Jump to content

superbun1981

Members
  • Posts

    79
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318d

superbun1981's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut,am si eu aceeasi problema la un 318 d 2004...dimineata pana ajunge la relanti,zici ca se rupe motorul,țĂŁcĂŁnituri,batai si alte de asteapana la relanti,dupa totul e ok,merge struna.te rog ,cand afli buba zi-mi si mie ca sa stiu ce e de facut ai verificat bujiile sau releul, eu le-am schimbat si tot face
  2. ok, dar care este cauza de se uzeaza asa de repede (sunt alte masini care au 100000km si au suportii originali si eu sunt deja la al-III-lea set
  3. ok, dar care este cauza de se uzeaza asa de repede (sunt alte masini care au 100000km si au suportii originali si eu sunt deja la al-III-lea set
  4. ok, dar care este cauza de se uzeaza asa de repede (sunt alte masini care au 100000km si au suportii originali si eu sunt deja la al-III-lea set
  5. Am accelat motorul si am observat ca mi se ridica mortorul in partea dreapta cum se uita spre motor, stiu ca asa imi facea cand am schimbat si tampoanele motor. Am doi ani decand le-am schimbat si nu stiu de ce s-ar fi dus asa de repede, candimpring de motor pe partea accea se misca. Ce ar putea fi de s-ar duce asa de repede?
  6. avansul pompei de motorina se poate regla sau trebuie sa cumpar alta in cazul in care se dovedeste ca aceasta este problema
  7. Despre un MOTOR STRICAT spui nu ? :twoup: probabil sunetul este de la pistoane ! ne refeream amandoi la condens
  8. tampoanele le-am schimbat acum vreo 2 ani, mie imi este sa nu fie de la volanta
  9. Nu ne intelegem, normal ca o las sa-si faca treaba nu apas pe nimic timp de 2-3 min. Am masina de vreo 4 ani si cunosc ce am acasa :twoup: , nu stiu ce piesa faca ca relantiul sa se stabilizeze in primele 5 secunde (motorul vibreaza urat de tot si la injectoare se aude tacanitul specific mai tare decat normal si ma duce cu ideea ca este ceva de la injectoare )
  10. Pai stiu ca este normal sa scoate fum dimineata, dar problema principala la mine este ca vibreaza-n ultimul hal dimineata in primele 5-10-sec. Nu am nici o eroare pe tester ca sa fie inteleasa treaba. Se aude pronuntat tacanitul de la injectoare si nici nu pot sa o accelerez prea mult ca se simte ca o fortez
  11. La prima pornire primele 5sec imi zguduie rau motorul si dupa aceea se stabilizeaza relantiul, se aude un sunet pronuntat la injectoare cand turez si scoate fun alb (pare a fi condens dar si are un miros mai specific, dupa ce se incalzeste fumul dispare). Sa fie oare de la injectoare (pe tester nu-mi apare nici o eroare)
  12. Eroarea este in felul urmator: multiple restrant system : airbag, driver stage 1 si 2. Si mai am o intrebare: in cazul in care masina a avut accident si a sarit airbag-ul sofer se poate arde ceva la folie sau o rezistenta ceva?
  13. salutare, acum cateva zile am incercat sa scot volanul si am tras un pic cam tare si am desfacut din greseala si foliile din volan, problema este in felul uramtor am incercat sa o pun la loc si pana la urma am reusit si mergea totul bine pana azi cand mi-a aparut pe bord eroare airbag 1 sofer. Am pus o diagnoza si normal ca nu imi merg si comenzile si eraoarea asta. Eroare de la airbag este tot din volie zica ca este contact pre mare
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.