Jump to content

crsbmw

Members
  • Posts

    87
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e36

crsbmw's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salutare dragi colegi, Mentionez faptul ca am avut mai multe masini: e34 2.0 24V, e36 1.6, 1.8, 2.0( aceeasi generatie de motoare dupa parerea mea), intre timp ma tenta un e46, ca look in primul rand, iar in al 2-lea rand generatia de motoare asemanatoare cu anii 90-98(ma refer la motorizarile benzina 6L 24v M50/M52)in final am reusit sa imi achizitionez un e46 320i 150 CP, masina e superba ca tinuta de drum si ca motorizare(foarte putin peste e36, dupa parerea mea), dar din cand in cand imi e dor de un e36, de sunetul motorului mai agresiv indiferent ca e 1.8 sau 2.0. Cand aveam e36 ma informam foarte mult despre e46, acum cand mi-am indeplinit visul( sa zic asa), mi-e dor de e36. In curand,cand voi avea posibilitatea intentionez sa achizitionez un e36 cel putin 320i, ador acest model. Din punctul meu de vedere, e46 este un e36 mai modern/luxos, dar agresiviatea BMW o inclin spre un e36. Nu sunt un priceput 100%, dar FAN 100% sunt, asa ca accept criticile si parerile voastre, dar indiferent ce model de bmw voi avea, e36 ramane in inima mea, acest model m-a facut sa ma indragostesc de marca BMW. PS: stiu ca acest topic e mai vechi, dar merita o readucere la viata! POSESOR e46 320i
  2. asa era si al meu tot rosiatic cu o mica tenta de verde(in stare pura) dar dupa ce l-am pus in radiator amestec 50/50 incet-incet a capatat culoarea verde? voi ce parere aveti?
  3. salutare, am schimbat si eu antigelul si am pus G12 Texaco-Havoline, el e roz/rosu dar avea o tenta de verde atunci cand il turnam, dupa cateva zile s-a transformat in verde... e ok?
  4. am facut comparatie intre cele 2 modele 318i si am mentionat ca sunt asemanatoare ca motorizare si performante, ulterior mi-am exprimat opinia intre 320i e46 respectiv e90 modele la care diferentele sunt putin mai mari din punctul meu de vedere. Poate nu m-am exprimat corect in titlul acestui topic. Defapt comparatia as dori sa o fac in special intre 320i e90 si 320i e46. O sa incerc sa modific. Scuze. mik15@ nu te contrazic, e adevarat ca e 90 are un cuplu mai mare, dar are oare elasticitatea unui motor L6? iar e46 are cuplu mai mic dar la turatii mai joase, sau e vorba si de plaja de cuplu?
  5. Ma tot gandesc la diferenta celor doua motoare fiind pasionat de aceasta marca. Stiu ca e46 are motor N42 143 CP, iar e90 are motor N46 143 CP (ambele facelift). Fizic motorul arata la fel, performantele sunt foarte apropiate si amandoua au capacitatea aprox. 2000 cm3. Momentan conduc un e46 320i 150 CP M52TU,din cate stiu acest motor are cuplul maxim de 190nm la 3500 rot/min, fata de motorul de e90 care are un cuplu de 210nm la 4250 rot/min (din cate stiu eu). Mentionez ca e90 320i are 4 cilindri, iar e46 320i are 6 cilindri. Lasand in afara discutiei tehnologia celor 2 modele care inclina spre e90, daca as trece la modelul e90 320i care ar fi avantajul luand in considerare ca voi pierde motorul in 6 cilindri?
  6. salut, se potriveste pe un e46 320i, eu acum am raportul 3,45. Imi ia mult din demaraj al tau cu raportul de 3.07?
  7. calin_AVR: Este o reductie facuta la strung cu filet si pe interior si pe exterior, adica se infileteaza si pe bujie si in chiulasa. Acum bujia a iesit cu totul. De aceea ma gandeam sa o infiletez din nou cu un adeziv ca apoi sa iasa doar bujia.
  8. Pana la urma e vreo problema daca merg cu una din bujii de alt tip?
  9. Reductia a iesit cu tot cu bujie, de aceea mecanicul mi-a zis ca e riscant sa o scot dupa bujie ca se poate rupe... Exista vreun adeziv special pt a da pe filetul reductiei inainte de a infileta in chiulasa, ca apoi sa iasa doar bujia?
  10. Sa nu mai deschid alt topic pun o intrebare tot aici in legatura cu bujiile: Bujiile NGK platinum sunt mai rezistente in timp decat NGK iridium? Eu am platinium si am inteles ca ar fi fost mai OK iridium, dar parca astea sunt recomandate.... PS: momentan nu am inlocuit bujia la care am reductie, afecteaza cu ceva aceasta fiind de alt tip?
  11. Daca nu ar fi fost impozitul asta nesimtit imi luam si eu un 325i. 320i trage mai rotund decat un 318i fiind in 6 cilindri, iar consumul nu difera mult, maxim 1L/100km. Aveai aceleasi zgomote ca mine? Se auzea si zgomotul acela ciudat de la treapta 3 in sus? atunci cand accelerez se aude mai mult.
  12. in oras ajunge pe la 12% (fara forja) iar in afara imi ia un 7-7,5%. Eu sunt multumit de acest consum pentru motorul asta.
  13. Deci ma duc cu reductia la un strungar si se rezolva. Mersi pentru raspuns.
  14. mie mecanicul imi spusese ca risc sa se rupa, dar pana la urma nu stiti daca se poate face o reductie dupa cea veche care e acum pe bujie?
  15. Salutare, Am nevoie de cateva sfaturi, m-am dus sa schimb bujiile la al meu 320i e46 si la una din ele avea reductie pe filet :banghead: , mecanicul a zis sa nu o schimb ca e posibil sa se rupa reductia dupa bujia veche daca incearca sa o puna pe bujia noua. Ce pot face in cazul asta? Am schimbat doar 5 bujii si pe aceea am lasat-o acolo. Reductie nu se poate face si fara sa dau chiulasa jos, dupa cea veche care e pe bujie?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.