Jump to content

AndreiBAndy

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea

Previous Fields

  • Masina
    320D E46

AndreiBAndy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Vand jante aliaj de 16' de pe seria 3. Sunt luate de pe modelul E 46. Se vand fara cauciuc. ( pe 2 mai sunt cauciucurile 205/55 R16; dar unul are galma si amandoua sunt uzate iar de pe 2 au fost date jos cauciucurile ) Prezinta putine urme de uzura se va observa si in poze. Pret 250 E + Transportul (in Oradea predare personala) Nr tel: 0770697537 ( daca nu raspuns inseamna ca sunt la lucru si in timpul programului nu pot folosi telefonul mobil ) Mail: andrei.birta86@gmail.com
  2. Eu am gasit un ventilator in dezmembrari si l-am luat ; inca e in perioada de proba si cred ca il returnez ca acesta nu se invarte de fel. Nici cand dau drumul la clima nu am vazut sa se invarta si din cate stiu trebuie sa porneasca imediat ce e activata clima. Plus de asta clima cand stau pe loc da aer cald si scoate si compresorul zgomot mai ciudat .. cred ca se face presiune in instalatie fiindca nu se raceste .. sau ma insel si nu e obligatoriu sa porneasca ventilatorul cand e clima pornita ?
  3. La mine baga aer rece doar cand masina e in mers . Cand stationeaza baga aer cald si din cand in cand baga si rece .. Sau cand are ea chef baga rece .. La frigotehnist am foat .. Am avut deosebita placere ca atunci sa mearga clima si cand era oprita masina si a testat doar cu un aparat temperatura ce iesea pe fante si atat .. Nu a verificat presiune .. Etc ca a zis ca nu e necesar ... Ce sa fac .. Siguranta 28 am verificato si e ok . Aceea zicea pe panou ca e de la Clima ..
  4. Am incercat sa ma interesez de pretul unui ventilator nou si din cate am inteles a gasit doar cu 7 palete si carcasa metalica. A meu are 6 palete si carcasa de plastic. A cautat si dupa modelul de motor M47 care il am eu si a cautat si dupa 2 coduri de piesa si anume : 17 11 7 801 423 si 17 00 2 246 779 dar a spus ca tot acelasi ventilator ii aparea cu carcasa metalica si 7 paleti. Eu din cate am inteles acel modem de ventilator nu mi-ar fi bun mie.
  5. Dar legat de EcoTuning .. Si-a facut cineva sau stie cineva cum se comporta in realitate o masina cu resoftarea aceasta ? Info de pe un site legat de ecotuning: "Ecotuning (sau Ecologic Tuning, sau Low Tuning ) este o metoda asemanatoare Chiptuning-ului. In ambele cazuri se modifica softul de gestiune, doar ca la ‘Ecotuning’ se urmareste mai mult scaderea consumului, decat cresterea puterii. Consumul de carburant, astfel poate sa scada, la motoarele supraalimentate cu pana la 20%, iar la motoarele aspirate cu pana la 5%. Aceasta operatiune se adreseaza in mod special persoanelor care parcurg multi kilometri si sunt multumiti de performantele intiale ale automobilelor folosite. De retinut faptul ca in urma operatiunii de Ecotuning, puterea initiala a masinii NU scade, ci din contra, poate sa creasca, insa putin!"
  6. Stiu ca nu s-a mai vb de mult dar totusi intreb si eu .. Si-a facut pana la urma cineva acest EcoTuning ?? se simte ceva diferente la mers / consum ? Vreau sa ma documentez bine pe tema aceasta si de aceea intreb daca si-a facut cineva si poate sa imparta informatiile cu noi. Nu mai spune nimeni nimic ?
  7. Asta ziceam si eu ca e mica distanta dar chiar s-a intamplat .. si chiar nu glumesc si nu exagerez cand zic chestia asta cu consumul .. toata lumea zicea ca e din cauza motorului aspirat.
  8. Doar in bord a scazut sau "la pompa" sa zic asa .. Fiindca si mie la Bora in bord imi era consumul cam la fel dar la pompa .. cred ca in afara consuma 10 % ) Si de aceea sunt curios fiindca mie nu imi place sa dau un ban pe ceva ce imi va aduce costuri suplimentare in viitor ce din contra vreau ceva ce sa reduca consumul Tin sa iti multumesc ca mi-ai raspuns privind solicitarea mea cu rezultateul obtinut de tine si astept cu nerabdare daca se poate si informatia solicitata mai sus ( de la pompa sau din bord e informatia privind consumul )
  9. Inainte de rezolvarea problemei cand accelerai ti se bloca cateva momente si tie acul de consum intre 10 si 20 % si crestea cand urcau turatiile ?? Si la turatii mici daca accelerai brusc nu urca consumul la 20 ce crestea pana la o valoare se bloca sau crestea incet dupa care sarea la 20 si masina pleca ??
  10. Si eu sunt in dilema cu resoftarea la 320d 1998 Nfl 136 Cp fiindca am avut o Bora din 2001, motor 1.9 SDI 68 Cp (fara turbo) si i-am facut cip. Diferenta sa vazut la masina .. tragea mult mai bine .. dar am facut un drum de Oradea - Budapesta si inapoi si mi-a consumat aproape tot rezervorul (a ajuns pe rosu deja cand eram la 10 km de vama). Nu am condus agresiv deloc ce chiar in limite pe computerul de bord aveam consum cuprins intre valorile 5.2% - 6.6%. Inainte de resoftare pe acelasi traseu cosuma aproape jumate de rezervor. Cei cu care m-am consultat in perioada aceea mi-au spus ca de vina e motorul ca nu are Turbo si ca daca era TDI sau orice alta masina cu Turbo ii scadea consumul sau ramanea la fel. Ideea e ca in bord era cam la fel ca si inainte de cip .. poate putin mai mare ; dar in realitate .. consumul era enorm. In oras (Oradea) sincer sa fiu nu prea am simtit diferenta de consum cu soft .. dar cand paraseam orasul era jale .. am fost nevoit sa ma duc sa imi scoata softul si sa il reinstaleze pe cel original. La fel si acum daca fac drum de Oradea - Budapesta si inapoi cu Bmw`u tot cam jumatate de rezervor consuma (in conditii normale de condus). De aceea as dori si eu o parere cat se poate de reala in privinta consumului. Eu de atunci am ramas socat si blocat pe ideea ca : " putere mai multa nu scoti din aer .. pentru putere mai multa implicit vine si carburant mai mult consumat ". Ceea ce inseamna ca inca nu cred ca daca am turbo pe masina actuala, va rezolva problema cu consumul care am avut-o la Bora fiindca nu avea turbo si aspira mai mult aer ca sa faca arderea combustibilului in plus introdus. Doresc o parere cat se poate de sincera sa stiu daca se merita sa strang bani pt asa ceva sau nu .. ideea de un consum mai mic cum e in reclamele care si le fac cei care fac resoftare ma incanta .. dar nu le pot crede inca acele reclame. Am mai auzit si eu din alte parti ca masinile ies din fabrica cu ~80 % din putere si softarea safe le-ar duce undeva la 95% .. evident piesele se vor uza altfel daca folosesti intruna puterea in plus .. dar momentan pe mine ma intereseaza consumul fiindca vreau sa imi pot folosi masina in continuare dupa o eventuala resoftare fara sa scot bani in + pe motorina. Astept cu nerabdare raspunsuri/pareri.
  11. Am mai facut un experiment si am ramas putin nedumerit. Din cate stiu siguranta de 50A .. cea mare din panoul de sigurante .. e pentru electroventilator. Am scos siguranta dar nebunu` se invarte intruna .. e ok oare ???
  12. Atasez 5 poze cu valorile obtinute la masurarea curentului care ajunge la mufa care face legatura cu ventilatorul Poza 1 este rezultatul intre + si - la mufa cu contactul pus :12.59 V (valoarea e mai mare cu motor pornit deoarece intra incarcarea si valoarea e undeva la 14 V dar nu am mai atasat si acea poza) Poza 2 este valoarea intre + si firul de semnal cu contact pus : 7.22 V (si cu motor pornit valoarea e ~ aceeasi - la afel si daca pornesc clima) Poza 3 este vaolarea intre - si firul de semnal cu contact pus : 5.34 V (si cu motor pornit valoarea e ~ aceeasi - la fel si daca pornesc clima) Poza 4 este valoarea intre + si firul de semnal cu cheia scoasa din contact : 0.00 V sau 0.01 V am obtinut Poza 5 este valoarea intre - si firul de semnal cu cheia scoasa din contact : 0.00 V sau 0.01 V Daca masuram valaorea intre + si - cu contact scos tot 12.59 V am obtinut. Cand era totul ok din cate imi aduc aminte ca am mai avut probleme dar atunci nu pornea ventilatorul aveam 12 V cu cheia scoasa intre - si semnal. Atunci era un circuit intrerupt la modul care a fost rezolvat prin desfacere circuit si verificat (lucru care a fost veridficat si acum dar nu am probleme pe modul in urma testului facut doar cateva contacte oxidate care au fost curatate si refacute) Daca aveti un aparat de masura si electroventilatorul va functioneaza ok (pe un e46); am rugaminte sa verificati ce valoare obtineti intre - si firul de semnal si + si firul de semnal cand e cheia scoasa din contact; sa imi spuneti daca aveti 12 v sau aveti ca si la mine 0V sau 0.01V . Sunt curios daca ma insel sau daca am uitat eu chiar de tot ce valori am avut eu data trecuta cand am masurat si era ok electroventilatorul. Va multumesc anticipat !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.