Jump to content

stefan_muschi

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320d

stefan_muschi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. mai intai dati aeroterma jos si curatateo posibil sa intre mizeri sa sa faca zgomot
  2. salut nu vreau sa te dezamagesc dar cu trepidatu e volanta 100% sunt mecanic si fac doar bmw ma pasioneaza foarte mult eu am un e46d si acum 1luna aceiasi problea sa rezolvat kit 21mil de la luk si merge parfum ar trebuii sa o iei logic de ce atunci cand calci ambreajul si iei piciorul nu mai face nu te juca poti rupe vibrochenul verifica si fulia de la arbore este foarte inportanta centreaza motorul in mers fulia din fata de la arbore si cu volanta srb_alex nu se referea la EGR ci la termostatul EGR ai doua unul descide la 90 ala principal si ala de la EGR la 70
  3. salut am un bmw e46d din 2000 am schimbat electroventilatorul compresorul si filtru de condens de la ac si senzorul de pe el toate noi niciun rezultat la plecarea de pe loc se opreste comresorul cam 10 secunde apoi porneste la loc este enervant mai ales cand stai la coloana si te misti des deoarece are timbul ala cand baga cald si apoi iar rece si tot asa daca plec cu ia incet fara sa o turez nu se opreste daca o turez la 1300 la plecarea de pe loc se opreste am scos muva si am masurat si cand plec tare se opreste alimentare la comresor de 12v apoi revine daca stau pe loc nu are nimic pot sa o turez cat vreau doar cand plec de pe loc am crezut e e vrun fir care atinge pe undeva cand se misca motorul dar nimic
  4. sal am un e46d din 2000 de cateva zile am si eu o problema cam mare cand masina statea oprita in curte m-am trezit cu semnalele de pe aripi si dreapta fata aprinse am pornito nimic am scos borna si am puso la loc nimic am luat toate sigurantele la rand si am vazut ca atunci cand o scot pe aia mare de 50a care este pt ventilatie se sting am desfacut si butonu avarie si ceasurile de bord si releul de semnalizare tot aprinse stau si cand are el chef se stinge cand are chef se aprinde
  5. sal da aceasi problema am avut si eu ridica capota in partea dreapta sus langa lichidul de frana este o cutie neagra unde este si calculatorul deschideo si vesi ca e un releu alb mare sau negru depinde din ce an este sfatul meu ial nou sau de la dezmembrari sa il pui acolo sa porneasca ca eu am luat teapa am luat de la dezmembrari cu 200ron si nu a mers am schimbat si senzorul de pe _chiulasa_ am crezut ca e ala de vina si nimic apoi am luat un releu nou si este ok asta in cazu in care ai verificat bujiile si sunt ok prima oara iao cu verificat bujii
  6. nu este diferit nici injectia nici aprinderea la injectie difera decat injectoarele
  7. nu iti mai incarca alternatorul dai frumos alternatorul jos desfaci capacul din spatele alternatorului si acolo este o placa cu releul de incarcare si carbunii le dai jos si iei altele cu 200ron si ai scapat de problema
  8. pai tocpai daia eu nu cred ca temeratura este de vina la benzina nu conteaza temperatura la tine se dezamorseaza pompa cu cat o lasi mai mult cu atat porneste mai greu pt ca se duce benzina din filtru si pana se umle dai la automat
  9. releul pica pe almeu lam schimbat am cumparat unu de la desmembrari si nu merge azi am fost la fratimiu si i lam luat pr al lui de pe masina al meu merge la el al lui la mine nu sonda aia de temperatura am schimbato la bavaria noua bujiile sunt noi BOSCH idea e ca pe acel fir care vine din calculator masor dimineata cand e rece si vine tensiune dar daca are cateva grade nu mai vine tensiune deci excludeti buji releu sau siguranta deci nu e asa simplu
  10. nare treaba electromotorul la mine invarte de fuge motorul de pe masina daca ii tin eu alimentarea la bujii porneste la sfert orcand
  11. inainte de a schimba bateria ia un aparat de masura si vezi daca pornita trebue sa ai minim 14.3v daca ai mai putin sau fluctuari de tensiune da alternatorul jos dai 200ron la un magazin de piese auto pe un releu de incarcare cu tot cu carbuni si cu dioda sar putea ca , cateodata sa incarce cateodata nu din 2 motive alternatorul are 2 carbuni ala de sus totimpul se consuma mai repede fara ala nu incarca 14.3 daca e tocit aproape de maxim atinge cand e rece si cand se incalzeste umpic nu mai atinge sau releul de incarcare e dus tocmai daia este cu totu carbuni cu releu asa vin daca era dusa bateria nu mai mergea deloc nu doar cand vroia ia
  12. nustiu ce sa mai fac ma gandeam sa schimb acum si senzorul de temperatura exterior ala de la roata ar fi ultima solutie care imi trece prin cap daca nu resoftatu
  13. da am luat releul si sonda de temperatura de pe o masina care mergea de la dezmembrari idea e ca am masurat virul care vine de la comanda calculator la releu si pe ala nu mai vine tensiune cand se incalzeste putin
  14. ai verificat daca nu cumva se dezamorseaza pompa de benzina pentru mai multa siguranta ia o supapa de sens este 30lei si puneo inainte de filtru de benzina pe furtunul de tur ala care trage benzina din rezervor
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.