Jump to content

Vibratie puternica relanti


Recommended Posts

Bunw ziua de curand am o problema destul de urata cu un bmw e60 motor m47 163 cp .La rece are o vribratie puternica tremura toata masina ,cand calc ambreiajul dispare si functioneaza normal ,in mers merge perfect ,cutia merge perfect .

La rece e cum e ,dar dupa ce se incalzeste masina e si mai puternica vibratia la relanti fara sa calc ambreiajul.Daca il calc nu mai face,cand il las isi schimba inclusiv motorul turatia si incepe vibratia .  Am schimbat volanta + ambreiaj nou,suporti motor,fulie vibrochen ...Nu stiu ce sa ii mai fac ...

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, comandox said:

Da initial am crezut ca e din cauza volantei ,dar se pare ca nu sa rezolvat problema 

Dupa descrierea ta volanta pare a fi, dar daca zici ca ai schimbat tot kitul…ori ceva nu a fost montat bine ori este alta problema. 
Tind sa cred ca tot la service rezolvi problema. 
Cand ai fost la service le-ai zis celor de acolo direct sa iti schimbe kitul sau le-ai spus ca ai o problema cu vibratia ?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Eu la E90 am avut o problema similara, cu o vibratie destul de enervanta care disparea cand apasam ambreiajul. Am schimbat kit  ambreiaj + volanta luk, vibratia s-a diminuat dar a ramas.

Initial am crezut ca n-au montat la service ceva bine. Dupa cateva luni, la o revizie facuta la reprezentanta, am schimbat cardanul spate la recomandarea celor de la service care au zis ca are joc destul de mare, si atunci a disparut si vibratia in cazul meu.

Link to comment
Share on other sites

On 1/26/2023 at 3:40 PM, Mircea-Si said:

Suporti cutie + motor si apoi volanta. Daca e volanta mai las-o pana iti rupe arborele cotit.

 

On 1/31/2023 at 12:17 AM, dragosRDK said:

Salut,

Eu la E90 am avut o problema similara, cu o vibratie destul de enervanta care disparea cand apasam ambreiajul. Am schimbat kit  ambreiaj + volanta luk, vibratia s-a diminuat dar a ramas.

Initial am crezut ca n-au montat la service ceva bine. Dupa cateva luni, la o revizie facuta la reprezentanta, am schimbat cardanul spate la recomandarea celor de la service care au zis ca are joc destul de mare, si atunci a disparut si vibratia in cazul meu.

 

Cardanul cand e defect vibreaza si in mers mai ales cand cresti viteza exponential ,la mine nu e cazul ,in merge masina nu vibreaza deloc indiferent de viteza 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare colegii ,am rezolvat masina pana la urma si poate pe viitor daca mai pateste cineva sa stie .

   Dupa ce sa desfacut toata masina investigat fiecare piesa ,problema a fost ca motorul cand a mai fost desfacut sa tras prost la punct si anume arbori echilibratori de la pompa de ulei .Ei se blocheaza cu un dispozitiv ca un impus si trebuie orientati in partea de jos .

   Am montat tot inapoi pe masina ,motor cutie ,cardan ,etc ,masina merge impecabil .

 

 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, comandox said:

Ei se blocheaza cu un dispozitiv ca un impus si trebuie orientati in partea de jos .

Ce problema ai avut inainte la motor incat acei arbori balansieri (echilibratori) s-au dereglat?

Nu cred ca au treaba cu pompa de ulei. Aia au treaba cel mai probabil cu balansarea motorului in ansamblu! Inteleg ca mecanicul ti-a explicat cum a putut mai bine si mai apoi tu ne explici noua, ceea ce e foarte bine si de laudat. 

Inca o data, la ce s-a umblat serios la motor ca sa ajungi acolo la arborio aia..?

Cati km ar avea masina acum in total?

 

Problema asta a ta e cumva unica in ultimii 6-7 ani, cel putin de cand intru eu aici, de aceea ar fi interesanta de aflat cauza. 

Si am un motor ca ala caruia i s-au schimbat de doua ori kitul ambreiaj si volanta in viata lui; si e foarte aproape de 500k km fara vreo problema din partea acelor arbori. Asa ca kitul ambreiaj si volanta nu afecteza arborii balansieri in principiu..

Nu s-a inteles clar ce este acela dispozitiv ca un impus?

(Exista cheie imbus.. dar din nou nu cred ca e atat de simplu de balansat arborii aia ce's bagati in motor pe partea opusa filtruul de ulei, adica pe langa tubina in blocul motor..)

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Am văzut si eu acei arbori balansieri, când am luat al 2 le-a motor pentru N47, pe cel vechi l am făcut bucăți s al vand asa si am văzut acei arbori. 
 

Cineva a venit la mine si a vrut blocul motor ca cică arborii lui aveau joc prea mare si de acolo vibrații, însă a zis ca al meu e ok, dar tot are puțin joc. 
 

I am explicat la momentul ala ca aia cu siguranța nu sunt perfect stabili fără joc, e normal sa aibă o toleranta foarte mica ca tocmai sa balanseze. 
 

Si pe mine ma interesează toate detaliile, mecanicul mai făcuse treaba asta? 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/27/2023 at 3:15 PM, enders said:

Astea le-ai schimbat din cauza tremuratului ?

@enders ti-a pus intrebarea FATALA in Ianuarie pe 17!

Vibratia ERA INAINTE de a te apuca de presupus volanta ca ea vibreaza.. 

VOLANTUL NU SE APUCA DE VIBRAT DE NEBUN si mai ales DUPA ce apesi ambreiajul. ..mai vibreaza dar cand e uzat chiar la cuplarea discului ambteiaj, adica depresarea pedalei ambreiaj.. dar ala e alt simptom, distinct in manifestare.

Ca pana la urma nu e decat o "fieroaca" grea tinuta de 6 suruburi si UN AX (axul cutiei de viteze) cu UN RULMENT (in care se sprijina acel ax) infipt in ea in permanenta cat cutia e la locul ei stransa pe blocul motor de alte n'spe suruburi, mai lungi mai groase.. si TOT VOLANTUL e OBLIGATORIU BALANSAT PERFECT inainte da a fi pus pe raft la vandut.. asa ca problema ta a fost de la inceput acei arbori care nu stim inca ce i-a suparat..

24 minutes ago, WIN60 said:

Am văzut si eu acei arbori balansieri, când am luat al 2 le-a motor pentru N47, pe cel vechi l am făcut bucăți s al vand asa si am văzut acei arbori. 

Cre'ca au toate motoarele diesel de la E46 incoace acei arbori.

Interesant e simptomul. L-a descris foarte bine autorului topicului; vibratie mai mare si si mai mare la cald dupa apasarea ambreiajului. Intrebarea ar fi ,o fi si in mers, orice viteza???

Ca vibratie e si la plecarea de pe loc cand arcurile volantului sunt slabite... dar aia este cand incerci sa pleci de pe loc... si apare dupa 100-150k km.. de la pus pe masina.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 2/26/2023 at 10:07 AM, bimmer90f30 said:

Ce problema ai avut inainte la motor incat acei arbori balansieri (echilibratori) s-au dereglat?

Nu cred ca au treaba cu pompa de ulei. Aia au treaba cel mai probabil cu balansarea motorului in ansamblu! Inteleg ca mecanicul ti-a explicat cum a putut mai bine si mai apoi tu ne explici noua, ceea ce e foarte bine si de laudat. 

Inca o data, la ce s-a umblat serios la motor ca sa ajungi acolo la arborio aia..?

Cati km ar avea masina acum in total?

 

Problema asta a ta e cumva unica in ultimii 6-7 ani, cel putin de cand intru eu aici, de aceea ar fi interesanta de aflat cauza. 

Si am un motor ca ala caruia i s-au schimbat de doua ori kitul ambreiaj si volanta in viata lui; si e foarte aproape de 500k km fara vreo problema din partea acelor arbori. Asa ca kitul ambreiaj si volanta nu afecteza arborii balansieri in principiu..

Nu s-a inteles clar ce este acela dispozitiv ca un impus?

(Exista cheie imbus.. dar din nou nu cred ca e atat de simplu de balansat arborii aia ce's bagati in motor pe partea opusa filtruul de ulei, adica pe langa tubina in blocul motor..)

Masina asa am cumparat-o ,initial am crezut ca sunt cuzinetii axiali .Practic stiam ca am de desfacut motorul .

 

Din ce am constatat _chiulasa_ era suspect de curata fata de restul componentelor auxliare de pe langa motor ,furtune,accesorii etc ....deci clar a mai fost desfacut ..

Si de aici a inceput aventura ,volanta+ambreiaj ,rulment presiune,fulie vibrochen,suporti motor suporti cutie ,etc ....sa ne dam seama pana la urma ca un "Dorel" care a desfacut initial motorul la tras prost la punct 

Chiar ca e un defect unic ,sa fi vazut cum facea masina la cald cand lasa-i ambreiajul ,aveai impresia ca se rupe caroseria in doua ......

   Asa ca o concluzie ,un mic detaliu poate conta enorm de mult 😎👍

 

 

  • De acord! 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, comandox said:

Chiar ca e un defect unic ,sa fi vazut cum facea masina la cald cand lasa-i ambreiajul ,aveai impresia ca se rupe caroseria in doua ....

Eu apreciez ca ai revenit si explicat in detaliu din nou. Este un defect destul de unic si prin aparitia pe acest forum si prim simptom! 👍

O sa incecr sa il tin minte sa il pun si sub nasul altora cand e cazul. Multumim.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.