Jump to content

cosmins

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E60 520d

cosmins's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. e cam tziganie ... trebuie sa dezlipesti farul, etc, etc.
  2. poate va ajuta: http://jantata.ro/produs/211
  3. o intrebare nevinovata: si-a schimbat cineva farurile fara lupa cu faruri cu lupa+xenon? are cineva idee ce inseamna asta? cele cu lupa se potrivesc? am inteles ca motorasele alea care regleaza farurile cand pornesti masina nu se mai potrivesc, erori in BC?
  4. misto masina, arata bine ... interiorul foarte bine
  5. am postat 4 linkuri mai sus cu aceiasi probleme de vibratii cand sunt gumele reci. toate articulatiile sunt ok. am facut geometria la BMW si daca era ceva se vedea.
  6. am un coleg care are astra H GTC, masina are 1200-1300kg, anvelope 225/45 17(deci cu balonul la fel de lat) si pe usa scrie 2,3-2,5. nu cred ca poti sa unfli rotile unui e60 de 1600kg la 2, decat daca sunt RSC. mie cu anvelope RSC imi declanseaza senzorul la 1,8 si cu anvelope normale mi-a declansat la 2,2. deci nu ai cum sa pui 2. Cred ca 2 cum e pe stalp e pentru RSC. la 2,2 simteam masina ciudat sau poate m-am obisnuit cu 2,4. In jur de 2(poate putin peste) tineam si eu RSC-urile de iarna si erau ok. Tinand cont ca RSC tine masina chiar fara aer e normal sa fie o diferenta de la 2 la 2,4 intre RSC si normale. Parerea mea ...
  7. am avut si eu probleme cu anvelopele de iarna - runflat. le umflam cam 2,2 pe fata si 2,4 pe spate dar iesea aer pe langa anvelopa si trebuia sa le umflu cam la 1 saptamana(am facut asa cam de 4-5 ori pana le-am schimbat cu cele de vara). cand scadea sub 1,8 presiunea imi aparea eroarea pe bord. probabil 1,7-1,8 e limita la care apare eroarea
  8. se pare ca e o problema generala cu vibratia si anvelopele UHP, puteti sa cititi aici: http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=362783 http://answers.yahoo.com/question/index?qi...08061314AAxoZFS http://www.fitfreak.net/forums/fit-shoes/1...-when-cold.html http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e5...-when-cold.html @nene - ai anvelope RSC? la rsc 2,2 e ok, asa am si eu de iarna. Daca sunt anvelope normale 2,2 mi se pare prea putin pentru o masina de 1600-1700kg. 2,2 au pe usa masini de 1200-1400kg. chestia cea mai ciudata : am un 207 si are pe usa 2,4 cu greutate mica si 2,6 cu greutate mare, tare nu(masina are 1270kg)?
  9. voi ce presiune aveti in roti? eu am 2,4 fata si spate. pe usa scrie 2 fata si 2,4 spate dar cred ca sunt pt runflat. eu nu mi-am mai pus anvelope RFT ca nu imi plac. cei de la BMW mi le-au lasat pe fata la 2,2 si mi-a aparut avertizarea "tyre pressure". mie 2,4 mi se pare ok. ma gandeam chiar sa bag 2,5.
  10. eu am fost la Baneasa dar probabil au peste tot puteti sa intrebati. aveam unghiurile de fuga varza, cred ca stricate si de cei de la Shama.
  11. pentru cine e interesat au promotie la BMW Bavaria - 150lei fara tva reglare roti mie mi-au rezolvat problema :twoup:
  12. am schimbat amortizaorele ... e alta treaba. cel de pe drepta mai avea viata cam 5%(il bagi si il scoti cu pana cu minim efort) si in testele de la Bavaria iesise 51%. Parerea mea e ca testele astea sunt apa de ploaie. Mi-a mai spus cineva chestia asta dar acum dupa ce am patit-o pe pielea mea sunt sigur.
  13. pai nu prea inteleg ce iei tu, ca 525-ul de 197 cp se face dupa 2007 sau 2008 si are motor de 3000cp. daca iti iei supa 2007 sau 2008 poti sa iei si 520 care nu are 163 ci are 177cp.
  14. mi se pare normal addrian dar la noi mai greu. romanu trebe sa aiba masina smekera sa se simpta bine. am vazut cazuri de audi a8 la garsoniera, unu cu bmw z3(can a aparut acum nu stiu cati ani) baga benzina la 10lei noi(ca doar alimentam si eu la pompa vecina) altul - mecanic auto(angajat nu cu service-ul lui) si-a luat Q7 nou de 80000E, era dintr-o comuna de langa Bucuresit a vandut terenul din spatele casei cu 150 000Euroi cand era febra aia si si-a luat Q7, etc.
  15. si eu sunt posesor de e60, 520d si sunt foarte multumit, nu merg nici tare dar nici incet. am consumul ok, intretinerea mi se pare ok. 525 nu zic ca nu e mai smeker, motor in 6 dar diferenta 0-100k e destul de mica, 8,6 are 520 si 8,1 are 525, deci numai 0,5 secunde si nu cred ca 525 e avion pe langa 520(cuplu e mai mare la 525). in fine vorbesc teoretic ca nu am mers cu 525. diferenta de consum in oras e de vreo 2l, asta da bmw-ul in cartea masinii. diferenta de impozit + rca mai e de 5-6 milioane, sa zic ca nu e o avere. pe noul 5 parca au motor 2.0 de 184 :twoup:, poate cand il schimb pe asta ....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.