Jump to content

comandox

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BN

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318IS 140 HP 1800 ENGINE

Recent Profile Visitors

415 profile views

comandox's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

3

Reputation

  1. Salutare tuturor ,revin cu update ! Am trimis Ecu la verificat ,sa descoperit ceva scurt in el ,a fost reparat ,l-am montat inapoi pe masina ,pornesc masina toate bune .Au disparut toate erorile inafar de "speedmeter display faulty" ...... Toata bucuria a tinut 2 zile . A puscat iar ecu .... Am dus-o masina la cel care mi-a reparat ecu initial .Si de aici alta aventura ,sa descoperit faptul ca modulul care tot ardea ecu defapt era modulul CAS ,asa am renuntat la ecu meu care era compromis ,si am schimbat toate 3 module CAS ,DDE,KOMBI .... Doar asa am reusit sa fac masina toata functionala din nou ....momentan are 2 saptamani de cand functioneaza ,deci e ok ....
  2. Cablu comunica bine ,altfel nu as fi putut face diagnoza ,pe inpa la fel face ,imi da ecu error ,am testat cablu pe un e90 care functioneaza perfect masina si merge fara probleme ...
  3. Am tot cautat si eu pe net ,n-am gasit nimic concret ,masina porneste doar ca are erorile astea mentionate mai sus ,o sa duc ecu la verificat sa vad ce zic baietii . Revin cu update-uri
  4. Salutare ,o mica problema ,masina in cauza bmw e60 2006 .Nu imi functioneaza jumatatea din dreapta a bordului ,speedometeru,temperatura ,consumul . Am facut o scanare cu insta+ si cam asta da pe diagnoza .... Eventuale pareri sau sfaturi ar fi binevenite ! Multumesc
  5. Salutare ,o mica problema ,masina in cauza bmw e60 2006 .Nu imi functioneaza jumatatea din dreapta a bordului ,speedometeru,temperatura ,consumul . Am facut o scanare cu insta+ si cam asta da pe diagnoza .... Eventuale pareri sau sfaturi ar fi binevenite ! Multumesc
  6. Masina asa am cumparat-o ,initial am crezut ca sunt cuzinetii axiali .Practic stiam ca am de desfacut motorul . Din ce am constatat _chiulasa_ era suspect de curata fata de restul componentelor auxliare de pe langa motor ,furtune,accesorii etc ....deci clar a mai fost desfacut .. Si de aici a inceput aventura ,volanta+ambreiaj ,rulment presiune,fulie vibrochen,suporti motor suporti cutie ,etc ....sa ne dam seama pana la urma ca un "Dorel" care a desfacut initial motorul la tras prost la punct Chiar ca e un defect unic ,sa fi vazut cum facea masina la cald cand lasa-i ambreiajul ,aveai impresia ca se rupe caroseria in doua ...... Asa ca o concluzie ,un mic detaliu poate conta enorm de mult
  7. Salutare colegii ,am rezolvat masina pana la urma si poate pe viitor daca mai pateste cineva sa stie . Dupa ce sa desfacut toata masina investigat fiecare piesa ,problema a fost ca motorul cand a mai fost desfacut sa tras prost la punct si anume arbori echilibratori de la pompa de ulei .Ei se blocheaza cu un dispozitiv ca un impus si trebuie orientati in partea de jos . Am montat tot inapoi pe masina ,motor cutie ,cardan ,etc ,masina merge impecabil .
  8. Cardanul cand e defect vibreaza si in mers mai ales cand cresti viteza exponential ,la mine nu e cazul ,in merge masina nu vibreaza deloc indiferent de viteza
  9. Am schimbat alt service ,au demontat iar cutia jos ,kitul este ok ,problema ii alta ,vibrochenul are o miscare axiala ,fata spate ,ei zic ca ar fi cuzinetii axiali ,motorul l-au dat astazi jos ,maine urmeaza disecarea lui sa vedem ce e dus ....
  10. Da initial am crezut ca e din cauza volantei ,dar se pare ca nu sa rezolvat problema
  11. Bunw ziua de curand am o problema destul de urata cu un bmw e60 motor m47 163 cp .La rece are o vribratie puternica tremura toata masina ,cand calc ambreiajul dispare si functioneaza normal ,in mers merge perfect ,cutia merge perfect . La rece e cum e ,dar dupa ce se incalzeste masina e si mai puternica vibratia la relanti fara sa calc ambreiajul.Daca il calc nu mai face,cand il las isi schimba inclusiv motorul turatia si incepe vibratia . Am schimbat volanta + ambreiaj nou,suporti motor,fulie vibrochen ...Nu stiu ce sa ii mai fac ...
  12. nu cred ca e sonda ,daca era sonda varia turatiile la relatiu ,pe cand la mine ele sunt normale..........apropo tot un is e si ameu :twoup:
  13. Ieri dupa nenumarate posturi citite ,m-am decis sa fac cum zicea colegul marius , sa alimentez din alta parte Am fost de am bagat 15 l de carrera 100(OMV) ........deci nu va zic ,merge masina de rumpe ,parca trage mai bine ,pur si simplu mananca asfaltul .........mai are cate o scapare dar foarte rar.....ieri de ex am umblat cam toata ziua ,si s-a simtit o sacadare cand am calcato brusc la o depasire Se pare ca pana la urma am dat de capat .....aa si chestia cu uleiul in toba :twoup:))....Rhaziel avea dreptate, credca de la benzina tampitilor astia de la Petrom care era plina cu apa ,deoarece chestia aia lichida si neagra era inodora ...si era apoasa. Totusi mi-am facut programare sa o pun pe tester sa vad daca nu a afectat ceva intre timp ..:| Deci sfatul meu e sa feriti benzinariile Petrom,Lukoil sau alte tampenii ......Chiar daca trebuie sa fac 38 de km(dus-intors)special pentru a alimenta am sa o fac pentru sanatatea motorului meu ........
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.