Jump to content

Demonel

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bacau
  • Interests
    BMW E46 320D 2004

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320 D

Demonel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Probabil ca se gandeste la inghetatul apei in cazul unor temperaturi de genu : -10 , -15 , etc , care trec masina printr-o stare de "soc" , care nu stiu exact daca sunt benefice acesteia. Dar exact cum ai zis si tu , atata timp cat vorbim despre vopsea , tabla .. cred ca este mai bine sa o speli decat sa o lasi cu sare pe ea ..
  2. Ms frumos , dar nu sunt adeptul modelului cu piele integral.
  3. Vroiam sa adaug si faptul ca m.ar interesa si scaune recaro semi-piele , nu neaparat alcantara.
  4. da , logic , ai schimbat pentru stresul care putea genera
  5. Din cate stiu , fulia e aproape pe duca atunci cand are joc. De la semnele de uzura la joc , este putina cale de batut .. Oscilatiile acesteia fata-spate anunta perioada de schimb a piesei.
  6. Dar in momentul in care ai schimbat garniturile respective la turbo , ai gasit ulei in turbo ? Ma refer ulei ceva mai mult decat pelicula care este de obicei pe acolo.
  7. Ma intereseaza un interor Recaro Alcantara , doar saunele din fata si bancheta , neaparat de culoare neagra. Nu m-am interesat daca se potrivesc interioarele de pe NFL pe FL dar daca stiti informatii privind aceasta chestie , informati-ma. Astept oferte.
  8. exact cum au spus toti de mai sus , e ceva normal sa ti se ridice turatia , atat timp cat ai pornit un consumator in plus. in momentul in care ai fi pornit acel consumator sau ai fi stat cu el oprit si atunci turometrul iti oscila (ba crestea , ba scadea , iar in momentul in care scadea , dadea senzatia ca se ineaca motorul) , atunci ar fi fost rost de vreo problema , cum am avut eu la Wrangler , clapeta de acceleratie. dar tu poti sta linistit.
  9. Salutare. Am un 320 D e46 2004. Aproape de fiecaredata cand pornesc masina , se aude un scartait scurt (ca si cum ar fi cureaua de transmisie) pe aceasta , am schimbat-o acum cateva zile , dar observ ca tot face asa. Din cate am observat , am o rola intinzatoare care trebuie schimbata , dar este la cureaua cealalta (aia mica de la clima/AC) si poate ca ar trebui schimbata si acea curea , cu toate ca nu parea uzata sau largita. Aveti idee de unde poate proveni acel sunet ?
  10. 1.8 l mi-a intrat in cutie si 1.1 l in grup. am luat ulei de la castrol 75W90 .. daca-mi aduc bine aminte. totul a fost ok , puteti da Topic Close aici. Va multumesc.
  11. E 46 2004 320 D Salutare. Care imi poate zice , cati litri de ulei intra la cutia de viteze si cati intra la grup ? Am cumparat 3 l ar trebui sa mai cumpar ? Astept un raspuns sigur in noaptea asceasta , maine ma duc sa fac schimbul. P.S. : Cutie manuala , 5+1 Trepte
  12. Puteti inchide topicul , mi-am gasit ceea ce cautam. Va Multumesc.
  13. Salut si La Multi Ani ! Cumpar un set de 4 anvelope de vara SH dar in stare destul de buna de rulare. Nu ma intereseaza in mare parte firma acestora. 225 / 45 / R17 sau 205 / 50 / R17 Daca veniti cu preturi exorbitante , va rog sa nu mai postati degeaba.
  14. Demonel

    Xenon

    salut. am un e46 an 2004 mi-am pus deja xenon pe ea si angel eye , intrebarea este alta : Imi pot pune lupe acum ? am observat ca sticla de la far este prinsa in niste clipsuri , deci nu ar fi prea greu de desfacut .. ideea este daca ma duc la un mecanic (sau ma rog , o persoana care se ocupa cu dinastea) ar putea sa imi prinda lupa cumva , fara sa schimb tot farul ?
  15. am si eu o problema asemanatoare , mai anume : - in momentul in care masina sta o noapte (sau o perioada mai lunga , in frig bineinteles) , atunci cand pornesc motorul , incepe sa scoata un nor de fum alb. Exact ca baiatului care a facut topicul , indicatorul de la antigel sta bine acolo , dupa "spusele" lui , antigelul este la nivelul potrivit. - cat despre apa care curge din evacure , nu mi se intampla , adica efectiv nu curge nicio picatura de apa , doar ca se uda solul in zona in care vine fumul , dar este vorba despre faptul ca fumul e cald si solul este rece (se produce condens mai pe scurt). - ok , toate astea pana in momentul in care se incalzeste motorul putin si fumul dispare aproape in totalitate. Banuiesc ca e ceva normal pentru anotimpul rece , dar am zis ca nu strica sa va spun si poate aveti vreo idee sau un sfat daca este cazul daca tot am vazut un topic legat de aceasta chestie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.