Jump to content

BMW520i

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520i e34 Vanos

BMW520i's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Eu am un e34 si am si probleme,nu stiu de ce dar multi asa zic ca nare atata putere cum trebuie,si eu am observat ca uneori trage mai bine si uneori mai slab,alta problema dipara apa la 2000 km 1 litru de apa,nu se vede la furtun la radiator,acuma am schimbat si radiatorul pentru ca o curs,cand stau cu masina la semafor uneori nivelul de apa merge un pic de la mijloc spre rosu,si inca ceva cand opresc motorul este nivelul apei bun deci de la mijloc un pic spre albastru si daca imediat dupa oprire vreau sa pornesc iara este nivelul un pic de la mijloc spre rosu,nu stiu ce ar fii oare garnitura de _chiulasa_?si mecancii cer o gramada de bani si nici nu stiu la cine sa ma duc(mai am inca un BMW de e28 si am segmentat motorul si acuma nu mai are nici putere asa cum trebuie si odata trage si odata deloc nu si mecanicul nu stie sa repare el o facut treaba nu consuma uleiul)ah si mai am inca o problema vreau sa desfac bordul acolo unde este butoanele pentru caldura pentru ca nu au lumina probabil becul si ar fii mai fain daca mergea si nu stiu sa desfac ,a este vorba de un BMW 520 1991 24V astept raspunsurile
  2. Vand BMW e28 an 1985 523i motorul este de la e30 omologat rar,trecut in carte,pret 400euro neg mess id:bmw_boy_5 tel:0723833336
  3. Eu am un e34 si am si probleme,nu stiu de ce dar multi asa zic ca nare atata putere cum trebuie,si eu am observat ca uneori trage mai bine si uneori mai slab,alta problema dipara apa la 2000 km 1 litru de apa,nu se vede la furtun la radiator,acuma am schimbat si radiatorul pentru ca o curs,cand stau cu masina la semafor uneori nivelul de apa merge un pic de la mijloc spre rosu,si inca ceva cand opresc motorul este nivelul apei bun deci de la mijloc un pic spre albastru si daca imediat dupa oprire vreau sa pornesc iara este nivelul un pic de la mijloc spre rosu,nu stiu ce ar fii oare garnitura de _chiulasa_?si mecancii cer o gramada de bani si nici nu stiu la cine sa ma duc(mai am inca un BMW de e28 si am segmentat motorul si acuma nu mai are nici putere asa cum trebuie si odata trage si odata deloc nu si mecanicul nu stie sa repare el o facut treaba nu consuma uleiul)ah si mai am inca o problema vreau sa desfac bordul acolo unde este butoanele pentru caldura pentru ca nu au lumina probabil becul si ar fii mai fain daca mergea si nu stiu sa desfac ,a este vorba de un BMW 520 1991 24V astept raspunsurile
  4. Eu am un e34 si am si probleme,nu stiu de ce dar multi asa zic ca nare atata putere cum trebuie,si eu am observat ca uneori trage mai bine si uneori mai slab,alta problema dipara apa la 2000 km 1 litru de apa,nu se vede la furtun la radiator,acuma am schimbat si radiatorul pentru ca o curs,cand stau cu masina la semafor uneori nivelul de apa merge un pic de la mijloc spre rosu,si inca ceva cand opresc motorul este nivelul apei bun deci de la mijloc un pic spre albastru si daca imediat dupa oprire vreau sa pornesc iara este nivelul un pic de la mijloc spre rosu,nu stiu ce ar fii oare garnitura de _chiulasa_?si mecancii cer o gramada de bani si nici nu stiu la cine sa ma duc(mai am inca un BMW de e28 si am segmentat motorul si acuma nu mai are nici putere asa cum trebuie si odata trage si odata deloc nu si mecanicul nu stie sa repare el o facut treaba nu consuma uleiul)ah si mai am inca o problema vreau sa desfac bordul acolo unde este butoanele pentru caldura pentru ca nu au lumina probabil becul si ar fii mai fain daca mergea si nu stiu sa desfac ,a este vorba de un BMW 520 1991 24V astept raspunsurile
  5. Eu am un e34 si am si probleme,nu stiu de ce dar multi asa zic ca nare atata putere cum trebuie,si eu am observat ca uneori trage mai bine si uneori mai slab,alta problema dipara apa la 2000 km 1 litru de apa,nu se vede la furtun la radiator,acuma am schimbat si radiatorul pentru ca o curs,cand stau cu masina la semafor uneori nivelul de apa merge un pic de la mijloc spre rosu,si inca ceva cand opresc motorul este nivelul apei bun deci de la mijloc un pic spre albastru si daca imediat dupa oprire vreau sa pornesc iara este nivelul un pic de la mijloc spre rosu,nu stiu ce ar fii oare garnitura de _chiulasa_?si mecancii cer o gramada de bani si nici nu stiu la cine sa ma duc(mai am inca un BMW de e28 si am segmentat motorul si acuma nu mai are nici putere asa cum trebuie si odata trage si odata deloc nu si mecanicul nu stie sa repare el o facut treaba nu consuma uleiul)ah si mai am inca o problema vreau sa desfac bordul acolo unde este butoanele pentru caldura pentru ca nu au lumina probabil becul si ar fii mai fain daca mergea si nu stiu sa desfac ,a este vorba de un BMW 520 1991 24V astept raspunsurile
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.