Jump to content

missouri

Members
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

missouri's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. merci pt sfaturi, ma duc sa-i fac geometria, pt caseta , ma mai gandesc...
  2. am o bataie in partea dreapta, ma duc la mecanic ( recomandat de un prieten) imi spune ca este un cap de bara, cumpar capul de bara, bieleta, dupa ce imi le schimba , bataia imi persista, imi spune ca de fapt problema e caseta de directie, acum am un joc mic in volan, si imi trage putin dreapta, pot sa-i fac unghiul de fuga pana schimb caseta de directie? noua nu prea ma gandesc , ar merita una second sau o reconditionare? sunt cam la aceeasi bani astept pareri, merci masina e un E39, 2000
  3. salut, spune-mi te rog in ce stare e caseta de directie?
  4. am avut o problema asemanatoare acum 2 ani, am schimbat fisa 2 si 4 , asta dupa ce i-am facut testul la AB, du-te si fa un test, nu te costa mult, doar nu te apuci sa schimbi piese dupa ureche
  5. azi am ajuns in sfarsit la Bavaria, am facut din nou testul , mi-a dat 2 erori care au fost sterse, aerul circula normal, turbina nu are nici o problema, masina merge ca noua, nu mi-a venit sa cred ca am scapat asa ieftin :blink: (87 lei testul), nu credeam ca resetatul erorilor are o asa influenta mare la mersul motorului
  6. e foarte simplu: sa-i faca un test la AB ptr debitmetru si electrovalve(turbo si EGR) si un test unde sa-i masoare presiunea din turbina, asta ptr lipsa de putere, iar la suierat verifica bine furtunasele din jurul turbinei pret debitmetru cca 1200lei, pret turbina second cca 450e
  7. Revin cu noi informatii, au trecut 2 saptamani de cand am schimbat piesele, dar a aparut o noua problema :blink: : cand accelerez progresiv mai lent, masina are mici ezitari intre 1500-2200 rot/min, parca are un prag, dar daca o accelerez brusc urca in turatie destul de bine, asta se intampla mai mult cand motorul este incalzit din cate am observat si la orice treapta de viteza, am accelerat si la relanti, la fel, intre cca 1500-2200, motorul are un mic tremurat, atunci cand urc mai tare in turatii, ezitarea este apropae insesizabila, v-am mai spus ce am schimbat: debitmetrul , electrovalva de la turbina, si de la EGR, sa fie oare de vina turbina?
  8. am avut cam aceeasi problema cu 520d E39, nu-mi tragea intre 2.000-3.000 t/min, am fost la test, apoi am schimbat debitmetrul, electrovalva EGR, electrovalva de la turbina, si am si curatat turbina succes
  9. azi am rezolvat problema, am schimbat debitmetrul, electrovalva EGR, electrovalva de la turbina ( cost total 1.200 lei), masina merge f. bine merci tuturor pentru sfaturi
  10. Azi am fost la Bavaria Cta, i-am facut un test ( 120 lei) si mi-a dat urmatoarele eroari: - debibmetrul de aer admis - regulator de presiune ( si de la turbo si de la EGR) pret factura proforma 1.800 lei, mi s-a spus ca turbina nu are nici o problema Pana la urma tot debibmetrul a fost de vina, sapt viitoare iau piesele si le schimb, sper sa se revolve, va tin la curent weekend placut tuturor
  11. Poate sa-mi spuna cineva in Constanta unde pot reconditiona turbina?
  12. merci ptr informatie, deja am trimis mail la mai multe parcuri de dezmembrari si nu stiam la ce preturi sa ma aste
  13. am sunat la Azca in Constanta, de acolo mi-am comandat si placutele (fata+spate 390 lei), mi-a cerut seria sasiului dar nu aveam talonul si am cerut un pret estimativ, mi s-a spus 2000-3500e
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.