Salutari, am o ciudatenie electrica la care nu pot gasi o logica nici macar dupa ce am citit pe forum tot ce am gasit referitor la probleme survenite din aceasta cauza. Dupa ce imi aparea eroarea de airbag pe bord, imi dispareau comenzile de pe volan si nu mai mergea claxonul am fost ferm convins ca este vorba de acel ''slip ring'' problematic la mai multe masini. Insa problemele au continuat cu disparitia comenzilor chiar si de pe unitatea de Radio/CD, chiar daca acesta functiona in continuare pana la oprirea masinii. De asemenea dispareau si comenzile de BC de pe unitatea centrala si ceasul. Totul a culminat acum doua zile cu ramanerea pe pozitia de aprins a stopurilor de frana... Toate acestea revin la normal doar intr-o anumita pozitie a cheii de contact, si asa am zis ca sigur este vorba despre ''ignition switch'', dar ieri am descoperit ca unul din releele aflate in spatele masinii in zona cu sigurantele cupleaza si decupleaza atunci cand se invarte contactul. Dupa ce am scos releul din soclu, problema cu stopurile de frana s-au rezolvat dar martorul de airbag a ramas aprins, mi-au disparut comenzile de pe volan si de pe consola centrala inclusiv radio cd, ramanand afisat doar ceasul. Mentionez ca releul nu este defect fiindca l-am shimbat cu un releu identic simtomele fiind aceleasi ceea ce ma duce cu gandul la un scurt circuit. Poate acest scurt circuit veni din ''slip ring'' sau ''ignition switch'' ? A mai avut cineva un caz similar ? Multumesc anticipat