest , am gasit furtunul de la PCV putred , maine il voi schimba , furtunul gros de la debitmetru lam verificat dar pare ok,termostatul cred ca e dus , in oras in vreo 5km la aminiaza cand e cald a ajuns apa la vreo 40 de grade , maine vine si alt termostat nou , o sa iau si o sonda lamda in proba maine sa vad daca rezolv ceva , se poate sa am consum de vreo 15 in oras de la furtunul ala putred de la PCV?
  6. ok , si atunci de la ce ar fii variatia de turatii , ca am schimbat majoritatea furtunelor?
  7. ok , o sa o iau o zii in proba sa vad daca a scazut consumul , dar banuiesc ca ar trebuie sa observ imediat ce o pun ca e buna , deoarece ar trebui sa nu mai varieze relantiul .nu ?
  8. o sa o schimb luni cu una de la dezmembrari(sper sa prind una buna) sa vad daca are vreun efect bun (am sonda cea cu 4 fire)nu stiu cand a fost schimbata ultima data dar stiu ca trebuie sa ma chinui sa o scot ca e intepenita , ma gandesc sa o incalzesc cu ceva , sper sa dea rezultat in problema cu consumul , ca am curatat ICV , am schimbat furtune ,nu ai stiu ce sai fac , am ceva eroare la sistemul de alimentare(eu banuiesc filtru) o sa il schimb luni si pe ala , aveti vreo ideea daca se poate infunda si altceva la sistemul de alimentare?????
  9. ok, dar nulul lam pus pe sonda , exista cumva posibilitatea ca nulul sondei de pe mufa sa nu comuncice cu calculatorul , sa aibe ceva scurt ????stiu ca mia spus ceva la diagnoza de o eroare pe lambda , dar nu am intrebat ce eroare
  10. poate cineva sami spuna cat trebuie sa aiba tensiunea sonda lambda ? cu motorul la 90 de grade am scos mufa si am pus minusul pe sonda si plusul pe pinul din mufa sondei , si mi-a aratat o tensiune medie de 0.45 -0.50 .asta e tensiunea buna pt sonda ?
  11. am facut o diagnoza , mia dat ceva eroare la ICV , l-am scos si lam curatat ,si ceva la alimentare parca , o conducta ceva(cred ca e filtru imbacsit,il voi schimba) sonda am masurato nu trece de 0.9 si variaza dar sincer cam incet , spre tendinta de a sta pe un anumit voltaj ,ce as vrea sa stiu e daca pot sa schimb numa sonda lambda cu una noua sau ar trebui sa ii pun si catalizator ca sa functioneze in parametri sonda(ea fiind inainte de cat pusa)si cu cat influenteaza consumul lipsa Kat-ului . mersi mult de raspuns max
  12. salut baieti , am un e36 316 m43b16 , am consum mare si variati de relanti , am schimbat cam tot ce insemna furtune de aer ,(mai putin cel mai gros de la debitmetru) , am curatat ICV , si masina rece parea ca si-a revenit , dar cand sa incalzit probleme au reaparut , nu am catalizator deloc(a fost taiat si valorificat de fostul proprietar)as vrea sa stiu daca sonda lambda lucreaza in lispsa catalizatorului , sau ar trebui prima data sa ii pun un alt catalizator si dupa aceea sa schimb sonda , o parere m-ar ajuta enorm
  13. TM99BZR

    Relantiul

    salut baieti ,am si eu o problema cu 316i le meu am motor M43B16 , nu sta relantiul , tot varia , am inceput sa schimb furtunele de aer , si am dat peste o mufa cu fierele rupte , furtunul de la "egr" cred , l-am rupt cand am pus mana pe el ca era putred , dar a ramas o bucata in ciuperca (neagra) cred ca trebuie sa il dau jos sa scot bucata de furtun ce a ramas . puteti sa-mi spuneiti va rog cablu de la mufa rupta la ce senzor duce? si cum se da jos ciuperca de la egr ?? am atasat niste poze.ms
  14. stiu cum e sa conduci bmw , pt ca inainte de audi am avut doar bmw ( bmw 318tds , bmw 316i , bmw 320d ) ma intereseaza strict 318i NFL 118cp , incercati sa va axati doar pe modelul asta va rog.mersi mersi mult de raspuns , mi-a fost de mare ajutor !
  15. baietii ...ceva detalii pe 318ci NFL 118 cp ,consum urban/extra ....consumabile , probleme uzuale , nu stie nimeni nimic ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.