Jump to content

Alexaaandru

Members
  • Posts

    62
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila/Brasov

Contact Methods

  • Yahoo
    alexandrufrigioiu@gmail.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d e90

Alexaaandru's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-7

Reputation

  1. Daca vrei sa faci o treaba buna sa nu mai ai probleme schimba tot chitul ambele lanturi +...Daca schimbi doar o parte este foarte probabil ca sunetul sa reapara destul de repede sau nici macar sa nu dispara,asta in functie de cat de grava este problema.
  2. Nu cred ca poti face ceva sa schimbi intensitatea luminii decat doar daca schimbi becul care produce lumina pentru angel eyes http://imageshack.com/a/img903/6665/7jJnhB.jpg Gasesti foarte multe tipuri,daca cauti pe net,sper sa iti fie de ajutor si mai gasesti ce s-a discutat pe prima pagina in josul topicului si pe urmatoarele pagini aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/104763-schimbare-bec-angel-eyes/
  3. Scuze pentru off topic:D,am gasit ceva interesant si concret si de aici am tras o concluzie pe care probabil ar trebui sa o trageti si voi: Sistemul de control al bujiilor, ca urmare a informației primite de la calculatorul de injecție, comandă activarea acestora în două faze distincte: pornirea motorului: în acestă fază bujiile sunt încălzite rapid pentru a asigura aprinderea amestecului aer-combustibil funcționare la rece: este faza ce urmează imediat după pornire și presupune utilizarea în continuare a bujiilor pentru a reduce zgomotul și emisiile de fum ale motorului Durata fazei de funcționare la rece, în care bujiile incandescente rămân activate, depinde de temperatura motorului și poate ajunge și până la 180 secunde. si o comparatie intre bujii sper sa va fie de folos in privinta alegerii producatorului de bujii. chiar daca este off topic ,baietii cu galeriile fateti o treaba grozava,imi place.
  4. Mi-e greu sa cred ca acestea se preincalzesc in momentul in care deschizi masina,ar fi utilizate de multe ori inutil(de exemplu deschizi sa iei ceva din masina sau deschizi si astepti in masina sau..multe alte cazuri),cu siguranta se preincalzesc dar probabil cad introduci cheia in contact/slot...dar la cele keyless entry este probabil sa se preincalzeasca cand deschizi usa.
  5. Daca s-a umblat la km sau la calculatorul masinii in momentul in care programul de diagnoza citeste arborele masinii trebuie sa dea o eroare ,cel putin in programul din reprezentata asa se intampla.Iar daca au fost facute orice tip de interventi ,de tip mecanic ,sau electronic ,toate sunt mentionate in istoricul vehiculului si se pot verifica dupa seria de sasiu.Mai nou la masinile dupa 2004stiu sigur se trec aceste date si in cipul cheii si se pot citi si de acolo ,iar dupa fiecare interventie receptionerul trebuie sa faca update la cheie pentru a fi memorate noile interventii.
  6. Operatiunea corecta si care da randament 100% de curatare a galeriilor de admisie si a chuilasei fara sa neceside demontarea chiulasei se face cu ajutorul unui compresor si a unui echipament special care include un aspirator cu doua capete in forma orificiilor din ciulasa si o gaura prin care se introduce o teava de la celalalt aparat care are un rezervor in care de preferat se adauga coaja de nuca pisata(sub forma de particule de nisip,acestea indiferent daca raman depuse sau patrund in camera de ardere sunt arse fara a produce daune)Prin acea teava se introduce sub presiune cu ajutorul unui pistol sau robinet aceste coji de nuca iar aspiratorul le trage pentru a nu se incarca sa ramana in exces.Pentru curatarea galeriei nu mai este necesar aspiratorul deoarece acestea ies pe cealalta parte,sau eventual se sufla doar cu un compresor la final.Dar in lipsa de aceste echipamente care nu sunt totusi imposibil de procurat sau de confectionat,se rezolva si cu soda sau solutii chimice.Ne descurcam cum putem nu:)
  7. Acest releu de care vorbiti voi nu este tocmai un simplu releu ,el este mai mult de atat ,este o unitate de control care indeplineste niste functii suplimentare fata de un releu si de aici si pretul mult mai ridicat fata de a unui simplu releu si da el alimenteaza bujiile cu 5V ,daca o sa incerci sa le verifici pe direct ,sa le demontezi si sa le alimentezi de la baterie(12,6Vincarcata complet)daca le ti mai mult de 5 secunde acestea cu siguranta se vor arde ,datorita puterii ridicate si incalzirii foarte rapide si peste limita admisa.
  8. Am 22 de ani si de doi ani ma numar printre posesorii de Bmw,sper sa nu fiu dezamagit si sa fiu nevoit sa schimb marca.
  9. Xjust - iti sustin afirmatia deoarece cu acelasi comportament am avut si eu neplacerea sa am de-a face la telefon,si cu aceeasi persoana m-am intalint apoi pentru a ridica comanda si am avut parte de acelasi comportament lipsit de respect! Doar la CarTempo Brasov Shmily-nu cred ca o persoana care ar fi arogant sau ar avea un comportament neadecvat ar mai si avea tupeul sa spuna ca nu a fost tratat corespunzator.
  10. Sa va spun sincer am stat ceva vreme prin service'ul ApanMotors Braila/Bmw (nu doar ca si client)si mi-a placut cum se lucreaza desi sunt pretentios,mai ales ca,cu orice problema ai merge nu pleci fara sa ti-o rezolve .Daca mergeti mentionati de receptie activa si cand predati masina este verificata ,iar apoi cand o preluati dupa finalizarea interventiilor va vor fi prezentate toate modificarile/reparatiile fie de catre mecanicul care a lucrat la ea fie de catre receptioner(in functie de cum doriti).
  11. Ce bujii i-ai pus? Si ce imi recomandati buji +releu
  12. La -29grade se vede ca era super frig pana si display'ul era inghetat,mi s-a intamplat si mie sa fie atat de frig incat sa mearga super greu navigatia.oricum la mine la -10grade nu o ia ,sau defapt o ia foarte greu dar nu are rost sa o omor.poate revin maine cu un video
  13. Salut ,am diagnosticat de curand masina si imi da toate cele 4 bujii si control unit defecte,tind sa cred ca este modulul busit dar este foarte probabil sa fie si bujiile fiind din 2005...voi ce credeti,nu imi spuneti "mai bine sa fi sigur schimba si bujii si unitate de control"ca asta clar ar rezolva problema.Noptile acestea au fost -10.-15grade si a pornit super greu,desii am lasat sa imi apare de cel putin 5 ori semnul de la bujii in bord si apoi am apasat ambreiajul...
  14. tot e90 2005 e si al meu am optiunea dar nu cred functioneaza...
  15. Am si eu o intrebare ,am cautat in acest topic dar nu am vazut sa se fi adus in discutie.La unele bmw'uri exista functia volume speed dependent(adica volumul in functie de viteza pe care o ai )se poate regla pe o scare de la 1 la 5 sau ceva de genul eu am reglat-o la maxim din navi este pe undeva prin meniu dar nu se intampla nimic cand creste viteza sau scade am reglat-o si la minim si tot nimic,stie cineva care este treaba ,mi-a trecut acum prin cap ca ar putea functiona doar cand cruise control este activat si cresti sau scazi viteza.cineva cu vre-o idee:D?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.