Jump to content

Alcodo

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e46

Alcodo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

16

Reputation

  1. MulĂâşumesc pentru info! Si eu sunt fan ESS. De unde ai luat kitul, si cât te-a costat toatĂŁ treaba? PoĂâşi spune in PM. Si pe mine m-ar interesa TS2. Singura problema a mea ar fi ca maĂâ˘ina are deja 209.000 km si e steptronic. In schimb maĂâ˘ina e foarte bine ĂŽntreĂâşinutĂŁ si motorul e curat. (Schimbat des uleiul, nu consuma mult ulei (1l/9-10.000km), iar steptronicul abia schimbat uleiul complet).
  2. Buna ziua la toata lumea. Masina mea (BMW E46 330iA FL sedan) este din aprilie 2003. Are standard scaune manuale, oglinzi manuale. As vrea sa fac upgrade-ul la oglinzi rabatabil eletric. Mufa oglinzilor standard este de 6 fire. Am cumparat butonul din portiera (61318373732), si acum caut oglinzile rabatabil electric (si Shadowline). Aici sunt in dubiu, care oglinzi sa comand: alea pt masini inainte de 03.2003 sau cele de dupa, stiind ca masina mea e din 04.2003. Trebuie sa iau ca referinta mufa oglinzilor actuale? Deci cele cu mufa de 6 fire? http://www.etk.cc/bmw/NL/search/selectCar/E46/Lim/BMW+330i/ECE/51/51_3846/ 51 16 7 892 039 si 51 16 7 892 042 sau 51 16 7 153 117 si 51 16 7 153 118 ? Apoi, urmatoarea intrebare: am nevoie de modulul fold-in: x1Control Unit/module outside mirror fold-in function OBSOLETE-P/N: 61358376506 or Control Unit/module outside mirror fold-in function NEW-P/N: 61359177976 Unde se instaleaza acesta? Chiar pe usa, in spatele panoului? Sau in spatele panoului de sigurante? Va multumesc! Cornel
  3. Buna ziua tuturor! Are cineva idee cât m-ajunge instalarea unui kit ESS TS2 pentru e46-ele meu 330iA? Am un preĂâş pentru instalarea completa + resoftarea steptronicului aici in Belgia, sunt curios cât m-ar costa in România? MulĂâşumesc!
  4. Multumesc! Stiu, mi s-a mai spus despre bandouri. TotuĂâ˘i mi se pare masina mai modernĂŁ si cu tenta mai de 'lux'. Castrul edge 5w30. ĂĹĄinând cont ca masina nu pierde ulei. Altfel ĂŽncercam 5w40. Salutari!
  5. 11 28 7 512 758 Dar zĂŁngĂŁnitul de la intinzator era prezent tot timpul la relanti, si nu doar cu AC pornit. In cazul tau s-ar putea sa fie compresorul in sine. ĂncearcĂŁ sa localizezi sunetul cu atenĂâşie.
  6. Multumesc pentru cuvintele frumoase, bĂŁieĂâşi! Da, am grija de ea ca de propriu copil. Parca as vrea sa mai revopseasc si capota... Iar visul meu suprem ar fi un supercharger. Dar este peste bugetul meu. Cifrele arata grozav. In jur de 370de cai stage 2, dar mi-e teama ca motorul o sa fie prea solicitat. ĂĹĄinând cont ca acum are 202.000km. Multumesc, imi place foarte mult si Imola red. Dar atunci in combinatie cu shadowline.
  7. UrmĂŁtorul update este vopsirea ornamentelor interioare in pianolak. De asemenea, ĂŽmpreuna cu schimbarea completa a suspensiei, am schimbat si 'gumele' diferenĂâşialului si punĂâşii spate. Cam acesta e un scurt istoric (ce-i drept, un pic haotic afiĂâ˘at, pentru care imi cer scuze) ale ultimelor luni. As vrea neaparat sa achiziĂâşionez jantele M3 style 67 19inch, dar pentru rotile spate nu pot pune cauciucuri de 255/265 asa ca ramân la 18inch cu 255 pe spate.
  8. La motor am schimbat intinzatorul curea airco. Avea un zumzet ca de lanĂâş, doar la relanti, iar cu o Ăâ˘urubelniĂâşa am reuĂâ˘it sa localizez sunetul la intinzator. Acum masina mea e silenĂâşioasĂŁ ca o masina hibrid (exagerat spus) ) oricum nici un zgomot care nu-si are locul.
  9. Dupa o perioada lunga de absenta pe forum, e timpul sa revin cu completarea listei de modificĂŁri si upgrade ale monstruletului: - Am montat m-pachet complet: masina avea din fabrica interiorul gri si suspensie m-sport, acum au fost montate restul pachetului m-tech: Volan M nou Bara fata, spate, difuzor, praguri, decoraĂâşiuni uĂâ˘i, faruri ceata, spoiler portbagaj. Baghetele exterioare uĂâ˘i, bara fata si spate si senzorii parcare au fost vopsite in culoarea caroseriei.
  10. Wow, se pare ca sistemul de notificare nu funcĂâşioneazĂŁ (prin tapatalk) deci abia acum am vazut ĂŽntrebarea ta... SchimbĂŁtorul si mâner frâna de mana ambele Performance luate de pe Leebmann24.de
  11. Ăntre-timp am primit un pachet: Deasemena am schimbat sincei doi senzori de acceleratie. Joi duc masina la garaj pentru schimbarea Pompei servo si toĂâşi suportii puntea spate, diferential. Suportii de motor sunt deja schimbati. Ăncerc sa menĂâşin masina cât mai tânara si sĂŁnĂŁtoasĂŁ!
  12. Multumesc pentru sfat. Am ĂŽncercat, si am tras volanul in ambele direcĂâşii si turometrul rĂŁmâne pe 600-700 iar sunetul de la pompa servo e serios sesizabil.
  13. Mi se Întâmpla, atunci cand opresc, schimb in R si Întorc volanul, turometrul creste un pic si apoi scade sub 500. Aproape ca se Îneaca.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.