Jump to content

Marius R.

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 316i e36

Marius R.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna ziua, stiu ca este blasfemie dar merita sa incerc!....am un prieten ce are probleme cu un Opel astra G, As dori un pret pentru furtunul de racire din spatele chiuloasei pentru Opel Astra G 2001 (Z18XE) , seria de sasiu este W0L0TGF671B003687 Este vorba de un furtun care include un conector T si se concteaza la baza motorului (pompa de apa) M-ar intersa un pret si pentru plasticul de la consola centrala de culoare neagra.
  2. La un bmw e36 316i serie sasiu FL96685 33521092362 - un producator bun gen Lemforder cei 2 pivoti de la brat fata 31126758510, si celalalt cod nu il am pe realOEM. - Lemforder Merci fain
  3. Salut, Pentru un e36 316i serie sasiu FL80914 m-ar interesa niste preturi pentru: disc frana spate ATE placute frana spate ATE saboti frana de mana ATE - sau alt producator bun dar care e mai ieftin rulment spate SKF - sau ce e mai bun tavite de la roti (cele in care se clemeaza saboti de la frana de mana) amortizor spate billstein Merci fain
  4. Va multumesc mult baieti. Codurile au fost puse candva si protejau. Dupa ce aceste casetofoane au fost considerate ca fara valoarea sau nu neaparat, algoritmi de generare coduri au devenit publici si acum cu niste calculatoare pot fi calculate. E simplu!.... De ce pun producatori de soft cd key uri, si totusi exista generatoare... Multumesc inca o data!
  5. Va salut, De curand am cumparat un casetofon BMW Business RDS impreuna cu magazi de CD-uri. Intrebat explicit daca are cod vanzatorul a zis ca nu e nevoie, ca nu are cod casetofonul, si acum cand am incercat sa il pun in dimineatza asta pe masina am constatat ca are cod, si cativa pixeli morti (pe astia sper sa ii rezolv eu azi). Ma poate cineva ajuta cu un cod de casetofon. BMW BUSINESS RDS 65.12-8 379 230 PH7850W1389847 KW 25/98 INDEX: 00 Deasenea poate ma puteti ajuta cu ceva indicatii: - magazia de cd uri de unde ar fii cel mai indicat sa o alimentez? - jucaria din atasament este prinsa in 2 suruburi pe structura metalica a magaziei. Are o mufa dar nu intra nicaieri. Ce face acest CD-changer si unde ar trebui legat Multumesc anticipat.
  6. Comportamentul este urmatorul: LA RECE: scot busonul de ulei, sau joja - motorul incepe sa merga foarte neregulat, scade brusc in ture da sa moara...tinde sa isi revina si tot asa...cam ca si cand ii scoti debitmetrul. (tind sa cred ca trage aer fals pe la capacul de la ulei in carter si il baga in admisie) NU CREAZA FORTA DE SUCTIUNE IN CARTER in acest caz. LA CALD: daca scot busonul motorul isi schimba mersul dar f f putin daca nu chiar de loc, insa in carter SE CREAZA O OARECARE FORTA DE SUCTIUNE, daca apropii busonul de gura carterului are tendinta sa il suga. Nu e foarte violent fenomenul, nu ti-l fura din mana ...dar se simte cum il trage...
  7. Am incercat azi ceva...daca avand motorul rece desfac busonul de la ulei scade in ture motorul si se manifesta foarte ciudat...merge f f prost si neregulat... la cand dc il scot simt cum il suge...il pot tine nu ti l fura din mana...dar simt ca il trage! E firesc comportamentul asta sau e valva PCV de vina?
  8. Salut tuturor! Ca povestea noastra sa aiba un inceput.....Azi am schimbat termostatul la masina (un e36 316i din 97)am aeris instalatia si toate cele, am gresat cablul de la acceleratie. Poate pentru prima data cand ma uit (desi nu cred...ca de obicei sunt atent la detalii), cu motorul cald...imi oscileaza relantiul scosa din viteza masina ruland. Sa fiu mai explicit: Daca dimineata pornesc motorul, oricat de rece ar fii afara and stuff..nu zice nici pas...porneste frumos isi tine relantiul fara nici o problema. Daca conduc, masina trage nu are nici un simtop, INSA....daca o scot pe liber ea ruland cu sa zicem 60km/h sau ceva de genul...relantiul oscileaza intre 900 si 600-700. Daca opresc pe loc...se opreste din oscilatie....deci ca si concluzie...atata timp cat masina ruleaza si e cald motorul oscieaza, insa dc trag pe drepata...sta fix la 900rpm. Am incercat azi sa curat regulatorul de relantiu....nu a facut diferenta! De unde ar putea fii. De retinut masina are toate consumabilele schimbate (filtre, buji, ulei samd) Unde sa ma mai uit sau de la ce ar putea fii?
  9. Daca ai detalii despre chestia asta fii mai explicit. Care e valoare maxima de compresie pe cilindru la cald la un motor nou ca sa zic asa...care e valoarea minima admisa inainte sa se considere deschiderea motorului. Pt un motor de cca 250 000km cam pe unde ar trebui sa fie valoarea (dc motorul s-a ingrijit corespunzator)
  10. Daca ai detalii despre chestia asta fii mai explicit. Care e valoare maxima de compresie pe cilindru la cald la un motor nou ca sa zic asa...care e valoarea minima admisa inainte sa se considere deschiderea motorului. Pt un motor de cca 250 000km cam pe unde ar trebui sa fie valoarea (dc motorul s-a ingrijit corespunzator)
  11. se poate pune o poza cu pozitia pe unde se ruteaza cablurile...as vrea sa nu fac modificari masini! sau se poate ca de pe masina donator sa iau si cablurile originale de la mid...decat sa le montez la mine pe masina?
  12. Sunt interesat de achizitionarea unui 320i cu motor m52b20. Constient fiind de problema nikasil si din dorinta de a fii sigur de starea generala a motorului printre altele as vrea sa fac un test de compresie al motorului. Stie cineva care ar trebui sa fie valoride min/max de service pentru un m52b20 206s3 vanos. Unde as putea face un asemenea test in Cluj?
  13. interiorul se potriveste si pe sedan?! un pret pt el si geamurile electrice
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.