Jump to content

handyman

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw

handyman's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. mersi cred ca asta e. foarte de ajutor linku-rile cred ca este ca si rezolvata problema. mersi incaodata
  2. este un E46 . cred ca am pus topicul gresit. si mersi pentru indicatii o sa verific. debitmetru schimbat recent asa ca o sa verific si acolo.
  3. buna. am un BMW E46 1.9 benzina din 99. pornesc dimineata, porneste normal iar dupa o secunda acul de la turometru oscileaza un pic si apoi scade brusc si se apreste motorul. cateodata face la fel si a doua oara dar a trei oara porneste si apoi se comporta normal, adica acul de la turometru se stabilizeaza pe 800.multumesc anticipat :twitch:
  4. poate sa m-ai discutat imi cer scuze dar eu nu am gasit. am un bmw e46 1.9 benzina din 99. iarna asta nu l-am folosit aproape deloc , il mai porneam in fiecara saptamana vreo jumate de ora. acuma cand am inceput sa il folosesc din nou, am observat ca daca il accelerez peste 3500 rotatii se aprinde becul la antiderapare, si parca nu mai trag rotile,exact ca si cum ai derapa, accelera in gol .si asta se intampla pe asfalt .multumesc pt ajutor :logik:
  5. pt ca mi dus debitmetru si nu se accelereaza.maine imi ajunge debitmetru si pana soseste ma duc cu mufa scoasa ,consuma cu un litru mai mult ,dar asta numai pana maine.
  6. daca nu as apasa acceleratia mai tare eu cred ca s-ar opri.iar la relantiu are niste fluctuati la pornire cateva secunde dar asta cred ca din cauza ca imi este scoasa mufa de la debitmetru de aer. :twoup: oare sa fie asta problema trepidatului ?
  7. nu stiu daca s-au mai postat intrebari despre aceasta problema dar daca stie cineva poate ma ajuta si pe mine. in vitaza 1 si in marsarier motorul are tendinta de a se opri, si atunci trebuie accelerata mai tare si ambreaju lasat mai repede. e46 1.8i 99'
  8. Eu vad doua chestii aici: Ori nu este aerisita corespunzator instalatia ori ai pus prea mult antigel. Aeriseste instalatia corespunzator si verifica nivelul. In general barbotarea nu se aude. Verifica cu motorul rece daca ai asa numitele "furtune supte"...in special ala gros din partea de sus a radiatorului. daca da, inseamna ca ai prea mult antigel..... Off topic: fara rautate...foloseste si tu semnele de punctuatie ca sa fie mai usor sa inteleaga lumea. imi cer scuze pt lipsa semnelor de punctuatie,dar era foarte grabit. mersi de informatie
  9. e46 318i (1898 cm3) 1999 salut va rog sa ma ajutatii si pe mine cu o problema de curand mi-am schimbat vasul de expansiune pentru ca crepase ( unii spun ca din cauza ca anul trecut mi s-a spart un furtun din spatele motorului am pierdut toata apa si mi-a incalzit motorul dar de atunci am schimbat garnitura de _chiulasa_ si rectificat _chiulasa_ sau se putea sparge din cauza capacului de pe vasu de expansiune care nu elibereaza presiunea in exces ) acuma am schimbat vasu de expansiune si am pus unul pe original cu tot cu capac nou si nu mai am nici o problema, intrebarea mea ar fi de ce uneori la pornire ( nu am observat daca doar la rece sau la cald ) se aude de la vasu de expansiune cred o barbotare, bolborosire a apei. As fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta cu ceva informati sau daca cineva am mai auzit de aceasta problema :twoup:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.